Beta - Νέα ομάδα MXGP 2023

Τρίτος χρόνος εξέλιξης του RX 450, ακόμα το περιμένουμε στην παραγωγή
Beta MXGP 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/12/2022

Δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, η Beta Motor αλλάζει συνεργάτη, παρουσιάζοντας τη νέα της αγωνιστική της ομάδα για το MXGP, ενώ εμείς ακόμα περιμένουμε να δούμε την RX 450 να περνά στην παραγωγή.

Η νέα ομάδα ονομάζεται Beta MRT Racing Team, και είναι 100% ιταλική από το Viterbo -βόρεια της Ρώμης-, με δεκαετή αγωνιστική εμπειρία. Manager της είναι ο Elio Marchetti ο οποίος ήταν από τους πρώτους χορηγούς στην καριέρα του Lupino καθώς ο Ιταλός αναβάτης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην ίδια πόλη.

Όσον αφορά στους αναβάτες, δίπλα στον έμπειρο Alessandro Lupino θα αγωνίζεται ο Βρετανός Ben Watson, ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα του χώρου, που για ελάχιστους βαθμούς δεν μπήκε στη δεκάδα της τελικής βαθμολογίας του MXGP 2022 -στη δεύτερη μόλις ολόκληρη σεζόν του στη μεγάλη κατηγορία.

Η Beta είναι γνωστή για τα Enduro και τα Trial μοντέλα της, ενώ το 2021 ξεκίνησε την εξέλιξη της RX 450 κατευθείαν “στα βαθιά”, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, μια μοτοσυκλέτα που ελπίζουμε να τη δούμε σύντομα στην παραγωγή. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως θα τη δούμε στην EICMA 2023, ως μοντέλο 2024.

Για την ώρα, στην ΜΧ γκάμα της, η Beta παρουσίασε αρχικά στις Η.Π.Α. το 2021 την 300 RX, που βασίζεται στο enduro μοντέλο της εταιρείας, μοτοσυκλέτα που αναμένουμε και στην Ελλάδα, πιθανώς τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2023!

Ετικέτες

ΑΜΑ SX - Εφιαλτικός αγώνας για την Triumph Racing, τραυματίστηκαν και οι δύο αναβάτες της ομάδας

Δυο αγώνες μέχρι στιγμής για τους Jalek Swoll και Evan Ferry καβάλα στο νέο TF 250-X που συνοδεύτηκαν από ισάριθμες εγκαταλείψεις λόγω συγκρούσεων και τραυματισμών
motomag ΑΜΑ SX– Εφιαλτικός αγώνας για την Triumph Racing, τραυματίστηκαν και οι δύο αναβάτες της ομάδας
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

26/2/2024

Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα η ατυχία χτύπησε την πόρτα της νεότευκτης ομάδας της Triumph Racing στο AMA Supercross καθώς οι δύο αναβάτες της, Jalek Swoll και Evan Ferry, έφυγαν από το AT&T Stadium στο Arlington του Τέξας ως τραυματίες.

Η παρουσία της Triumph Racing στον θεσμό AMA Supercross δεν έχει ξεκινήσει με το δεξί. Στον πρώτο αγώνα της ομάδας με το νέο TF 250-X στο Detroit, στην κατηγορία 250SX της Ανατολικής Περιφέρειας οι Jalek Swoll και Evan Ferry είχαν εμπλακεί σε μία καραμπόλα πολλών αναβατών στην πρώτη στροφή με αποτέλεσμα το ντεμπούτο της ομάδας να λήξει άδοξα.

ΑΜΑ SX– Εφιαλτικός αγώνας για την Triumph Racing, τραυματίστηκαν και οι δύο αναβάτες της ομάδας

Ερχόμενη στο Texas η ομάδα της Triumph Racing ήλπιζε για ένα καλύτερο αποτέλεσμα, ωστόσο τα πράγματα για ακόμη μία φορά στράβωσαν από πολύ νωρίς. Ο Evan Ferry κατά τη διάρκεια της δημοσιογραφικής παρουσίασης των ομάδων είχε μία πτώση με το TF 250-X με αποτέλεσμα να υποστεί τραυματισμό στον δεξί του ώμο κάτι που σήμαινε πως στον κυρίως αγώνα ο Jalek Swoll θα έπρεπε να υπερασπιστεί μόνος του τα χρώματα της Triumph Racing.

O Swoll ο οποίος κατάφερε να προκριθεί στον κυρίως αγώνα, ήθελε να πετύχει τον πρώτο τερματισμό της νέας motocross μοτοσυκλέτας της Triumph στο AMA Supercross ωστόσο αυτό δεν έμελλε να συμβεί. Ο αναβάτης της Triumph Racing δεν κατάφερε να ολοκληρώσει ούτε τον πρώτο γύρο στο Arlington καθώς μετά από επαφή με άλλον αναβάτη τέθηκε εκτός αγώνα. Σαν να μην έφτανε αυτό ο Swoll έπρεπε να δεχθεί ιατρική βοήθεια ενώ αυτός και ο Ferry θα χρειαστεί να υποβληθούν σε περαιτέρω ιατρικές εξετάσεις για να διαπιστώσουν το πότε θα επιστρέψουν στην αγωνιστική δράση.

ΑΜΑ SX– Εφιαλτικός αγώνας για την Triumph Racing, τραυματίστηκαν και οι δύο αναβάτες της ομάδας

Ο Bobby Hewitt, Διευθυντής της Triumph Racing ανέφερε: "Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο, καθώς και οι δύο αναβάτες μας τέθηκαν εκτός αγώνα σε διαφορετικά περιστατικά. Το θετικό είναι πως δεν έχουν κάποιο κάταγμα αλλά θα πρέπει να γίνουν περαιτέρω ιατρικές εξετάσεις για να διαπιστωθεί η έκταση των τραυματισμών τους. Δυστυχώς το συγκεκριμένο άθλημα έχει αυτές τις ατυχίες. Ελπίζουμε να είμαστε έτοιμοι για τον επόμενο αγώνα στο Daytona International Speedway στις 3 Μαρτίου 2024.”

AMA SX
Ετικέτες