Beta - Νέα ομάδα MXGP 2023

Τρίτος χρόνος εξέλιξης του RX 450, ακόμα το περιμένουμε στην παραγωγή
Beta MXGP 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/12/2022

Δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, η Beta Motor αλλάζει συνεργάτη, παρουσιάζοντας τη νέα της αγωνιστική της ομάδα για το MXGP, ενώ εμείς ακόμα περιμένουμε να δούμε την RX 450 να περνά στην παραγωγή.

Η νέα ομάδα ονομάζεται Beta MRT Racing Team, και είναι 100% ιταλική από το Viterbo -βόρεια της Ρώμης-, με δεκαετή αγωνιστική εμπειρία. Manager της είναι ο Elio Marchetti ο οποίος ήταν από τους πρώτους χορηγούς στην καριέρα του Lupino καθώς ο Ιταλός αναβάτης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην ίδια πόλη.

Όσον αφορά στους αναβάτες, δίπλα στον έμπειρο Alessandro Lupino θα αγωνίζεται ο Βρετανός Ben Watson, ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα του χώρου, που για ελάχιστους βαθμούς δεν μπήκε στη δεκάδα της τελικής βαθμολογίας του MXGP 2022 -στη δεύτερη μόλις ολόκληρη σεζόν του στη μεγάλη κατηγορία.

Η Beta είναι γνωστή για τα Enduro και τα Trial μοντέλα της, ενώ το 2021 ξεκίνησε την εξέλιξη της RX 450 κατευθείαν “στα βαθιά”, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, μια μοτοσυκλέτα που ελπίζουμε να τη δούμε σύντομα στην παραγωγή. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως θα τη δούμε στην EICMA 2023, ως μοντέλο 2024.

Για την ώρα, στην ΜΧ γκάμα της, η Beta παρουσίασε αρχικά στις Η.Π.Α. το 2021 την 300 RX, που βασίζεται στο enduro μοντέλο της εταιρείας, μοτοσυκλέτα που αναμένουμε και στην Ελλάδα, πιθανώς τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2023!

Ετικέτες

Supercross 2024, Glendale - O Roczen με Suzuki τη νίκη, ο Jett Lawrence με Honda στην κορυφή της βαθμολογίας [VIDEO]

Back to back νίκη για τον RJ Hampshire της Husqvarna στα 250SX
motomag Supercross 2024, Glendale – O Roczen με Suzuki τη νίκη, ο Lawrence με Honda ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

12/2/2024

Ο έκτος γύρος της χρονιάς για τον θεσμό του Supercross, πραγματοποιήθηκε στο κατάμεστο στάδιο State Farm Stadium στο Glendale της Αριζόνα, με τους 55.000 θεατές να πανηγυρίζουν τις νίκες του Ken Roczen (Suzuki) στα 450SX και του RJ Hampshire (Husqvarna) στα 250SX.

Ο Ken Roczen της Progressive Insurance ECSTAR Suzuki με δύο νίκες στο συγκεκριμένο στάδιο στην μέχρι τώρα αγωνιστική του καριέρα ήξερε καλά πως έχει αρκετές πιθανότητες για ένα καλό αποτέλεσμα στον έκτο γύρο της χρονιάς. Ο αναβάτης της Suzuki στον κυρίως αγώνα, πήρε το Holeshot και στη συνέχεια έγινε κυριολεκτικά άφαντος πανηγυρίζοντας μπροστά στους 55.000 θεατές την τρίτη του νίκη στο State Farm Stadium. O Roczen έγινε ταυτόχρονα ο πέμπτος διαφορετικός αναβάτης που κερδίζει αγώνα στο φετινό Supercross.

Supercross 2024, Glendale – O Roczen με Suzuki τη νίκη, ο Lawrence με Honda ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας

Πίσω από τον αναβάτη της Suzuki, βρέθηκε ο Jason Anderson της Monster Energy Kawasaki, ο οποίος σε κανένα σημείο του αγώνα δεν απείλησε και δεν απειλήθηκε. Το τρίτο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσε ο Jett Lawrence της Team Honda HRC, με τον Αυστραλό να κάνει έναν εξαιρετικό αγώνα, καθώς στα πρώτα στάδια ήταν εκτός δεκάδας. Η τρίτη θέση του Lawrence ήταν αρκετή όμως για να τον φέρει στην κορυφή της βαθμολογίας, με τον αναβάτη της Honda να έχει 117 βαθμούς. Στη δεύτερη θέση υποχώρησε ο Chase Sexton (KTM), με 111 βαθμούς με τον Aaron Plessinger (KTM), να βρίσκεται στην τρίτη έχοντας 108 βαθμούς.

Στα 250SX της Δυτικής Ακτής, ο RJ Hampshire της Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής. Ο αναβάτης της Husqvarna κατάφερε να κρατήσει πίσω του στα πρώτα στάδια του αγώνα τους Levi Kitchen (Kawasaki), Jo Shimoda (Honda), Jordon Smith (Yamaha), με τον Αμερικανό στη συνέχεια να κερδίζει τη back to back νίκη στην κατηγορία 250SX της Δυτικής Ακτής. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Levi Kitchen της Kawasaki με τον Jo Shimoda (Honda) να συμπληρώνει το βάθρο. Με τη νίκη του αυτή ο Hampshire ανέβηκε στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, με τον αναβάτη της Husqvarna να κυνηγά πλέον τον δεύτερο Jordon Smith της Yamaha (102 βαθμούς) και τον πρωτοπόρο Levi Kitchen της Kawasaki (106 βαθμούς).

Supercross 2024, Glendale – O Roczen με Suzuki τη νίκη, ο Lawrence με Honda ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας

O Ken Roczen δήλωσε: “Δεν έχω κερδίσει πολλούς αγώνες τα τελευταία χρόνια οπότε θέλω να χαρώ τη στιγμή. Έκανα πολύ καλό αγώνα, η μοτοσυκλέτα μου ήταν άψογη και ευχαριστώ την ομάδα μου για αυτό.”

O RJ Hampshire ανέφερε: “Δουλεύουμε σκληρά με την ομάδα μου για να πετυχαίνουμε νίκες, έχουμε μερικές εβδομάδες κενό μέχρι τον επόμενο αγώνα, οπότε θα έχουμε τη δυνατότητα να ξεκουραστούμε.”

Οι πρωταγωνιστές του AMA Supercross στις 24 Φεβρουαρίου θα αγωνιστούν στο Arlington στον έβδομο γύρο της χρονιάς.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/_rdwEoC3hq4?si=U4tVNzAfBOQ-yRA8" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

 

Ετικέτες