Fantic Factory Team: Διπλή νίκη στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα EMX125

Έκανε το 1-2 στη βρετανική πίστα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/3/2022

Με διαφορά μόλις επτά βαθμών, ο Case Valk και ο Alexis Fueri της ομάδας Fantic Factory Team Maddii βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος EMX 125. Περισσότερες λεπτομέρειας με όσα έγιναν στον αγώνα της Μ. Βρετανίας στο Δελτίο Τύπου της ελληνικής αντιπροσωπείας της Fantic:

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ FANTIC ΣΤΟΝ 1Ο ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΎ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ EMX 125

 

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ EMX 125 1ος Γύρος  – Μεγάλη Βρετανία, Matterley Basin

 

Διπλή νίκη για την Fantic Factory Team Maddii

 

Ο Cas Valk κέρδισε το GP στο Matterley Basin και είναι ο σημερινός ηγέτης της σειράς του EMX125 μπροστά από τον ομόσταυλό του Alexis Fueri

 

Μετά τις έντονες καιρικές συνθήκες της περασμένης εβδομάδας που ανάγκασαν την αναβολή της διοργάνωσης, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα EMX125 τελικά ξεκίνησε στην πίστα του Matterley Basin στη Μεγάλη Βρετανία. Η αγγλική πίστα υπέστη αρκετές αλλαγές και έγινε ακόμα πιο θεαματική και τεχνική.

 

Η ομάδα Fantic Factory Maddii παρέταξε τους νεαρούς Cas Valk και Alexis Fueri. Ο Nicholas Lapucci θα έπρεπε να είχε το ντεμπούτο του στο MXGP με το Fantic XX 250, αλλά ο αναβάτης εξακολουθεί να αναρρώνει από έναν τραυματισμό που υπέστη κατά τη διάρκεια της χειμερινής προπόνησης.

 

Οι δύο νεαροί αναβάτες της Ομάδας που διαχειρίζεται ο Marco Maddii είχαν καλή αίσθηση της πίστας. Στην πραγματικότητα, ο Valk έγραψε τον τέταρτο ταχύτερου χρόνου στις δοκιμές και ο Fueri ήταν δέκατος.

Το πρώτο σκέλος έγινε το απόγευμα του Σαββάτου, αλλά ο Cas Valk δεν μπόρεσε να κάνει το καλύτερο ξεκίνημα από την πύλη παρά τη θέση του και δυστυχώς έχασε έδαφος. Ο αποφασισμένος Ολλανδός αναβάτης δεν το έβαλε κάτω. Ανέβηκε και ανέκτησε πολλές θέσεις μέχρι μια εκπληκτική δεύτερη. Το ξεκίνημα του Fueri ήταν αρκετά συντηρητικό καθώς προσπάθησε να αποφύγει οποιοδήποτε λάθος. Ο Γάλλος αναβάτης έδειξε σημαντική βελτίωσή σε σύγκριση με την προηγούμενη αγωνιστική σεζόν και χάρη στον σταθερό ρυθμό του τερμάτισε τέταρτος.

 

Ο Fueri ήταν εκπληκτικός στο Race2 και λίγο μετά την εκκίνηση βρέθηκε στην 1η  θέση. Ο νεαρός Γάλλος αναβάτης διατήρησε το προβάδισμα στους πρώτους γύρους και μετά από μια πολύ θεαματική μάχη με τον άλλο οδηγό της Fantic κατετάγη δεύτερος χάρη σε έναν εξαιρετικό ρυθμό.

 

Ο Cas Valk αποφάσισε να κάνει μια συντηρητική αρχή. Αφού βρήκε τον κατάλληλο ρυθμό, ο αναβάτης ανέβηκε θέσεις μέχρι να πάρει το προβάδισμα δύο γύρους για πριν το τέλος και κέρδισε τον αγώνα.

Χάρη στα εξαιρετικά αποτελέσματα στα δύο σκέλη, ο Cas Valk ήταν τελικά ο νικητής του πρώτου GP της σεζόν, ανεβαίνοντας έτσι στην κορυφή του βάθρου και της βαθμολογίας με το άλλο μέλος της εργοστασιακής ομάδας της FANTIC, Alexis Fueri, να τον ακολουθεί στο δεύτερο σκαλί.

 

Η ομάδα θα έχει ένα μικρό διάλειμμα και την επόμενη εβδομάδα θα πάρει ξανά θέρσεις στη μπάρα εκκίνησης του MXGP. Το GP θα γίνει στη Mantova και ο Nicholas Lapucci θα επιστρέψει στη δράση.

 

Marco Maddii, Fantic Factory Team Manager: «Είχαμε το τέλειο ξεκίνημα! Ήταν ένα εξαιρετικό αγωνιστικό Σαββατοκύριακο για τους δύο αναβάτες μας. Ήμασταν τυχεροί ακόμη και στην πρώτη διοργάνωση του Σαββάτου και οι αναβάτες τα πήγαν καλά παρά το γεγονός ότι ένιωσαν την πίεση του εναρκτήριου GP. Ένιωσαν πιο χαλαροί στο Race2 και έδειξαν τις σπουδαίες προσωπικότητες τους, οπότε αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο. Υπάρχουν ακόμα περιθώρια βελτίωσης και θα τα πάνε ακόμα καλύτερα αφού συνειδητοποιήσουν ότι μπορούν να παραμείνουν στην 1η γραμμή».

Κατάταξη αγώνα κατηγορία 125:

 

1) Case VALK #172 - Fantic Factory Team Maddii 47 pt.

2) Alexis FUERI #717 - Fantic Factory Team Maddii 40 pt.

3) Janis Martin Reisulis #771 – KTM 38pt.

 

 Κατάταξη Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος 2022 κατηγορία 125:

 

1) Case VALK #172 - Fantic Factory Team Maddii 47 pt.

2) Alexis FUERI #717 - Fantic Factory Team Maddii 40 pt.

Έσπασε ξανά την κλείδα του ο Jeffrey Herlings σε αγώνα στην Ολλανδία [Video]

Τραυματισμοί δίχως τέλος για τον πέντε φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Motocross
motomag Έσπασε ξανά την κλείδα του ο Jeffrey Herlings σε αγώνα στην Ολλανδία [Video]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

24/10/2023

Αν μπορούσε να συνοψίσει κανείς την καριέρα του Herlings με 3 φράσεις, αυτές θα ήταν: ταχύτητα, νίκες και σοβαροί τραυματισμοί. Δυστυχώς ο Ολλανδός αναβάτης της Red Bull KTM Factory Racing για ακόμη μία φορά τραυματίστηκε σοβαρά σε αγώνα στην Ολλανδία, με αποτέλεσμα να σπάσει εκ νέου την κλείδα του.

Ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής motocross -MX2 2012, 2013,2016 και MXGP 2018, 2021- Herlings αναμφίβολα από την πρώτη στιγμή που βρέθηκε πάνω σε μία αγωνιστική μοτοσυκλέτα motocross εντυπωσίασε με την ταχύτητα του, ωστόσο ο Ολλανδός σε όλη τη διάρκεια της μέχρι τώρα καριέρας του ταλανίζεται από σοβαρούς τραυματισμούς οι οποίοι τον έχουν κρατήσει εκτός δράσης για μεγάλο χρονικό διάστημα. Σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του 2022 ο Herlings έμεινε εκτός αγώνων ελέω τραυματισμού στο πόδι, ενώ στην επιστροφή του το 2023 ο αναβάτης της Red Bull KTM Factory Racing, προσπάθησε να βρει μία χρυσή τομή μεταξύ ταχύτητας και ασφάλειας. Παρολαυτά η τύχη δεν ήταν με το μέρος του “The Bullet” για ακόμη μία φορά καθώς στον αγώνα της Γερμανίας μετά από πτώση ο Herlings τραυματίστηκε σοβαρά στον αυχένα με αποτέλεσμα να μείνει εκτός για αποθεραπεία.

MXGP

Ο τραυματισμός ήταν πιο σοβαρός από ότι περίμενε ο αναβάτης της KTM διότι υπήρχε ένα κάταγμα σπονδύλου στον αυχένα με αποτέλεσμα η αποθεραπεία να διαρκέσει περισσότερο χρόνο. Στην επιστροφή του στην ενεργό δράση ο Herlings έκανε ότι μπορούσε ώστε να επιστρέψει σε ανταγωνιστικό επίπεδο, όμως τραυματίστηκε ξανά, αυτή τη φορά σπάζοντας την κλείδα του στον αγώνα της Ολλανδίας τον Αύγουστο. Μετά από χειρουργική επέμβαση, ο αναβάτης της ΚΤΜ επέστρεψε για ακόμη μία φορά στους αγώνες με τον ίδιο να θέλει να τελειώσει χωρίς απρόοπτα την φετινή χρονιά ωστόσο λογάριαζε εκ νέου χωρίς τον ξενοδόχο, καθώς στον αγώνα Strandcross στην Ολλανδία (γρουσούζικη χώρα) είχε μία πτώση στα δοκιμαστικά, με αποτέλεσμα να σπάσει εκ νέου την κλείδα του! Όπως φαίνεται η τύχη δεν είναι με τον “The Bullet” ενώ θα πρέπει να δούμε πόσο καιρό θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης.

Ετικέτες