Fantic Motor Hellas - Εξαιρετικά αποτελέσματα στον 1ο αγώνα ΠΠΜΧ

Ο Παναγιώτης Κουζής κέρδισε και στα 2 σκέλη τα τετράχρονα 450 με τη δίχρονη μοτοσυκλέτα του
Fantic Motor Hellas
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/3/2023

Ο πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Motocross 2023 ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Σαββατοκύριακο 18 & 19 Μαρτίου 2023, στην πίστα Corfu MX Park της Κέρκυρας, κάτω από τον ανοιξιάτικο ήλιο του Μαρτίου, υπό την αιγίδα του σωματείου Α.Λ.Μ.ΚΕ., με εξαιρετικά αποτελέσματα για τη Fantic Motor Hellas.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Fantic Motor Hellas:

"O Παναγιώτης Κουζής (338) με το Fantic XX250, έγραψε άλλη μια σημαντική σελίδα στην ιστορία του Ελληνικού motocross, πετυχαίνοντας μια ιστορική νίκη στην MX1, αφού κατάφερε να επιβληθεί με δύο πρώτες θέσεις στον πολύ δυνατό ανταγωνισμό των τετράχρονων 450, φέρνοντας έτσι μια δίχρονη μοτοσυκλέτα στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, μετά από πάρα πολλά χρόνια. Μια μικρή πτώση που είχε στο 1ο σκέλος επέτρεψε στον Γιάννη Τουρατζίδη (100) να τον πλησιάσει πολύ, αλλά όχι να τον περάσει. Η συναρπαστική μάχη που ακολούθησε για κάποιους γύρους κράτησε στις μύτες τους πολλούς θεατές του αγώνα, μέχρι να αρχίσει ο οδηγός της Fantic να απομακρύνεται και πάλι, αφού αντιστάθηκε με επιτυχία στην επίθεση του Τουρατζίδη.

Ο Δημήτρης Βαγγελάκος (211), έκανε μια εξαιρετική εμφάνιση στην ΜΧ2 με το XXF250 κατακτώντας την 4η θέση αφού τερμάτισε στην 7η και 2η θέση αντίστοιχα στα δύο σκέλη, παρότι σε φάση ανάρρωσης από κορονοϊό που πέρασε μερικές ημέρες πριν τον αγώνα,.

Πολύ καλή ταχύτητα έδειξε και ο Ηλίας Καραγιάννης (74) που πέτυχε την 9η θέση στην ΜΧ2 αγνοώντας τις έντονες ενοχλήσεις από στομαχική διαταραχή που τον ταλαιπώρησε το Σαββατοκύριακο.

Επίσης εξαιρετική εμφάνιση στην MX OPEN έκανε ο Χρήστος Κοτούλας (5), ανεβαίνοντας στο 3ο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας, μετά από τον πολύ καλό ρυθμό που είχε και στα δύο σκέλη, πάνω στο XX450F.

Το νεότερο μέλος της ομάδας, Παναγιώτης Κεραμιδάς (777), έδειξε τα δόντια του στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία ΜΧ125, παρουσιάζοντας μεγάλη βελτίωση και κερδίζοντας πολύτιμους βαθμούς, με σταθερότητα και επιμονή από την εκκίνηση μέχρι τη καρό σημαία των δυο σκελών του αγώνα.

Ο άλλος αθλητής της Fantic Motor Hellas στην ΜΧ125, Λευτέρης Παπαδάκης (177) δεν έλαβε μέρος στον 1ο αγώνα, αναρρώνοντας από πρόσφατο τραυματισμό στον καρπό κατά την διάρκεια προπόνησης. Δήλωσε όμως έτοιμος για τον επόμενο αγώνα, καθώς και για τη συμμετοχή του στον Ιταλικό αγώνα του Πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος ΜΧ125 στο Trentinο.

Καλή εμφάνιση στο 1ο σκέλος έκανε ο Δημήτρης Μπαξεβάνης (131) παρ’ όλους τους αφόρητους πόνους στο γόνατο από παλαιότερους τραυματισμούς που δεν του επέτρεψαν να συμμετέχει στο 2ο σκέλος του αγώνα.

Ο 1ος αγώνας του πρωταθλήματος MX Ελλάδος 2023, ανήκει πια στην ιστορία και η ομάδα της Fantic Motor Hellas επικεντρώνεται και δουλεύει για τον επόμενο αγώνα στην Καβάλα που θα μετρήσει και ως αγώνας του Βαλκανικού πρωταθλήματος."

Ετικέτες

Δεν τα κατάφερε η Εθνική Ομάδα Junior Motocross στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Ρουμανία

Ωστόσο κατέκτησε την τρίτη θέση στο Ride Green Cup που στοχεύει στο χτίσιμο περιβαλλοντικής συνείδησης
ΑΜΟΤΟΕ
Από το

motomag

12/7/2023

Στον ένα και μοναδικό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Junior Motocross 2023, ο οποίος έλαβε χώρα στη Ρουμανία, οι οκτώ αθλητές της Εθνικής Ομάδας Junior Motocross της χώρας μας πάλεψαν, όμως δυστυχώς δεν κατάφεραν να προκριθούν στους τελικούς αγώνες της Κυριακής.

Για την ιστορία στην κατηγορία Junior 125 κ. εκ. Παγκόσμιος Πρωταθλητής αναδείχθηκε ο Γάλλος Mathis Valin, ο Ολλανδός Dani Heitink κατέκτησε τον Παγκόσμιο Τίτλο στην κατηγορία Junior 85 κ. εκ., με τον Λετονό Patricks Cirulis να αναδεικνύεται Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην κατηγορία Junior 65 κ. εκ. Όσον αφορά στην κατάταξη των Εθνών, η Εθνική Ιταλίας βρέθηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου με την Εθνική Ολλανδίας και Γαλλίας να συμπληρώνουν τις δύο εναπομείνασες θέσεις του βάθρου.

ΑΜΟΤΟΕ

Παράλληλα κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Junior Motocross στη Ρουμανία διοργανώθηκε το Ride Green Cup -διοργάνωση η οποία στοχεύει μέσω της περιβαλλοντικής συνείδησης στην καλύτερη διαχείριση απορριμμάτων των ομάδων κατά τη διάρκεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος- στο οποίο η Εθνική μας Ομάδα κατάφερε να κερδίσει την τρίτη θέση ανάμεσα σε 38 χώρες. Η ελληνική αποστολή -Κωνσταντίνος & Ανδρέας Τρακαδάς, Θεόδωρος Στρούγκης, Ιάκωβος Παπαδόπουλος, Λευτέρης Παπαδάκης, Ευθύμης Ψαρογιάννης, Γιώργος Κουκαλιώτης, Δημήτρης Γανωτής- απέδειξε ότι αφενός σέβεται τον περιβαλλοντικό κώδικα της FIM, έχοντας μια πολύ καλή εικόνα στα paddock, συμμετείχε ενεργά στην περιβαλλοντική ενημέρωση για τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά απόβλητα e–waste που ήταν το θέμα που επέλεξε η FIM για φέτος και ήταν αρκετά δραστήρια σαν ομάδα στα κοινωνικά δίκτυα, συμβάλλοντας στην ευαισθητοποίηση των αθλητών της αλλά και της μοτοσυκλετιστικής κοινότητας γενικότερα. Την πρώτη θέση στο Ride Green Cup κατέλαβε η Ιταλία, με δεύτερους τους Εσθονούς.

ΑΜΟΤΟΕΑΜΟΤΟΕΑΜΟΤΟΕΑΜΟΤΟΕ

Ετικέτες