Motocross Σπερχειάδα: Επικράτηση των φαβορί σε αγώνα με θέαμα

Ο καιρός δεν δυσκόλεψε τελικά τους αναβάτες
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/5/2022

Ένας όμορφος αγώνας από πλευράς θεάματος ολοκληρώθηκε στην Σπερχειάδα, για τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross 2022, ακριβώς όπως φάνηκε εχθές από τους αγώνες κατάταξης και τα πρώτα σκέλη.

Ο καιρός ήταν συννεφιασμένος με μόνιμη απειλή βροχής η οποία ερχόταν περιοδικά και με επίσης κυμαινόμενη ένταση, χωρίς ποτέ όμως να αποτελέσει πρόβλημα για τους αγωνιζόμενους.

Στην MX1 η επιστροφή του Κουζή Παναγιώτη (#338 MC450F) ήταν καταλυτική καθώς επικράτησε του Τουρατζίδη Ιωάννη (#100 Yamaha) χωρίς όμως ο να μην υπάρχει μία μόνιμη απειλή από τον Τουρατζίδη συντελώντας σε έναν όμορφο αγώνα, και μάλιστα στο Β’ σκέλος ο Τουρατζίδης είχε και τον ταχύτερο γύρο για μερικά χιλιοστά διαφοράς. Στο τέλος του αγώνα αρκετοί αναβάτες έδωσαν τα χέρια σε μία κίνηση ευγενής άμιλλας που το Motocross έχει ανάγκη.

 

Τρίτος ο Παπίλας Παναγιώτης (#22 Honda) στο δεύτερο σκέλος και στην ημέρα έχοντας τον απίστευτο Ανδρέα Ανδρέου (#101 Yamaha) να μάχεται για την θέση της γενικής έχοντας εξασφαλίσει την πρώτη θέση της MX300 καθώς οι δύο κατηγορίες τρέχουν μαζί.

Ο Λυρίου Νικόλαος (#161 Yamaha) έκλεισε την πεντάδα γενικής με τον Τουρατζίδη Δημήτρη (#200 Yamaha) να ακολουθεί σε έναν αγώνα που είχε αρκετό θέαμα.

Στην MX2 ο Ράδος Ανέστης (#97 Husqvarna) πήρε την νίκη και στα δύο σκέλη, με τον εξαιρετικό του ρυθμό και στιλ οδήγησης να μην αφήνει περιθώρια, ενώ όπως λέγαμε και εχθές είχε από κοντά τον Ζούνη Φραγκίσκο (#33 KTM) που η χθεσινή του ατυχία τελείωσε και πήρε εύκολα δύο δεύτερες θέσεις, όπως ήταν και η χθεσινή πρόβλεψη για τον ικανότατο αναβάτη. Την πεντάδα γενικής στην ΜΧ2 έκλεισαν οι Παυλόπουλος Καμαριν (#84 Yamaha), Μπάκας Δημήτριος (#29 Yamaha) και Θεοδωρίδης Σωτήριος (#344 GASGAS).

Στην ΜΧ125 που αγωνίζεται μαζί με την ΜΧ2, ο Θεοδωρίδης Σωτήρης (#344 GASGAS) αντάλλαξε θέσεις με τον Φωτάκη Σωτήρη (#94 Yamaha) στα σκέλη με τον Γκαλιπη Γεώργιο (#122 ΚΤΜ) σταθερά στο βάθρο στην τρίτη θέση. Μία κατηγορία που για εμάς στο ΜΟΤΟ ξεχωρίζει καθώς σε αυτή αγωνίζεται και ο γιος του δικού μας, Δημήτρη Κεραμιδά, ο νεαρός Παναγιώτης (#777 Fantic).

Καμία έκπληξη και για την πεντάδα της OPEN, πόσο μάλλον για την πρώτη τριάδα, με τον Τομαρα Χρήστο (#110 Honda) να παίρνει δύο νίκες και τον Δημολιάνη Σταμάτη (#5 GASGAS) δύο δεύτερες θέσεις. Ο Κοτουλας Χρήστος (#27 GASGAS) έκλεισε την τριάδα του βάθρου ακολουθούμενος από τους εντυπωσιακούς οδηγικά Αυγέρη Αθανάσιο (#101 Yamaha) και Κυπραίος Γεώργιος (#59 Yamaha).

Αντίστοιχα και την Senior όπου η πρώτη θέση έχει όνομα γραμμένο σε πέτρα, με τον Καρασακαλίδη Μάρκο (#177 GASGAS) να παίρνει την νίκη ακολουθούμενος όμως τώρα στην γενική από τον Ράπτη Βασίλειο (#103 Kawasaki) και την τριάδα να κλείνει ο Αλυφανταρος Ευάγγελος (#94 CRF450)

Στην MX85 κανείς δεν γίνεται να απειλήσει τον Μερκούρη Κωνσταντίνο (#111 KTM) που μάλιστα ήταν από τους πιο εντυπωσιακούς αναβάτες, όλης της ημέρας, όχι μόνο της κατηγορίας του, στο κατηφορικό κομμάτι πριν τον τερματισμό. Αντίστοιχα χωρίς απειλή και ο Παπαδάκης Ελευθέριος (#177 Yamaha) ενώ ο τρίτος, Μπάζιος Χρήστος (#28 Husqvarna) κυνηγήθηκε από τον Ταμβάκο Χρήστοπ-Παναγιώτη (#66 Yamaha) που είχε σημειώσει πτώση και τελικά δεν κατάφερε να πάρει την θέση.

Στην MX65 o Κουκαλιώτης Γεώργιος (#125 Yamaha) πήρε την νίκη συνολικά, όπως ακριβώς ακολούθησαν και οι υπόλοιποι σε αναμενόμενες θέσεις για αυτή την κατηγορία με συμμετοχές ρεκόρ που στέλνει αισιόδοξα μηνύματα για το μέλλον. Μία άσχημη πτώση σημείωσε το #114 που μπορεί να μην χρειάστηκε διακομιδή αλλά τραυματίστηκε στον αγώνα, την στιγμή που επέστρεψε ο χθεσινός νεαρός αναβάτης που είχε χτυπήσει, με το #51.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα ακολουθούν παρακάτω. Και φωτογρφικό αφιέρωμα από αύριο.

Μιλώντας με τους αγωνιζόμενους δεν είχαν να παραθέσουν κάποιο παράπονο από την διοργάνωση ή την πίστα, την οποία είχαν φροντίσει στην αρχή και σταδιακά άλλαζε κατά την διάρκεια των αγώνων και την πορεία του καιρού, σκληραίνοντας στις προσγειώσεις, όπως φυσικά είναι και το αναμενόμενο.

 

 

 

Motocross - Συνέντευξη του γενικού διευθυντή της Kawasaki Racing Team MXGP Kimi Raikonen

O Iceman εκτός από τα όσα αφορούν την KRT MXGP, παραδέχθηκε πως οδηγούσε κρυφά motocross χωρίς να το γνωρίζουν οι ομάδες με τις οποίες αγωνιζόταν στη F1
Kimi Raikonen
Από το

motomag

24/8/2023

Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Kimi Raikonen ο οποίος έχει αναλάβει από το 2022 χρέη γενικού διευθυντή στην KRT στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, παραχώρησε συνέντευξη στην οποία αποκαλύπτει σημαντικά γεγονότα για την ομάδα της KRT MXGP καθώς και πράγματα που έκανε με μοτοσυκλέτα ενώ ήταν ακόμη εν ενεργεία πιλότος της F1.

Ο Φινλανδός πρωταθλητής της Formula 1 δεν βρέθηκε στον χώρο των δύο τροχών και ειδικότερα στον χώρο του motocross ξαφνικά καθώς πολύ πριν αναλάβει τον ρόλο του γενικού διευθυντή στην KRT MXGP -2022- είχε ιδρύσει τη δική του ομάδα MX, την IceOne Racing, η οποία συμμετείχε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ως εργοστασιακή “εκπρόσωπος” της Husqvarna. O Iceman o οποίος κατά καιρούς μας έχει χαρίσει μοναδικές στιγμές τόσο εντός όσο και εκτός πίστας μίλησε για πολλά στον ηλεκτρονικό της Kawasaki.

Kimi Raikonen

Kimi, έτρεχες κι εσύ motocross πώς ξεκίνησε για σένα;

“Ως παιδί, ξεκίνησα με τον ίδιο τρόπο που έκαναν πολλά παιδιά τότε, με ένα scooter Italjet. Ήταν ένα αυτόματο 50 κ. εκ. που μου έμαθε την ισορροπία, τη συμπεριφορά της μηχανής και τον έλεγχο του γκαζιού. Υποθέτω ότι από εκεί προήλθε η αγάπη μου για το off-road και το MX. Δεν αγωνίστηκα τόσο πολύ σε δύο τροχούς ως νεαρός, αλλά αργότερα έκανα μερικούς αγώνες με μια KX250. Πάντα μου άρεσε η πρόκληση που σου δίνει η οδήγηση ΜΧ και το πόσο καταπονείσαι σωματικά. Είναι τόσο σπουδαίο συναίσθημα και μετά την οδήγηση νιώθεις πάντα ότι έχεις πραγματικά προκαλέσει τον εαυτό σου με πραγματικά θετικό τρόπο.”

Σας επιτρεπόταν να αγωνίζεστε με motocross ως οδηγός της Formula 1;

“Μερικές φορές πήγαινα για οδήγηση σε μικρούς αγώνες συλλόγων, αλλά ήταν μόνο για διασκέδαση και έχω μια μικρή πίστα στο σπίτι εδώ με τα παιδιά. Δεν έτρεχα σε υψηλό επίπεδο και ένιωθα ότι ήταν μέρος του προγράμματος της γυμναστικής μου. Δεν ξέρω τι σκέφτηκε κάποια από τις ομάδες μου γι' αυτό, καθώς δεν τους το ανέφερα ποτέ.”

Πώς αρχίσατε να χτίζετε την ομάδα;

“Στην αρχή, φυσικά, με εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους, αλλά δεν ήταν όπως ήθελα, ήταν πολύ ακατάστατο. Στη συνέχεια μίλησα με τον Antti Pyrhönen -αγωνιστικός διευθυντής της KRT MXGP και πρώην αναβάτης της IceOne Racing-, αργότερα όταν έμαθα ότι σταματάει, τον κάλεσα ξανά για να έρθει να διευθύνει την ομάδα. Τώρα η κατεύθυνση είναι πολύ καλή. Πάντα θέλαμε να επιστρέψουμε στην Kawasaki τώρα είναι η δεύτερη χρονιά μαζί και έχουμε μια εξαιρετική σχέση με τους Ιάπωνες και όλη την ομάδα της. Η Kawasaki πιέζει πολύ και είναι υπέροχο να είμαστε μέρος της ομάδας και του ομίλου, βοηθώντας τους να εξελίξουν τη μοτοσυκλέτα.”

Kimi Raikonen

Θα πρέπει να είστε ευχαριστημένοι με την πρόσφατη επιτυχία, πέντε νίκες στη σειρά.

“Φυσικά είναι ωραίο να κερδίζεις και δουλεύουμε γι' αυτό εδώ και πολλά χρόνια. Μερικές φορές τα αποτελέσματα έρχονται, μερικές φορές όχι, και οι τραυματισμοί είναι μέρος της όλης δουλειάς. Θέλουμε πάντα να κερδίζουμε, αλλά είναι μικρή η διαφορά μεταξύ της πέμπτης θέσης και της νίκης. Είναι ωραίο να κερδίζουμε και το παίρνουμε όταν έρχεται, αλλά ξέρουμε πόσο εύκολο είναι να γίνει το αντίθετο. Πέρυσι ήταν δύσκολη χρονιά με τον Romain Fevbre τραυματία και φυσικά ήταν και η πρώτη χρονιά για εμάς με την Kawasaki. Ο Romain οδηγούσε καλά και τώρα κερδίζει, και ο Mitch Evans γίνεται όλο και πιο δυνατός, οπότε ελπίζουμε να έχουμε δύο μοτοσυκλέτες στις πρώτες θέσεις σύντομα.”

Είστε ικανοποιημένοι με την εξέλιξη;

“Ναι, ήταν κάποια πολυάσχολα χρόνια για εμάς, πρώτα αλλάζοντας τον κατασκευαστή και στη συνέχεια αναλαμβάνοντας τη νέα μοτοσυκλέτα. Φέτος ήταν σχεδόν σαν να ξεκινούσαμε πάλι από το μηδέν με τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά ήμασταν προετοιμασμένοι και τώρα έχουμε τα πάντα όπως τα θέλουμε. Πάντα υπάρχουν πράγματα που μπορούν να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο, αλλά πρέπει να είναι μια διαδικασία που να έχει νόημα. Μπορείς να κάνεις πράγματα πολύ γρήγορα, αλλά πρέπει να δουλεύουν καλά, πρέπει να είναι 100% αυτό που θέλεις. Και η δουλειά δεν τελειώνει ποτέ για να κάνεις τους αναβάτες ακόμα πιο ικανοποιημένους.”

Kimi Raikonen

Οδηγήσατε τη νέα KX450;

“Έχουμε ένα νέο μωρό στην οικογένεια μας φέτος, οπότε ήμουν απασχολημένος με την οικογένεια μου και δεν είχα ακόμα την ευκαιρία να οδηγήσω τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά ελπίζω να βρω χρόνο να την οδηγήσω αυτό το χειμώνα. Στην πραγματικότητα έχω μια KX250 και μια KX450, για να είμαι ειλικρινής έμεινα έκπληκτος με το πόσο ευκολοδήγητες είναι. Σίγουρα, η οδήγησή μου έχει περάσει στο επόμενο επίπεδο με τις μοτοσυκλέτες Kawasaki που έχω.”

Σας αρέσει το 450 ή προτιμάτε το 250 για καθημερινή οδήγηση;

“Δεν προπονούμαι ούτε οδηγώ καθημερινά, οπότε προτιμώ τo 250 στην πίστα μου στη Φινλανδία. Ίσως το 450 για μένα να ταιριάζει καλύτερα σε μια μεγαλύτερη πίστα και αν είχα περισσότερο χρόνο για οδήγηση. Είναι μια σοβαρή μοτοσυκλέτα και πρέπει να την προσεγγίσεις με σοβαρό τρόπο.”

Kimi Raikonen

 

Ετικέτες