Πανελλήνιο ΜΧ-3ος αγώνας, Χαλκίδα: Μάχες εντός… κι εκτός!

Μπόλικο θέαμα και παρασκήνιο
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

1/4/2019

Το  περασμένο Σαββατοκύριακο 30-31 Μαρτίου, ολοκληρώθηκε ο 3ος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος ΜΧ στην Χαλκίδα. Η πίστα είναι ένα γνώριμο, αλλά ιδιαίτερα απαιτητικό σκηνικό, το οποίο πρόσφερε έδαφος για αρκετές μονομαχίες και πλούσιο θέαμα, ενώ δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις. Εκτός όμως από τις μάχες που έλαβαν χώρα μέσα στην πίστα, υπήρξε και αρκετό παρασκήνιο, τόσο με την ανάρμοστη ενέργεια του Λυρίου, όσο και με τον Παναγιώτη Κουζή μετά το πέρας του αγώνα.


Σε ό,τι αφορά το αγωνιστικό κομμάτι, στην ΜΧ1 είχαμε την δυναμική επιστροφή του Δημήτρη Κοντολέτα, ο οποίος επέστρεψε στις νίκες στο πρώτο σκέλος (μετά από ένα σοβαρό τραυματισμό και χειρουργείο), παίρνοντας μάλιστα και τη συνολική νίκη, παρά το ότι στο δεύτερο σκέλος ο Παναγιώτης Κουζής έδωσε ένα πραγματικό ρεσιτάλ οδήγησης, ανεβαίνοντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Αξίζει να σημειωθεί και η απόδοση του Γιάννη Τουρατζίδη που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, μετά από μια τρομακτική πτώση που θα μπορούσε να έχει καταστροφικά αποτελέσματα.


Στην ΜΧ2 είχαμε άλλη μια επιστροφή στις νίκες από τον Παναγιώτη Παπίλα που κέρδισε το πρώτο σκέλος, αλλά συνολικός νικητής αναδείχθηκε ο Αλέξανδρος Γεωργαντάς, αφήνοντας τον Παπίλα στην δεύτερη θέση, ενώ τρίτος αναδείχθηκε ο Ανδρέας Ανδρέου μετά από δύο τερματισμούς στη δεύτερη θέση.


Στην ΜΧ2Τ απόλυτος κυρίαρχος ήταν ο Αντώνης Σάγμαλης (που τερμάτισε πέμπτος στην ΜΧ2), ο οποίος δεν φάνηκε να πτοείται από τις πτώσεις που είχε κατά την διάρκεια του διημέρου.
Στην ΜΧ85 ο Νίκος Κοτσιάβελος πήρε την πρώτη του νίκη σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, ακολουθούμενος από τους Παυλόπουλο και Κανελλόπουλο, ενώ στην ΜΧ65 ο νεαρός Σωτήρης Φωτάκης πήρε την καρό σημαία και στα δύο σκέλη.


Τέλος, στην κατηγορία OPEN ο Βασίλης Πακαταρίδης στέφθηκε κι αυτός νικητής και τις δύο ημέρες και πλέον αναμένουμε τον αγώνα των Τρικάλων, που διεξαχθεί στις 20-21 Απριλίου, προκειμένου να παρακολουθήσουμε την συνέχεια ενός πολύ ανταγωνιστικού πρωταθλήματος.

 

FIM World Supercross 2023 - Aλλαγή ιδιοκτησίας της SX Global

Ακυρώνονται οι αγώνες σε Σιγκαπούρη, Γερμανία και Καναδά, κανονικά οι αγώνες σε Αμπού Ντάμπι και Αυστραλία
WSX
Από το

motomag

12/9/2023

Η SX Global η οποία είναι η διοργανώτρια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross της FIM (WSX), ανακοίνωσε πριν μερικές ημέρες πως περνά σε νέα επενδυτικά χέρια, με τους Kyril Louis-Dreyfus, Juan Sartori και Adam Bailey να βρίσκονται πλέον στο τιμόνι της εταιρείας. Η νέα αλλαγή ιδιοκτησίας είχε ως αποτέλεσμα την αναθεώρηση του αγωνιστικού ημερολογίου με άμεση ισχύ με τους αγώνες σε Σιγκαπούρη, Γερμανία και Καναδά να ακυρώνονται, ενώ θα διεξαχθούν κανονικά οι αγώνες σε Αμπού Ντάμπι και Αυστραλία.

Στα πλαίσια αναβάθμισης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross της FIM (WSX), η νέα διοίκηση της SX Global αποφάσισε πως θα υπάρξουν αλλαγές στο αγωνιστικό ημερολόγιο του 2023 με άμεση ισχύ. Οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από τα ηνία της διοργανώτριας εταιρείας του θεσμού είναι ο Γάλλος Kyril Louis-Dreyfus, ο Ουρουγουανός Juan Sartori καθώς και ο Αυστραλός Adam Bailey. Οι επιχειρηματίες Louis-Dreyfus και Juan Sartori οι οποίοι είναι κάτοχοι μετοχών στην βρετανική ποδοσφαιρική ομάδα της Premier Leugue Sunderland θέλουν να κάνουν το WSX πιο εμπορικό και σε συνεργασία με τον CEO της SX Global Adam Bailey ο οποίος είναι ο τρίτος κρίκος της αλυσίδας του νέου επενδυτικού σχηματισμού ανακοίνωσαν μέσω της SX Global πως αυτές οι αλλαγές στο αγωνιστικό ημερολόγιο έγιναν λόγω προβλημάτων που συνάντησαν στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό, κοινώς στα logistics.

WSX

O Adam Beiley, CEO της SX Global δήλωσε: “Η Σιγκαπούρη, η Γερμανία και ο Καναδάς παραμένουν σημαντικές αγορές για το WSX και σκοπεύουμε να επιστρέψουμε σε κάθε μία από αυτές πολύ σύντομα. Το 2023 επρόκειτο να είναι το πρώτο άνοιγμα του WSX σε αυτές τις αγορές και θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι είμαστε απόλυτα δίκαιοι απέναντι τους. Θέλουμε να διασφαλίσουμε πως κάθε εμπειρία στο WSX θα είναι φανταστική. Μένοντας σε αυτό, η νέα ομάδα ιδιοκτησίας αποφάσισε ότι αυτές οι αναθεωρήσεις του ημερολογίου ήταν απαραίτητες αυτή τη στιγμή. Οι υλικοτεχνικές προκλήσεις που συναντήσαμε ήταν δύσκολο να ξεπεραστούν μέσα σε λίγες εβδομάδες. Ως εκ τούτου, θα επικεντρωθούμε στο να διασφαλίσουμε ότι οι διοργανώσεις WSX του 2023 στο Άμπου Ντάμπι και στη Μελβούρνη θα εκτελεστούν στο καλύτερο δυνατό επίπεδο και να συνεχίσουμε τη σημαντική πρόοδο στην οικοδόμηση του πρωταθλήματος για το 2024 και μετέπειτα”.

O Adam Beily στη συνέχεια ανέφερε: “Τα εισιτήρια για τους αγώνες του WSX Abu Dhabi και Australian Grands Prix παραμένουν σε πώληση και η ζήτηση τους είναι μεγάλη. Όσον αφορά τους οπαδούς οι οποίοι αγόρασαν εισιτήριο για τις εκδηλώσεις οι οποίες ακυρώθηκαν φυσικά θα λάβουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους υποστηρικτές μας για την υπομονή και την αμέριστη υποστήριξή τους σε αυτή τη μεταβατική περίοδο για το WSX.”

WSX

 

Ετικέτες