Πανελλήνιο MX 2021 Ολυμπία: Κατάταξη με πολλές συμμετοχές!

Εξαιρετική αγωνιστική ημέρα στον Πλάτανο Αρχ. Ολυμπίας!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/9/2021

Με πολλές συμμετοχές που ξεπέρασαν τις 100, έγινε η επανεκκίνηση του πρωταθλήματος Motocross μετά το διάλειμμα του καλοκαιριού σε μία πίστα με πολύ καλή κατάσταση και με την διοργάνωση να την καταβρέχει αρκετά περιορίζοντας την σκόνη αλλά αποφεύγοντας να δημιουργήσει λάσπη και να χαλάσει η επιφάνεια δυσκολεύοντας τους αναβάτες.

Με τόσες συμμετοχές υπήρχε και κόσμος στις κερκίδες, από τους συνοδούς των αγωνιζομένων σε κάθε αγώνα, δίνοντας μία όμορφη εικόνα κι ακολουθώντας τα μέτρα.

Στην ΜΧ1 ο Γεωργαντάς (#21 Husqvarna) πήρε την εκκίνηση και στην συνέχεια πάλεψε με τον Παπίλα (#22 Honda) ο οποίος επικράτησε αλλά μας έδωσαν μία όμορφη μάχη με αρκετό θέαμα. Μεγάλος απών ο Τουρατζίδης (#200 Yamaha) που στα χρονομετρημένα αντιμετώπισε πρόβλημα, πιθανότατα με τον ώμο του που τον έχει ταλαιπωρήσει και βγήκε κατευθείαν έξω, χωρίς να συνεχίσει. Ελπίζουμε να είναι απλά τα πράγματα. Από τον αγώνα της MX1 ο Γεωργαντάς ξεχώρισε για το θέαμα που έδινε και την ένταση στην οδήγηση με τον Παπίλα να κάνει τον ταχύτερο χρόνο όμως και να έχει την πρώτη θέση.

Με ρυθμό οδηγούσε ο Παναγιωτόπουλος Μιχάλης (#61 TM) για την MX300 τερματίζοντας πίσω από τον Γεωργαντά στην MX1, δείχνοντας πως κάνει κάτι εύκολο!

Ο Ράδος (#97 Husqvarna) ήταν από την αρχή μπροστά και επικράτησε του Σάγμαλη (#919 Yamaha) που όπως πάντα δεν είναι ένας εύκολος αντίπαλος και μας κάνει να ανυπομονούμε για τον αγώνα. Τρίτος ο Μπάκας (#29 Yamaha) και αξίζει ιδιαίτερης μνείας ο Γανωτής (#141 Yamaha) διότι οδηγούσε με φοβερό ρυθμό χαρίζοντας θέαμα και φτάνοντας 7ος γενικής και πρώτος στην ΜΧ125 μπροστά από τον Παυλόπουλο (#84 KTM) και τον Θεοδωρίδη (#344 ΚΤΜ).

Στην OPEN o Τομαράς (#110 Honda) δεν θα μπορούσε παρά να είναι εκείνος με τον καλύτερο ρυθμό παρόλο που ο Σωτηρόπουλος (#8 Yamaha) είχε τον πιο γρήγορο χρόνο. Τραυματισμό είχε σε αυτή την κατηγορία ο Κ.Σ. που χρειάστηκε να φύγει εκτός πίστας με τις ευχές όλων για ταχεία ανάρρωση.

Στην Senior o περσινός πρωταθλητής Kαρασακαλίδης (#177 KTM) ήταν συνέχεια μπροστά και με μεγάλη άνεση επικράτησε με τον Χαραλαμπόπουλο να έχει μία άτυχη στιγμή από την οποία το σημαντικό είναι πως έφυγε οδηγώντας. Καρανάσης (#271 Honda) και Κριμπούνης (#121 ΚΤΜ) πήραν εδώ τις επόμενες θέσεις.

Πολύ καλό θέαμα είχαμε στην MX85 με τους πολλά υποσχόμενους Μερκούρη (#111 ΚΤΜ) και Φωτάκη (#94 ΤΜ). Ο Φωτάκης είχε το αρχικό προβάδισμα που γρήγορα καθάρισε ο Μερκούρης και έμεινε μπροστά, με τον Φωτάκη όμως να κράτα τον ταχύτερο γύρο. Τρίτος εδώ ο Παπαδάκης (#177 ΚΤΜ).

Στην ΜΧ65 ο Τσαλίκης (#25 Yamaha) επικράτησε εύκολα με Χατζάκη (#21 YZ65) και Τριανταφυλλόπουλο (#241 ΚΤΜ) να ακολουθούν.

Επίσης Φωτόπουλος με Χαραλαμπόπουλο έδωσαν πολύ θέαμα στην ΜΧ50 με την μικρότερη διαδρομή και σε αγώνα επίδειξης που μας γεμίζει με αισιοδοξία για το μέλλον του αθλήματος!

Ευχή όλων να βοηθήσει ο αυριανός καιρός και να μην βρέξει νωρίτερα από το αναμενόμενο, καθώς το σκηνικό που έχει στηθεί στην Αρχαία Ολυμπία είναι έτοιμο να μας δώσει έναν πολύ όμορφο αγώνα!

Αναλυτικά ο πίνακας της κατάταξης – Ακολουθούν οι πρώτες φωτογραφίες της σημερινής ημέρας:

MXGP - Ηλεκτρική κατηγορία MXEP από το 2026

Ακολουθώντας τα χνάρια του MotoGP με την κατηγορία MotoE
motomag Έρχεται η ηλεκτρική κατηγορία MXEP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross από το 2026
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

15/3/2024

H Infront Moto Racing η οποία είναι υπεύθυνη για τον θεσμό του MXGP, ανακοίνωσε πως από το 2026 θα υπάρχει στον θεσμό υποστηρικτική ηλεκτρική κατηγορία με ονομασία MXEP.

Σε αυτή τη νέα κατηγορία θα λάβουν μέρος πρωτότυπες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, με τους 6 ευρωπαϊκούς αγώνες να διεξάγονται παράλληλα με τους αγώνες του MXGP. Η Infront Moto Racing θα συνεργαστεί πολύ στενά με τη FIM και την MSMA (Ένωση Κατασκευαστών Μοτοσυκλέτας) για τη διαμόρφωση των νέων κανονισμών και της απαραίτητης υποδομής ώστε να καθιερωθεί το MXEP ως ένας πρωτοπόρος θεσμός. Ταυτόχρονα το MXGP θα πρωτοστατήσει στην περαιτέρω βελτίωση του αθλήματος για τους αναβάτες, τους οπαδούς αλλά και τους κατασκευαστές μοτοσυκλετών.

Έρχεται η ηλεκτρική κατηγορία MXEP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross από το 2026

Ο CEO της Infront Moto Racing, Giuseppe Luongo ανέφερε: "Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε πως η ηλεκτροκίνηση έρχεται και στις μοτοσυκλέτες οπότε είναι μία καλή χρονικά στιγμή για να θέσουμε τις βάσεις για μία νέα κατηγορία. Δεν θέλαμε να μπλέξουμε τις κατηγορίες, για αυτό προχωρήσαμε στη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας που αφορά τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Βλέπουμε το τελευταίο διάστημα να υπάρχει μία σύγχυση σε άλλα Πρωταθλήματα με τα ηλεκτρικά μοντέλα, όποτε νομίζω ότι εμείς προχωρήσαμε στην σωστότερη κίνηση. Ανακοινώσαμε ένα πλάνο δύο ετών ώστε να είναι έτοιμες όλες οι πλευρές τόσο εμείς όσο και οι κατασκευαστές. Αυτό θα βοηθήσει ώστε να υπάρξει ανάπτυξη τόσο από πλευράς τεχνολογίας όσο και από πλευράς προβολής του νέου θεσμού της MXEP”.

Η δημιουργία της ηλεκτρικής κατηγορίας MXEP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross θα λύσει όπως φαίνεται ένα σημαντικό πρόβλημα όσον αφορά τους τεχνικούς κανονισμούς ενώ αναμένεται την συγκεκριμένη φόρμουλα να υιοθετήσουν και άλλοι θεσμοί λίαν συντόμως ώστε να αποφύγουν τα προβλήματα που είδαμε να συμβαίνουν με την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Stark.

MXGPMXGP

 

Ετικέτες