Benelli TRK 902, TRK 902 X και 902S - Παρουσιάστηκαν στο σαλόνι του Πεκίνου

Άγνωστο παραμένει αν θα τα δούμε και στην Ευρώπη, ή αν προορίζονται αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας
Benelli TRK 902, TRK 902 X και 902S
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/5/2024

Δεν προλάβαμε να σας γράψουμε για την έγκριση τύπου της Benelli για τα επερχόμενα TRK 902 & TRK 902 X, και οι δυο μοτοσυκλέτες παρουσιάστηκαν στο σαλόνι της Beijing (Πεκίνου) σε μορφή παραγωγής, δίπλα στο επίσης νέο cruiser 902S, το οποίο είχε εμφανιστεί σε έγκριση τύπου στις αρχές του 2024.

Όπως βλέπουμε η Benelli, τουλάχιστον στην Κίνα, ανεβάζει τον πήχη στα κυβικά, με τον νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 904 κ.εκ. να σπάει το φράγμα των 100 ίππων αποδίδοντας 105 hp (αξιόλογη αύξηση από τους 69 hp του 702) και 9,2 kgm (από 7,1 kgm στα 702). Ο συγκεκριμένος κινητήρας της QJMotor  ήταν το αστέρι στο σαλόνι της Beijing, όπου βρισκόταν στην καρδιά των TRK 902 & TRK 902 X και 902S που έκαναν εκεί το ντεμπούτο τους. Ακόμα η Benelli δεν έχει δώσει πολλά τεχνικά χαρακτηριστικά για τις τρεις νέες εκδόσεις των TRK και S μοντέλων, ούτε έχει ανακοινώσει αν θα παραμείνουν μόνο στην Κίνα ή θα έρθουν και στην Ευρώπη, ενώ τέλος δεν γνωρίζουμε αν αυτή η νέα σειρά καταργήσει τα 702 ή έρθει να συμπληρώσει τη γκάμα τους.

TRK 902

Όσον αφορά στα TRK 902 & TRK 902 X, σας είχαμε γράψει ΕΔΩ τα τεχνικά χαρακτηριστικά που αποκαλύπτει μέχρι στιγμής η Benelli, ενώ για το cruiser 902 S αυτά που γνωρίζουμε είναι τα εξής: η εμφάνιση είναι ίδια με του 752 S, ενώ το μεταξόνιο βρίσκεται στα λογικά 1.460 mm, ίδιο με του 752 S που κυκλοφορεί ήδη στις αγορές της Ευρώπης.

Benelli 902S

Τα ελαστικά της μοτοσυκλέτας έχουν διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17, τα φώτα είναι full-LED και η απόδοση του κινητήρα ανακοινώνεται στους 105 hp αντί των 75 του 752 S. Αυξημένη εμφανίζεται και η ανακοινώσιμη τελική ταχύτητα από τα 190 στα 225 χλμ/ώρα. Δεν γνωρίζουμε αν το 902 S θα έχει Traction Control, ενώ το 752 S δεν έχει. Ενδιαφέρον έχει η ανακοίνωση του βάρους που κάνει λόγο για 220 κιλά με γεμάτο ρεζερβουάρ, ενώ το 752 S ήταν βαρύτερο, ζυγίζοντας 232 κιλά! Η Benelli ανακοίνωσε και τιμή για το 902 S στην Κίνα, στα 39.800 γουάν, περίπου 5.100 ευρώ. Φυσικά αυτή η τιμή αφορά μόνο στη Κίνα, και δεν μας είναι χρήσιμη πέρα από το γεγονός πως αποδεικνύει το ότι η 902 S είναι έτοιμη προς αγορά για τους Κινέζους πελάτες της εταιρείας. Αντίθετα, για την ώρα η Benelli δεν ανακοινώνει τιμή για τα δύο TRK 902.

Ετικέτες

Husqvarna γκάμα Enduro 2025 - Οκτώ μοντέλα από 125 έως 501 κυβικά [VIDEO]

Τέσσερις δίχρονες και τέσσερις τετράχρονες μοτοσυκλέτες - Συντηρητική αναβάθμιση για τη νέα χρονιά
TE 300
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/6/2024

Η Husqvarna (που πλέον ονομάζεται Husqvarna Mobility) παρουσιάζει την γκάμα Enduro της για το 2025, η οποία αποτελείται από 8 μοντέλα, μέσα στα οποία επανέρχεται και το TE 125, που απουσίαζε την προηγούμενη χρονιά.

Το νέο TE 125 είναι πλήρως ανανεωμένο για το 2025, ενώ φέρει αρκετά χαρακτηριστικά που βρίσκονται στα μεγαλύτερα δίχρονα μοντέλα της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του ψεκασμού Throttle Body Injection (TBI) και του διακόπτη με τον οποίο ο αναβάτης επιλέγει διαφορετικούς χάρτες ανάφλεξης. Στον εξοπλισμό του TE 125 έχουμε και close-ratio κιβώτιο 6 σχέσεων, αναρτήσεις WP XACT, και συμπλέκτη και φρένα της Brembo.

Τα εξαρτήματα της Brembo κάνουν πλέον την εμφάνισή τους σε όλα τα Enduro μοντέλα της Husqvarna, ενώ στις -συντηρητικές- αναβαθμίσεις για το 2025 περιλαμβάνονται ένα βελτιωμένο ψαλίδι για μεγαλύτερη αντοχή της γλίστρας της αλυσίδας, και νέα γραφικά.

Τα δίχρονα μοντέλα είναι τα TE 125, TE 150, TE 250, και TE 300, και η τετράχρονη γκάμα αποτελείται από τα FE 250, FE 350, FE 450, και FE 501.

Husqvarna Enduro 2025

Στα δυνατά σημεία των Enduro μοντέλων 2025 της Husqvarna βρίσκονται και τα κάτωθι:

  • Νέα συστήματα φρένων και υδραυλικός συμπλέκτης Brembo.
  • Νέα γραφικά
  • Αναθεωρημένο αλουμινένιο ψαλίδι με βελτιωμένη ακαμψία και βελτίωση στην γλίστρα της αλυσίδας
  • Μίζα
  • Chro-moly ατσάλινο πλαίσιο με anti-squat χαρακτηριστικά
  • GSK δίσκοι
  • TBI ψεκασμός στα δίχρονα
  • Δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής στα FE 250 & FE 350 για βέλτιστη ροπή και δύναμη
  • Quickshifter (μόνο για ανεβάσματα) στα τετράχρονα μοντέλα
  • Υβριδικό υποπλαίσιο από αλουμίνιο και πολυαμίδιο
  • WP XACT ανεστραμμένο πιρούνι κλειστού φυσιγγίου
  • WP XACT πίσω αμορτισέρ με ρυθμίσεις χωρίς εργαλεία
  • Πολύ-λειτουργικός διακόπτης για χάρτες, quickshifter και Traction Control στα τετράχρονα
  • Offroad Control Unit (OCU)
  • LED προβολέας
  • ProTaper τιμόνι και ODI γκριπ
  • Μπαταρία ιόντων λιθίου