EICMA 2023: Segway Super Villain - Ακραίο τετρακύλινδρο sport SSV με 240hp και με υβριδική έκδοση 330hp!

Αντίπαλος των Can-Am Maverick R, Polaris RZR Turbo R και Yamaha YXZ1000R
Segway Super Villain
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

17/11/2023

Εν αρχή ήταν ο… Κακός (Villain), το πρώτο sport Side by Side όχημα της κινεζικής Segway Powersports με κινητήρα 1.000 κ.εκ. και 105 hp. Τώρα όμως η εταιρεία τραβάει το σχοινί στα άκρα με τον Σούπερ Κακό (Super Villain), ένα θηριώδες σπορ τετράροδο, με υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 2.000 κ.εκ., απόδοσης 240 hp, και με υβριδική έκδοση που ανεβάζει τη δύναμη στους 330 ίππους!

Σε μια κατηγορία την οποία “λυμαίνονται” μια καναδέζικη εταιρεία (Can-Am), μια αμερικάνικη (Polaris), και μια ιαπωνική (Yamaha), μπαίνει τώρα… με φόρα και μια κινέζικη (Segway) με το Super Villain. Μιλάμε για τα απολύτως κορυφαία sport Side by Side οχήματα, τα οποία συμμετέχουν σε αγώνες ράλι όπως το Dakar, και συνδυάζουν τεράστιες διαδρομές αναρτήσεων, φουτουριστικό design, κορυφαία τεχνολογία και θηριώδεις ιπποδυνάμεις -μην ξεχάσουμε και τις υψηλότατες τιμές αγοράς τους.

Μέχρι πρότινος, η νεότευκτη Segway Powersports, που στην Ελλάδα αντιπροσωπεύεται από τον Όμιλο Σαρακάκη, είχε στη γκάμα της το ATV Snarler -που έχουμε δοκιμάσει και στο ΜΟΤΟ- και το Utility SSV Fugleman και το sport SSV Villain.

Segway Super Villain

Το Super Villain του 2024 θα διατίθεται σε δυο εκδόσεις, μια υπερτροφοδοτούμενη βενζινοκίνητη 240 hp και επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 5 δευτερόλεπτα, και μια υβριδική με συνολική απόδοση 330 hp, 58 kgm ροπή και επιτάχυνση 0-100 χλμ.ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα!

Segway Super Villain

Η εταιρεία δεν αναφέρει ποιος κατασκευάζει τον κινητήρα του Super Villain, στη μετάδοση έχουμε ένα κιβώτιο 6 σχέσεων με τις αλλαγές να γίνονται με paddles στο τιμόνι, ενώ υπάρχει και η επιλογή για αυτόματες αλλαγές.

Segway Super Villain

Το υβριδικό Super Villain SX2.0T είναι το πρώτο υβριδικό SSV μαζικής παραγωγής, και το πρώτο sport SSV που ξεπερνά το φράγμα των 300 ίππων.

Segway Super Villain

Η σιλουέτα του Super Villain τώρα είναι μεν αρκούντως σπορ, ξενίζει όμως το ψηλό ύψος του οχήματος, ειδικά αν το συγκρίνουμε με το Maverick, κάτι που θα μπορούσε να το κάνει ασταθές σε ακραία αγωνιστική οδήγηση.

Segway Super Villain

Στον εξοπλισμό του Σούπερ Κακού περιλαμβάνονται αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών K-man 3.0 (508 mm και 533 mm εμπρός και πίσω), μπλοκέ διαφορικό, μεγάλη Touchscreen TFT οθόνη οργάνων 10,4 ιντσών, με συνδεσιμότητα, 3 Riding Modes (Normal, Racing, και Climbing), προγραμματιζόμενο EPS, ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 370 mm, αλουμινένιες beadlock ζάντες 15 ιντσών, 4 δισκόφρενα, εργονομικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με ζώνες ασφαλείας 6 σημείων, roll-bar, εργάτη με δυνατότητα έλξης 2 τόνων, κ.α.

Segway Super Villain

Το βάρος ανακοινώνεται στα 1.449 κιλά, με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 45 λίτρων, ενώ για την ώρα τουλάχιστον το όχημα θα κυκλοφορεί σε έκδοση 2 ατόμων και μόνο

Ετικέτες

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες