Harley-Davidson Hydra-Glide Revival – Παρουσιάστηκε και θα διατεθεί σε μόλις 1.750 κομμάτια

Ειδική έκδοση δίπλα στα Electra Glide Revival, Low Rider El Diablo, Electra Glide Highway King θα βρίσκεται και το Hydra-Glide Revival στη σειρά Icons
motomag Harley-Davidson Hydra-Glide Revival – Παρουσιάστηκε και θα διατεθεί σε μόλις 1.750 κομμάτια
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

1/3/2024

Είχατε διαβάσει στο ΜΟΤΟ πως η Harley-Davidson θα αναβίωνε το Hydra Glide γιορτάζοντας με αυτόν τον τρόπο τα 75 χρόνια του συγκεκριμένου μοντέλου. Τελικά αυτή η αναβίωση δεν άργησε να έρθει καθώς η HD παρουσίασε το Hydra-Glide Revival, το οποίο θα προστεθεί στη σειρά Icons κυκλοφορόντας σε περιορισμένη παραγωγή.

Το νέο μοντέλο της εταιρείας από το Miwaukee βασίζεται στην Heritage Classic χρησιμοποιώντας τον δικύλινδρο V2 Milwaukee-Eight 114 κινητήρα των 1.868 κ. εκ. ο οποίος αποδίδει 94 ίππους και 15,8 κιλά ροπής. Επιπρόσθετα ο κινητήρας έχει εφοδιαστεί με ένα φίλτρο αέρα Screamin' Eagle High Flow, ενώ, όποιος επιθυμεί και αντέχει η τσέπη του, μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με όλα τα κιτ αναβάθμισης H-D Screamin' Eagle Stage Upgrade Kits για έξτρα απόδοση.

https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/harley-davidson-fli-hydra-glide-anabiosi-toy-istorikoy-monteloy

Εμφανισιακά η Hydra-Glide Revival έχει κάποιες μικρές διαφορές από την Heritage Classic όπως ότι η περιορισμένης παραγωγής νέα μοτοσυκλέτα θα διατίθεται μόνο σε κόκκινο χρωματισμό. Διαφορά σε σχέση με την Heritage Classic υπάρχει και στο ρεζερβουάρ των 18,9 λίτρων καθώς στα πλαϊνά πέριξ αυτού συναντάμε ενδιάμεσα στο λογότυπο της Harley-Davidson το σήμα “V” το οποίο τιμά των V2 κινητήρα της εταιρείας. Ακόμη μία σημαντική αλλαγή βρίσκουμε και στο πίσω μέρος της Hydra-Glide Revival καθώς δεν υπάρχει σέλα συνεπιβάτη καθιστώντας το νέο μοντέλο μονόσελο.

https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/harley-davidson-fli-hydra-glide-anabiosi-toy-istorikoy-monteloy

Η HD για να δώσει μία αύρα από τα παλιά έχει προσθέσει δερμάτινες βαλίτσες χωρητικότητας 43 λίτρων οι οποίες έχουν στις άκρες τους κρόσια, όπως κρόσια έχει στο τελείωμα της και η σέλα του αναβάτη. Η Hydra-Glide Revival χρησιμοποιεί τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός, ενώ το πίσω αμορτισέρ το οποίο είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση είναι “κρυμμένο” κάτω από την σέλα του αναβάτη. Στην πέδηση συναντάμε εμπρός έναν δίσκο 300 χλστ. με τετραπίστονη δαγκάνα ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 292 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα και ABS. Οι χρωμιωμένες ζάντες είναι 16 ιντσών με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης να είναι τα Harley-Davidson Series blackwall της Dunlop, με το βάρος της Hydra-Glide Revival να αγγίζει τα 336 κιλά (πλήρες υγρών).

Μπορεί το νέο μοντέλο να είναι μία αναβίωση από τα παλιά, ωστόσο στον εξοπλισμό υπάρχουν όλες οι σύγχρονες λύσεις, όπως cruise control, προβολείς LED, LCD οθόνη και πολλά άλλα. Η Harley-Davidson Hydra-Glide Revival θα παραχθεί σε 1.750 κομμάτια παγκοσμίως με την τιμή της να είναι στα 24,999 δολάρια. Οι πωλήσεις της έχουν ήδη ξεκινήσει και οι μοτοσυκλέτες είναι έτοιμες να ταξιδέψουν από το εργοστάσιο στους τοπικούς αντιπροσώπους.

https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/harley-davidson-fli-hydra-glide-anabiosi-toy-istorikoy-monteloy

 

Ετικέτες

Bajaj Pulsar NS400 – Η οικογένεια Pulsar μεγαλώνει [VIDEO]

Κατασκοπευτικές φωτογραφίες μας δείχνουν τι να περιμένουμε
motomagBajaj Pulsar NS400 – Η οικογένεια Pulsar μεγαλώνει
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

29/4/2024

Η Bajaj αναμένεται να προσθέσει ένα ακόμα μέλος στην οικογένεια των σπορ γυμνών μοντέλων της, το NS400, διευρύνοντας έτσι τη συγκεκριμένη οικογένεια μοτοσυκλετών της προς τα πάνω, με την παρουσίαση να αναμένεται στις 3 Μαΐου, ενώ νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες που είδαν το φως της δημοσιότητας μας αποκαλύπτουν την τελική μορφή του μοντέλου.

Το Pulsar NS400 αποτελεί αυτή την στιγμή, το μεγαλύτερο σε κυβισμό Pulsar που έχει παράξει η εταιρεία. Όπως βλέπουμε στις κατασκοπευτικές εικόνες, σχεδιαστικά διατηρεί την επιθετική φιλοσοφία που έχουμε δει και στα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας. Η σέλα δύο επιπέδων, το κομμάτι της ουράς και οι χειρολαβές θυμίζουν σε μεγάλο βαθμό το NS200. Όπως βλέπουμε, όμως, το ρεζερβουάρ και ειδικότερα οι επεκτάσεις του έχουν νέο σχεδιασμό, χαρίζοντας μία ελαφρώς ξεχωριστή εμφάνιση στον μεγάλο αδερφό.

Bajaj Pulsar NS400 – Η οικογένεια Pulsar μεγαλώνει

Μπροστά βλέπουμε έναν LED προβολέα τύπου προτζέκτορα, ο οποίος περιβάλλεται από δύο DRL φωτιστικά σώματα, σε σχήμα κεραυνού, στοιχείο που χαρακτηρίζει και το teaser βίντεο της εταιρείας. Τα γωνιώδη πλαστικά που περικλείουν τον προβολέα, τονίζουν ακόμη περισσότερο την επιθετική σχεδιαστική ταυτότητα του νέου Pulsar NS400, με τα προστατευτικά του ψυγείου να έχουν carbon υφή, θυμίζοντας το εξωτικό υλικό.

Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν πληροφορίες όσον αφορά τον κινητήρα, πέραν του ότι μιλάμε για μία υγρόψυκτη, μονοκύλινδρη μονάδα κοντά στα 400 κυβικά. Η συνεργασία της Bajaj με την KTM είναι γνωστή. Επομένως, το θέμα είναι αν θα δανείζεται τον κινητήρα των 399 κυβικών που είδαμε στην πρόσφατη ανανέωση του 390 Duke της KTM για το 2024 ή αν θα πάρει την καρδιά του Dominar 400 των 373 κυβικών, με διαφορετική χαρτογράφηση, προκειμένου η απόδοση να ταιριάζει στον νέο της ρόλο. Κρίνοντας από το αγοραστικό κοινό που στοχεύει η οικογένεια Pulsar γενικότερα, τότε οι πιθανότητες γέρνουν την ζυγαριά περισσότερο στη δεύτερη λύση. Μένει να περιμένουμε μέχρι τις 3 Μαΐου, για να μάθουμε σίγουρα.

Bajaj Pulsar NS400 – Η οικογένεια Pulsar μεγαλώνει

Κάτω από τα πλαστικά, βλέπουμε ένα ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο, παρόμοιο με αυτό του NS200. Αυτό, σύμφωνα με τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, θα συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι, το οποίο μοιάζει αρκετά μεγάλο σε διάμετρο. Πίσω, ένα μονό αμορτισέρ αναλαμβάνει να αποσβένει τις ανωμαλίες, χωρίς ακόμα να έχουν γίνει γνωστές τυχών ρυθμίσεις στις αναρτήσεις. Τα φρένα αποτελούνται από έναν δίσκο μπροστά και έναν πίσω, με τους τροχούς να είναι χυτοί με μπράτσα – πιθανότατα 17 ιντσών.

Στον βασικό εξοπλισμό, αναμένεται να υπάρχει μία ψηφιακή LCD οθόνη, όμοια με αυτή που δέχτηκαν τα μοντέλα της οικογένειας στην τελευταία τους ανανέωση. Πιθανότατα θα έχει Bluetooth για δυνατότητα συνδεσιμότητας, με τον αναβάτη να μπορεί να διαχειριστεί από εκεί εισερχόμενες κλήσεις και μηνύματα, ενώ θα δίνει και την δυνατότητα turn by turn πλοήγησης. Όπως βλέπουμε και στις φωτογραφίες, ο κινητήρας θα εξοπλίζεται με μία ποδιά, για μεγαλύτερη προστασία.

Όπως έχει ανακοινώσει ο ινδικός κολοσσός, Bajaj, το νέο και μεγαλύτερο σε κυβισμό μέχρι σήμερα, Pulsar NS400, αναμένεται να παρουσιαστεί στις 3 Μαΐου. Με γνώμονα ότι στην Ευρώπη έχουμε ήδη τόσο το Dominar 400, όσο και το 390 Duke της KTM, τα οποία συμμορφώνονται με τις Euro5+ προδιαγραφές, δεν είναι απίθανο το Pulsar NS400 να κάνει την εμφάνισή του και προς τα μέρη μας.

Ετικέτες