Harley Davidson Pan America και Bronx – EICMA: Αναμονή έως το 2021 [video]

Ετοιμάζουν απόβαση στην Ευρώπη
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

5/11/2019

Πριν δύο χρόνια η Harley Davidson τάραξε τα λιμνάζοντα νερά της αμερικάνικης βιομηχανίας μοτοσυκλετών, παρουσιάζοντας τρία πρωτότυπα που δεν είχαν καμία σχέση με τα παραδοσιακά αερόψυκτα cruiser. Για την ακρίβεια ήταν υπερσύγχρονες μοτοσυκλέτες σε κατηγορίες που είναι πολύ “καυτές” εμπορικά στην Ευρώπη.

Με βάση έναν ολοκαίνουριο, υψηλής απόδοσης υγρόψυκτο V2 κινητήρα σε δύο εκδόσεις κυβισμού, η mega On-Off Pan America και η streetfighter Bronx θα έρθουν αντιμέτωπες με τα μεγαλύτερα ονόματα της παγκόσμιας βιομηχανίας. Ειδικά η Pan America έχει μπροστά της τον πιο σκληρό ανταγωνισμού, καθώς τα mega on-off αυτή τη στιγμή αποτελούν την τεχνολογική κορωνίδα, ενσωματώνοντας πάνω τους την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα συστήματα ασφάλειας και άνεσης.

Την ίδια στιγμή οι επιδόσεις έχουν φτάσει τα επίπεδα των γνήσιων σπορ μοτοσυκλετών και μοτοσυκλέτες όπως το R1250GS, τη νέα CRF1100L Africa Twin, 1290 Adventure, Multistrada 1260 έχουν πίσω τους πολλά χρόνια διαρκούς εξέλιξης και ισχυρό brand name.

Η Harley λέει πως ξέρει που πάει να μπλέξει και γι΄αυτό το λόγο εξελίσσει εντατικά τη μοτοσυκλέτα της. Τα 145 άλογα από τα 1250 κυβικά του κινητήρα της την τοποθετούν στη μέση της κατηγορίας από άποψη δύναμης. Το βάρος και ο εξοπλισμός δεν έχουν καθοριστεί με ακρίβεια ακόμα, όμως ξέρουμε πως θα έχει ημι-ενεργητικές αναρτήσεις, ακτινικά φρένα της Brembo, έγχρωμη οθόνη TFT (πιθανότατα αφής), cornering ABS και traction control.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα, η Pan America και το Bronx ήταν στο πρόγραμμα να μπουν στην παραγωγή ως μοντέλα του 2020, όμως τώρα στην EICMA πήραν παράταση για άλλον ένα χρόνο και θα είναι μοντέλα του 2021 και αυτό είναι δέσμευση… όπως μας υποσχέθηκαν!

Ετικέτες

Bimota: Ετοιμάζει νέο μοντέλο με βάση το Kawasaki ZX-25R [VIDEO]

Με ένα βίντεο teaser η Bimota προαναγγέλλει την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου την Τετάρτη 18 Μαρτίου
bimota
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

16/3/2026

Σε πρώτη ανάγνωση, το βίντεο είναι αρκετά σαφές. Μια σπορ μοτοσυκλέτα, προφανώς της μητρικής Kawasaki, αναμένεται να αποκαλυφθεί σε λίγες μέρες από τη Bimota.

Η σιλουέτα μιας supersport κατασκευής είναι επίσης προφανής, οπότε ήδη ξέρουμε τι να περιμένουμε: Ninja με ιταλικό τεμπεραμέντο.

Μα, ποιο Ninja;

Εδώ αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον το πράγμα, καθώς προσέχοντας λεπτομερέστερα τη σκιά της μοτοσυκλέτας στο βίντεο της Bimota αποκαλύπτεται αυτό που μοιάζει να είναι μονός δίσκος μπροστά και αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα: Ninja ZX-25R.

 

 

Η σκέψη αυτή ενισχύεται από ένα ακόμη γεγονός, πως το teaser βίντεο ανέβηκε μόνο στα ιαπωνικά κοινωνικά δίκτυα της Bimota και όχι στα παγκόσμια. Ταιριάζει γάντι με ένα τετρακύλινδρο μοντέλο που δεν έχει εισαχθεί καθόλου στην Ευρώπη από τη στιγμή που πρωτοπαράχθηκε.

Η ημερομηνία που δίνεται για την αποκάλυψη είναι η 18η Μαρτίου 2026, ημέρα Τετάρτη και όλως τυχαίως δύο μέρες πριν ανοίξουν οι πύλες της πρώτης εκ των τριών ιαπωνικών εκθέσεων μοτοσυκλέτας που θα διοργανωθούν στη διάρκεια του επόμενου μήνα, της έκθεσης της Osaka.

Εκεί θα γνωρίζουμε οριστικά περί τίνος πρόκειται και, αν έχουμε πέσει μέσα στη μαντεψιά μας, θα είναι κάτι που μάλλον δεν θα δούμε διά ζώσης στην Ευρώπη.