Harley Davidson: Ξαναβάζει στη "πρίζα" την LiveWire

Συνεχίζεται η παραγωγή της
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/10/2019

Την προηγούμενη εβδομάδα, αναφερθήκαμε στα προβλήματα φόρτισης που είχαν εντοπιστεί στην πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Harley Davidson, τη LiveWire. Η αμερικάνικη εταιρεία, σταμάτησε την παραγωγή της για να διαπιστώσει εάν το πρόβλημα που παρουσιάστηκε αφορούσε μόνο μια μοτοσυκλέτα (όπως ανέφερε τώρα) ή οφείλονταν σε κάποιο στάδιο της γραμμής παραγωγής που δεν πληρούσε της απαιτούμενες προδιαγραφές. Όπως είχαμε αναφέρει και τότε δεν πιστεύαμε ότι η HD θα σταματούσε μόνιμα την παραγωγή της LiveWire, μιας και έχει επενδύσει πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια στη δημιουργία όχι μόνο της ηλεκτρικής της μοτοσυκλέτας αλλά και ενός νέου R&D τμήματος, αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά της μοντέλα στη Καλιφόρνια, μετά από μια αποτυχημένη συνεργασία με την Alta Motors.

Τώρα, η Harley Davidson επιβεβαιώνει αυτό που λέγαμε, μέσα απ’ την επίσημη απάντηση που έδωσε στο διαδίκτυο, λέγοντας πως μετά από αυστηρούς ελέγχους που διεκπεραίωσε θα συνεχίσει κανονικά την παραγωγή της LiveWire. Επίσης, ενημερώνει τους αναβάτες των LiveWire πως μπορούν να φορτίζουν όπως θέλουν τις μπαταρίες της, κάνοντας άρση της προηγούμενης εντολής της – να φορτίζεται μόνο σε ειδικούς σταθμούς ταχείας επαναφόρτισης με συνεχή παροχή ρεύματος (DC). Τέλος, έκλεισε τις δηλώσεις της αναφέροντας πως το πρόβλημα περιοριζόταν μονάχα σε μια μοτοσυκλέτα και πως η κίνησή της –να σταματήσει προσωρινά τη γραμμή παραγωγής- αντικατοπτρίζει την περηφάνειά της στη δημιουργία μοτοσυκλετών με ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητά τους.

Norton: Οι νέοι χρωματισμοί της γκάμας της - Τέλος το φουλ γκρι

Η παλέτα περιλαμβάνει επτά συνολικά χρωματισμούς
norton atlas
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/4/2026

Η ινδική TVS Motor που είναι η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Norton, η οποία έχει μπει σε μία νέα φάση με τέσσερα νέα μοντέλα που αναμένεται να κυκλοφορήσουν σύντομα.

Στην EICMA είχαμε δει από κοντά τις Norton Manx, Manx R, Atlas και Atlas GT και η εταιρεία είχε δείξει μία περίεργη εμμονή στους γκρι χρωματισμούς. Πλέον οι τέσσερις μοτοσυκλέτες θα είναι διαθέσιμες εκτός του Trophy Silver στους χρωματισμούς Matrix Black, Senopia Orange, Carbon, Celestian Grey, Verona Green και Glacier Blue, που μπορείτε να δείτε αναλυτικά στο επίσημο site της εταιρείας.

norton manx

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως τη Norton Motorcycles έχει αναλάβει στην χώρα μας η εταιρεία MUVUS που αντιπροσωπεύει ήδη τις CFMOTO, Royal Enfield, LETBE και Polaris. Μάλιστα η TVS έχει συγκεκριμένο πλάνο για την Ευρώπη και η Ελλάδα θα είναι από τους πρώτους τους σταθμούς, όπως είχαμε αποκαλύψει λίγους μήνες νωρίτερα.

Εμείς αναμένουμε σύντομα την άφιξη τους για να οδηγήσουμε τις νέες μοτοσυκλέτες της Norton και να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Ετικέτες