Harley Davidson - Νέα εξέλιξη στην πορεία προς ένα ηλεκτρικό μέλλον

Διακοπή της συνεργασίας με την Alta Motors
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

31/8/2018

Δεν πρόλαβαν να περάσουν έξι μήνες από τότε που η H-D ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Alta Motors –κατασκευάστρια ηλεκτρικών μοτοσυκλετών- και ήδη έχουν κυκλοφορήσει φήμες για την λύση της συνεργασίας τους. Το αρχικό σχέδιο ήταν να δημιουργήσουν από κοινού μια σειρά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, με ναυαρχίδα την Livewire που θα κυκλοφορούσε το 2019, ενώ τα υπόλοιπα μικρότερα μοντέλα θα εμφανίζονταν το 2022, ολοκληρώνοντας τη γκάμα. Αν η ρήξη στην συνεργασία τους, οδηγήσει σε πλήρες διαζύγιο αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα η Harley να ξεκινήσει τη δική της πορεία στην έρευνα και ανάπτυξη της παραγωγής ηλεκτροκινητήρων, ώστε να καταφέρει να παραμείνει εντός του αρχικού της χρονοδιαγράμματος. Κάτι το οποίο απαιτεί τεράστια προσπάθεια.

Παράλληλα όμως έχει βλέψεις και για την ανανέωση της γκάμας της με νέα μοντέλα σε άλλες κατηγορίες, ενώ η συνεργασία της με έναν κατασκευαστή από την Ασία είναι ήδη στα σκαριά, σκοπεύοντας να διείσδυσει στην ασιάτικη αγορά με μια νέα σειρά μικρότερων μοτοσυκλετών μέχρι 500 κυβικών. Με τόσα μέτωπα να είναι ταυτόχρονα ανοιχτά, η επιτυχία της εταιρείας σε όλους το τομείς αποτελεί ένα δύσκολο εγχείρημα, αν όμως τα καταφέρει θα είναι πιο ανταγωνιστική από ποτέ, δίνοντας έναν διαφορετικό τόνο -και ήχο- στο όνομα Harley Davidson.

Κοινός αγώνας MotoGP και F1 – Ίσως να είναι εικόνα από το μέλλον

Ο Carlos Ezpeleta δηλώνει “ Όλα αξίζουν να δοκιμαστούν μια φορά”
MotoGP
Από τον

Παύλο Καρατζά

1/8/2025

Ο αθλητικός διευθυντής της Dorna, Carlos Ezpeleta παραχώρησε συνέντευξη στην οποία δήλωσε πως δεν είναι απίθανο να δούμε κοινή εκδήλωση MotoGP και Formula 1.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η Liberty Media που πριν λίγες εβδομάδες πήρε -τελειωτικά- το 80% των δικαιωμάτων του MotoGP (περισσότερα εδώ), έχει και το 100% των δικαιωμάτων της Formula 1. Στα πλαίσια της αλλαγής διοίκησης, ο αθλητικός διευθυντής της Dorna, Carlos Ezpeleta δήλωσε: “Όλα αξίζει να δοκιμαστούν μια φορά. Ειδικά όταν πρόκειται για την προσέλκυση νέου κοινού στο MotoGP. Η Formula έχει εξαντλήσει τα εισιτήρια σε πολλές πίστες και το MotoGP επίσης τα πάει πολύ καλά, με πολλά sold-out events”.

Όμως μία κοινή εκδήλωση παρουσιάζει σίγουρα και αρκετές δυσκολίες, με τον Ezpeleta να δηλώνει πως η χωρητικότητα μιας πίστας δεν μπορεί να διπλασιαστεί, όμως έχουμε να περιμένουμε πολλά από την η Liberty Media.

Συνέχισε λέγοντας πως πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή στους οπαδούς του MotoGP και ότι υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης, ειδικά σε λιγότερο ανεπτυγμένες αγορές, είναι σημαντικό, όμως, και οι δύο σειρές αγώνων να παραμείνουν αυθεντικές όπως είναι.