Honda NC750X / X-ADV 2021: Αποδοτικότερα και δυνατότερα!

Αλλαγές σε κινητήρα και πλαίσιο
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

10/11/2020

Δύο από τα πλέον εμπορικά επιτυχημένα μοντέλα της πλατφόρμας των δικύλινδρων NC της Honda, το "Χ" και το X-ADV, δέχονται σημαντικές αναβαθμιστικές πινελιές για το 2021, με στόχο την διατήρηση της ανοδικής πορείας τους στην παγκόσμια αγορά.

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας δεν απέκτησε μόνο νέα στοιχεία και δυνατότητες, αλλά έχασε κιόλας 1,2 κιλά από το συνολικό του βάρος, που σε συνδυασμό με την τοποθέτησή του υπό κλίση μπροστά στο πλαίσιο, παίζουν σημαντικό ρόλο στην κατανομή του βάρους και την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.

Η πιο σημαντική όμως από τις προσθήκες, είναι ότι πλέον διαθέτει ηλεκτρονική διαχείριση του γκαζιού (Throttle by Wire, όπως το ονμάζει η Honda), αλλά και διαφορετικό χρονισμό στις βαλβίδες (που τώρα είναι διαφορετικός για τους δύο κυλίνδρους). Σε συνδυασμό με τις βελτιώσεις στην εξαγωγή, αυξήθηκε το όριο περιστροφής του στροφάλου (στις 7.000 στροφές από τις 6.400 του προηγούμενου μοντέλου) ενώ αυξήθηκε και το διαθέσιμο ποσό ροπής από τις 5.000 στροφές και πάνω. Παράλληλα, η μέγιστη ισχύς φτάνει τώρα στους 57,8 ίππους –μια αύξηση της τάξης των 4 ίππων- στις 6.750 στροφές, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής είναι τα 7kgm στις 4.750 στροφές αντίστοιχα.

Μαζί όμως με την βελτίωση της απόδοσης ακολουθούν και οι αλλαγές στις σχέσεις του κιβωτίου, με τις τρεις πρώτες –τόσο στην manual όσο και στην έκδοση DCT- να έχουν κοντύτερο γρανάζωμα για καλύτερες επιταχύνσεις. Μάλιστα, η Honda ανακοινώνει και μερικές δικές της μετρήσεις των ρεπρίζ, όπως για παράδειγμα ότι από τα 30km/h χρειάζεται 1,7sec για να καλύψει 20 μέτρα και 3,2sec για τα 50 μέτρα. Από την άλλη, η τρεις τελευταίες σχέσεις (4η, 5η, 6η) έχουν λίγο μακρύτερο γρανάζωμα, με στόχο την μείωση της κατανάλωσης.

Η Honda, όπως συνηθίζει άλλωστε, ανακοινώνει και την έκδοση για την κατηγορία Α2 των διπλωμάτων στα 46,9 άλογα, η οποία μπορεί με επαναπρογραμματισμό της ECU σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της εταιρείας, να μετατραπεί σε full open έκδοση.

Οι δύο αντικραδασμικοί άξονες διατηρήθηκαν, όπως διατηρήθηκε και ο διπλός ρόλος του εκκεντροφόρου που κινεί την αντλία νερού, αλλά και του ενός αντικραδασμικοί που δίνει κίνηση στην αντλία λαδιού. Για το 2021 προστέθηκε και ένας μονόδρομος συμπλέκτης με μειωμένο φορτίο κατά 20%, ενώ τα νούμερα που ανακοινώνει η Honda για την αυτονομία σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 14,1 λίτρων, φτάνει το εντυπωσιακό νούμερο των 400 χιλιομέτρων!

Χάρη στην ηλεκτρονική διαχείριση του καυσίμου που θα διαθέτει από φέτος ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, το NC750X θα προσφέρει στον αναβάτη του και τρία διαφορετικά riding modes, συν ένα πλήρως παραμετροποιήσιμο. To Sport mode έχει την πιο άμεση απόκριση με το χαμηλότερο επίπεδο επέμβαση του traction control και το DTC στο επίπεδο "4". To Rain προσφέρει μια πολύ πιο ήπια απόκριση και φρένο κινητήρα, με υψηλό επίπεδο επέμβασης του HSTC και το DCT στο level 1. Το Standard διαθέτει μία ενδιάμεση κατάσταση για την απόκριση του γκαζιού, για το φρένο του κινητήρα και για το επίπεδο επέμβασης του HSTC, με το DCT στο "2". Στο User mode ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει όποιο επίπεδο θέλει για το traction control και το DCT, καθώς και για το επίπεδο της απόδοσης και του φρένου του κινητήρα.

Εδώ θα πρέπει να πούμε ότι το HSTC θα είναι στάνταρ και στις δύο εκδόσεις (Manual και DCT), με τρία διαφορετικά επίπεδα ρύθμισης, αντί για δύο του προηγούμενου μοντέλου, ενώ μπορεί και να απενεργοποιηθεί. Η νέα γενιά της μετάδοσης με τον διπλό συμπλέκτη προσφέρει τέσσερις διαφορετικές λειτουργίες στις οποίες αλλάζει το όριο των στροφών που γίνονται οι αλλαγές και τα κατεβάσματα.

Οι αλλαγές δεν περιορίστηκαν όμως μόνο στα μηχανολογικά μέρη, καθώς τα φαίρινγκ επανασχεδιάστηκαν προκειμένου να αποκτήσει το NC750X μια πιο επιθετική εμφάνιση, σε συνδυασμό με τον καινούργιο LED προβολέα και τα φώτα ημέρας. Ο επανασχεδιασμός είχε σαν αποτέλεσμα να μεγαλώσει κατά ένα λίτρο ο αποθηκευτικός χώρος μπροστά από τη σέλα που χωράει ένα full face κράνος (φτάνοντας τα 23lt), ενώ αφαίρεσε και ένα κιλό από το συνολικό βάρος.

Η έγχρωμη LCD οθόνη των οργάνων είναι κι αυτή καινούργια, ενώ τα πίσω φλας διαθέτουν λειτουργία προειδοποίησης σε φρεναρίσματα πανικού, αλλά και αυτόματη ακύρωση (ισχύει και για τα τέσσερα φλας).

Από τις αλλαγές που δεν φαίνονται οπτικά, αλλά είναι από τις πλέον θεμελιώδεις, αφορούν το πλαίσιο τύπου "διαμάντι" το οποίο ελάφρυνε κατά 1,8 κιλά χάρη στο μεταβλητό πάχος των σωλήνων, ενώ επανασχεδιάστηκε το φιλτροκούτι και τοποθετήθηκε σε διαφορετικό σημείο η μπαταρία. Το ίχνος, η γωνία κάστερ, το μεταξόνιο και η κατανομή βάρους παρέμειναν ίδια με του προηγούμενου μονέλου, ενώ το συνολικό βάρος είναι μικρότερο κατά 6 κιλά και το ύψος της σέλας χαμηλότερο στα 800mm. Το τελευταίο οφείλεται στην αλλαγή της διαδρομής των αναρτήσεων, καθώς το 41mm Dual Bending Valves πιρούνι της Showa δίνει 120mm (από 153,5mm) διαδρομής, με η διαδρομή του πίσω τροχού να μειώνεται κι αυτή στα 120mm από 150mm στο προηγούμενο μοντέλο.

Τα φρένα δεν άλλαξαν, με τον δίσκο "μαργαρίτα" των 320mm να συνδυάζεται με μια δαγκάνα δύο εμβόλων εμπρός, με έναν δίσκο 240mm πίσω και δαγκάνα ενός εμβόλου. Αναλλοίωτο έμεινε και το δικάναλο ABS.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda NC750X
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
 
Τύπος
Τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά, οκταβάλβιδος με 1ΕΕΚ
Χωρητικότητα
745cc
Διάμετρος x Διαδρομή
77mm x 80mm
Σχέση συμπίεσης
10.7: 1
Μέγιστη ισχύς
57,8Hp@6,750rpm
Μέγιστη ροπή
7kgm@ 4,750rpm
Ποσότητα λαδιού
4L
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ
 
Ψεκασμός
PGM-FI
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ
14.1 λίτρα
Κατανάλωση
MT: 3,5lt/100km (WMTC mode)
DCT: 3,5lt/100km (WMTC mode-Tested in D-Mode)
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
 
Εκκίνηση
Μίζα
Μπαταρία
12V/11AH
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
 
Τύπος συμπλέκτη
MT:Υγρός πολύδισκος
DCT: Διπλός υγρός πολύδισκος
Τύπος μετάδοσης
MT: Κιβώτιο έξι σχέσεων
DCT: Κιβώτιο έξι σχέσεων Dual Clutch Transmission
Τελική μετάδοση
Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ
 
Τύπος
Ατσάλινο σωληνωτό τύπου "διαμάντι"
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΟΣ
 
Διαστάσεις (Μ x Π x Υ)
2210mm x 846mm x 1330mm
Μεταξόνιο
MT: 1.535mm
DCT: 1.535mm
Γωνία κάστερ
27°
Ίχνος
110mm
Ύψος σέλας
800mm
Απόσταση από έδαφος
145mm
Βάρος γεμάτο
MT: 214kg
DCT: 224kg
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
 
Εμπρός
Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, 120mm διαδρομή
Πίσω
Ένα αμορτισέρ, 120mm διαδρομή
ΤΡΟΧΟΙ
 
Εμπρός
17M/C x MT3.50
Πίσω
17M/C x MT4.50
Ελαστικό εμπρός
120/70-ZR17M/C (58W)
Ελαστικό πίσω
160/60-ZR17M/C (69W)
ΦΡΕΝΑ
 
ABS
Δικάναλο
Εμπρός
Δίσκος 320mm με δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω
Δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
 
Όργανα
LCD οθόνη με ενδείξεις για ταχύμετρο, στροφόμετρο, ρολόι, στάθμη καυσίμου, δύο μερικοί χιλιομετρητές, επιλεγμένη σχέση κιβωτίου, μέση και στιγμιαία κατανάλωση και λυχνία για την θερμοκρασία ψυκτικού
Σύστημα ασφάλειας
HISS
Φώτα εμπρός
LED
Φώτα πίσω
LED

 

X-ADV

Το Adventure αδερφάκι του NC750X, το X-ADV, δέχτηκε κι αυτό ακριβώς τις ίδιες αλλαγές στον κινητήρα, με την αύξηση στο όριο των στροφών και την παραπάνω δύναμη, καθώς και την ηλεκτρονική διαχείριση του γκαζιού, που συνεπάγεται και την ύπαρξη των riding modes αλλά και την ρύθμιση του traction control. Αντίστοιχα διαθέτει και την τελευταία έκδοση της DCT μετάδοσης με τις τέσσερις διαφορετικές επιλογές λειτουργίας, αλλά και το νέο γρανάζωμα στις σχέσεις του κιβωτίου.

Οι αλλαγές στον σχεδιασμό των πλαστικών του X-ADV του προσδίδουν μια πιο επιθετική εμφάνιση, με τα πλαϊνά πλαστικά αλλά και το μούτρο, να διαθέτουν πλέον περισσότερες γωνίες. Επανασχεδιασμένος είναι και ο LED προβολέας, ο οποίος συνδυάζεται τώρα και με φώτα ημέρας (DRL), που προσαρμόζονται ανάλογα με τις φωτιστικές συνθήκες του περιβάλλοντος.

Η σέλα έχει αλλάξει ελαφρώς σχήμα, με πιο λεπτά τα πλαϊνά της μέρη, ώστε να φτάνουν τα πόδια του αναβάτη πιο εύκολα στο έδαφος, παραμένοντας όμως στην ίδια απόσταση από το έδαφος, ενώ δεν έχει αλλάξει και η θέση οδήγησης. Η ρυθμιζόμενη σε πέντε θέσεις ζελατίνα παρέμεινε κι αυτή, αλλά η TFT οθόνη έχει αλλάξει και έχει ενσωματωμένο πλέον το νέο σύστημα Honda Smartphone Voice Control, το οποίο συνδέεται μέσω Bluetooth με το κινητό τηλέφωνο του αναβάτη και του επιτρέπει να ελέγχει τις κλήσεις, την μουσική του, τα e-mail του και τις οδηγίες πλοήγησης.

Ο χώρος κάτω από τη σέλα μεγάλωσε σε χωρητικότητα κατά ένα λίτρο, φτάνοντας τα 22lt συνολικά, με δυνατότητα να φιλοξενήσει ένα full face κράνος, ενώ διαθέτει LED φωτισμό και θύρα USB, αντί της παροχής ρεύματος 12V του προηγούμενου μοντέλου. Το κεντρικό σταντ με αισθητήρα κλίσης περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό του X-ADV και το χειρόφρενο έχει μετακομίσει στα δεξιά χειριστήρια, διευκολύνοντας έτσι την πρόσβαση στο ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι.

Η τεχνολογία keyless παρέμεινε, προστέθηκε όμως το σύστημα προειδοποίησης στα πίσω φλας σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού και η αυτόματη ακύρωση.

Το X-ADV δέχτηκε και τις ίδιες αλλαγές που έγιναν στον πλαίσιο του NC750X, χωρίς να γίνουν αλλαγές στις αναρτήσεις και τα φρένα, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda X-ADV
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
 
Τύπος
Τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά, οκταβάλβιδος με 1ΕΕΚ
Χωρητικότητα
745cc
Διάμετρος x Διαδρομή
77mm x 80mm
Σχέση συμπίεσης
10.7: 1
Μέγιστη ισχύς
57,8Hp@6,750rpm
Μέγιστη ροπή
7kgm@ 4,750rpm
Ποσότητα λαδιού
4L
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ
 
Ψεκασμός
PGM-FI
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ
13,2 λίτρα
Κατανάλωση
3,6lt/100km
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
 
Εκκίνηση
Μίζα
Μπαταρία
12V/11AH
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
 
Τύπος συμπλέκτη
Διπλός υγρός πολύδισκος
Τύπος μετάδοσης
Κιβώτιο έξι σχέσεων Dual Clutch Transmission
Τελική μετάδοση
Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ
 
Τύπος
Ατσάλινο σωληνωτό τύπου "διαμάντι"
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΟΣ
 
Διαστάσεις (Μ x Π x Υ)
2215mm x 940mm x 1370mm
Μεταξόνιο
1.590mm
Γωνία κάστερ
27°
Ίχνος
104mm
Ύψος σέλας
820mm
Απόσταση από έδαφος
165mm
Βάρος γεμάτο
236kg
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
 
Εμπρός
Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, 120mm διαδρομή
Πίσω
Ένα αμορτισέρ, 120mm διαδρομή
ΤΡΟΧΟΙ
 
Εμπρός
17M/C x MT3.50
Πίσω
15M/C x MT4.50
Ελαστικό εμπρός
120/70-R17M/C
Ελαστικό πίσω
160/60-R15M/C
ΦΡΕΝΑ
 
ABS
Δικάναλο
Εμπρός
Δίσκος 296mm με δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων
Πίσω
Δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
 
Όργανα
TFT οθόνη 5'' με ενδείξεις για ταχύμετρο, στροφόμετρο, ρολόι, στάθμη καυσίμου, δύο μερικοί χιλιομετρητές, επιλεγμένη σχέση κιβωτίου, μέση και στιγμιαία κατανάλωση και λυχνία για την θερμοκρασία ψυκτικού
Σύστημα ασφάλειας
Smart Key System
Φώτα εμπρός
LED
Φώτα πίσω
LED

Δείτε το πλούσιο σε φωτογραφικό υλικό gallery για το NC750X και το X-ADV

Ετικέτες

BMW R 1300 RΤ & R 1300 RS 2025 - Τouring και sport touring Γερμανίδες, με 145 ίππους

Με κινούμενα μέρη το φαίρινγκ της RT - Μεταβάλλουν την προστασία του αναβάτη! -Τιμές στην Ελλάδα
BMW R 1300 RS και R 1300 RT 2025
Από το

motomag

30/4/2025

Παρουσιάστηκαν και επίσημα τα δύο νέα μοντέλα της BMW με βάση τον υγρόψυκτο boxer κινητήρα των 1.300 κ.εκ. που γνωρίζουμε από τα R 1300 GS και R 1300 R όπως άλλωστε είχαμε ενημερώσει κατά την παρουσίαση του τελευταίου, ενώ οι Βαυαροί συνεχίζουν με τις ψεύτικες CGI εικόνες και video και όχι με πραγματικές φωτογραφίες μοτοσυκλετών που απευθύνονται σε πραγματικούς αναβάτες.

Η sport-touring επιλογή R 1300 RS παρουσιάστηκε σε τέσσερεις εκδόσεις με αντίστοιχες χρωματικές επιλογές, Racing Blue metallic, Triple Black, Performance (Tricolore) και Option 719 (Brooklyn grey metallic). Η R 1300 RS έρχεται για να δώσει στους φίλους του boxer κινητήρα μια ολοκληρωμένη "λύση" σε εκείνους που αναζητούν έναν συνδυασμό επιδόσεων και άνεσης σε μακρινά ταξίδια με έμφαση στη συμπεριφορά.

BMW R 1300 RS και R 1300 RT 2025

Με ανανεωμένο σχεδιασμό και πιο αιχμηρές γραμμές, η R 1300 RS παραμένει πιστή στην αθλητική της ταυτότητα, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει πρακτικότητα και ευχρηστία με τις ηλεκτρονικά ανοιγόμενες και φωτιζόμενες αποσκευές.

Ο νέος υγρόψυκτος κινητήρας boxer των 1.300 κυβικών αποδίδει 145 ίππους στις 7.750 στροφές ανά λεπτό και 149 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Το νέο πλαίσιο είναι, ελαφρύτερο και πιο στιβαρό από το προηγούμενο, συμβάλλοντας σημαντικά στη βελτίωση της ευστάθειας και της οδικής συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας.

Η ανάρτηση Dynamic Suspension Adjustment (DSA) της BMW ρυθμίζεται αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου και το στυλ οδήγησης, είτε σε στροφές είτε σε ταξίδι με ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου.

​BMW R 1300 RS 2025

Παράλληλα, η τεχνολογία είναι παρούσα σε κάθε σημείο της μοτοσυκλέτας: ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης όπως ABS Pro, σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης εμπρός και πίσω FCW και RCW, Adaptive Cruise Control και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας SWW ανεβάζουν τα επίπεδα ασφάλειας και άνεσης.

Η μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT 6.5 ιντσών προσφέρει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες και πλήρη συνδεσιμότητα με smartphone μέσω Bluetooth. 

Με βάρος περίπου 215 κιλών πλήρης, η R 1300 RS προσφέρει ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και άνεση ενώ προσφέρεται και με τέσσερα πακέτα πρόσθετου εξοπλισμού Dynamic, Innovation, Comfort και Touring υπογραμμίζοντας έτσι όποια πλευρά του χαρακτήρα της επιθυμείτε.

H πλέον τουριστική μοτοσυκλέτα που φέρει τον νέο boxer, R 1300 RT, διατίθεται επίσης σε τέσσερεις εκδόσεις με αντίστοιχες χρωματικές επιλογές, Alpine white 3, Impulse (Racing Blue metallic), Option 719 (Blue Ridge Mountain metallic) και Triple black.

BMW R 1300 RS και R 1300 RT 2025

Η BMW R 1300 RT θέλει να συνδυάσει κορυφαία άνεση, προηγμένη τεχνολογία και ισχυρές επιδόσεις και απευθύνεται στους πιο απαιτητικούς ταξιδιώτες που θέλουν να διανύουν μεγάλες αποστάσεις, δικάβαλοι, με άνεση και χλιδή και σε αυτό προσθέτει και το φαίρινγκ της μοτοσυκλέτας με τα κινούμενα μέρη. Τα ρυθμιζόμενα σε κλίση πλαϊνά μέρη του φαίρινγκ προσφέρουν σύμφωνα με τους Βαυαρούς περισσότερο φρέσκο αέρα κάθε φορά που βρίσκεται η μοτοσυκλέτα σε κίνηση και εκείνα έχουν υψωθεί, ακόμη και σε πιο δύσκολες συνθήκες κίνησης, όπως για παράδειγμα κατά την κίνηση το καλοκαίρι στο αστικό περιβάλλον. Εκτρέπουν επίσης τον αέρα και κατά συνέπεια και τη βροχή στις υψηλότερες ταχύτητες προσφέροντας έτσι υψηλότερο επίπεδο προστασίας.

Και εδώ ο μεγάλος boxer αποδίδει 145 ίππους και 149 Nm ροπής, επιτρέποντας άνετες προσπεράσεις και ξεκούραστη οδήγηση ακόμα και με πλήρες φορτίο. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο που μειώνει το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας και ενισχύει την οδική συμπεριφορά, προσφέροντας σταθερότητα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες με πλήρεις αποσκευές.

BMW R 1300 RT 2025

Η R 1300 RT ξεχωρίζει επίσης για τα νέα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που ενσωματώνει. Με προαιρετικό sport σύστημα φρένων και νέο σύστημα ηλεκτρονικών αναρτήσεων (DCA) εξασφαλίζει άνεση και σταθερότητα ανεξάρτητα από το φορτίο ή την κατάσταση του δρόμου. Το σύστημα αυτοματοποίησης αλλαγών σχέσεων (ASA) αλλά και το Adaptive Cruise Control, σε συνδυασμό με το Forward Collision Warning και το Active Cruise με λειτουργία φρεναρίσματος, ενισχύουν την ασφάλεια και μειώνουν την κόπωση σε πολύωρες διαδρομές. Η μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT 10.25 ιντσών προσφέρει υψηλής ευκρίνειας πλοήγηση και πληροφορίες, ενώ είναι διαθέτει συνδεσιμότητα με smartphone και συστήματα επικοινωνίας ενώ υπάρχει και θύρα USB type C.

Tα R 1300 RS και R 1300 RT είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην Ελλάδα με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής τους να διαμορφώνονται στα 17.990 ευρώ και 24.490 ευρώ αντίστοιχα με την BMW να προσφέρει μέσω του προγράμματος Easy2Ride δυνατότητα παροχής ευέλικτης χρηματοδότησης.

Αμφότερα τα νέα μοντέλα επωφελούνται από το πρόγραμμα Ride on & on & on, 3ετούς εγγύησης της BMW  που προσφέρει έναν επιπλέον χρόνο ξεγνοιασιάς, επιπρόσθετα στην εργοστασιακή εγγύηση που προβλέπεται από τη νομοθεσία.