Honda NT1100 - Με δυο νέους χρωματικούςσυνδυασμούς για το 2024
Χωρίς άλλες αλλαγές για τη νέα χρονιά
Από τον
Γιάννη Τσινάβο
26/9/2023
Η sport-touring μοτοσυκλέτα της Honda, NT1100, αποκτά δύο νέους χρωματικούς συνδυασμούς για το 2024, χωρίς να δεχθεί μηχανικές ή σχεδιαστικές αλλαγές.
Η NT1100 η οποία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο Honda Africa Twin 1100 καθώς χρησιμοποιεί πλήθος εξαρτημάτων από το Adventure μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας όπως τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, συνεχίζει το εμπορικό της ταξίδι το 2024 χωρίς αλλαγές όσον αφορά τα μηχανικά μέρη. Το NT1100 το οποίο έχει καταφέρει να πουλήσει 12.000 μονάδες σε όλη την Ευρώπη από την ημέρα που κυκλοφόρησε -από αυτές τις πωλήσεις το 66% επιλέγει την έκδοση με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT)- αποκτά δύο νέους χρωματισμούς, τους Matt Blue Jeans Metallic και Candy Chromosphere Red, οι οποίοι θα πλαισιώσουν το δημοφιλές Matt Iridium Gray Metallic. Στον βασικό εξοπλισμό και στους τρεις χρωματικούς συνδυασμούς της Honda NT 1100 θα υπάρχει σχάρα η οποία θα είναι βαμμένη σε χρώμα Matt Ballistic Black Metallic.
Η ΝΤ1100 του 2024 θα φτάσει στις επίσημες αντιπροσωπείες σύμφωνα με την Honda στο τέλος του φετινού έτους.
Aprilia SR 400 GT - Έρχεται crossover-adventure scooter στα 400 κ.εκ. από το Noale
Στα πρότυπα του μικρότερου μοντέλου - Με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και 16άρη εμπρός τροχό
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
18/6/2025
H Aprilia ετοιμάζεται να εισάγει την δική της πρόταση για την ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία των adventure/crossover scooters με το ερχόμενο SR 400 GT διευρύνοντας παράλληλα προς τα πάνω την ομώνυμη σειρά.
Η Aprilia διαθέτει ήδη στην γκάμα των σκούτερ της, SR GT στα 125 και 200 κ.εκ. Η εμφάνιση ενός πρωτοτύπου δοκιμών στο Βένετο υποδηλώνει τώρα μια επέκταση της σειράς. Το νέο μοντέλο, που θα ονομάζεται πολύ πιθανά SR 400 GT, μοιάζει να είναι μια εναλλακτική λύση στα μεσαία crossover όπως το Honda ADV350.
Οι γραμμές του έντονα καμουφλαρισμένου μοντέλου προπαραγωγής θυμίζουν την τελευταία γενιά της RSV4 - το μπροστινό μέρος, ειδικότερα που είναι τυπικό της Aprilia και αυτό που βλέπουμε και το μικρότερο SR GT. Όλα μοιάζουν αεροδυναμικά σχεδιασμένα μπροστά και ένα μοντέρνο, λεπτό πίσω μέρος συμπληρώνει το σύνολο. Το παραδοσιακό πίσω φανάρι, όπως είναι πλέον κοινή πρακτική, παραλείπεται και η λειτουργία του φαίνεται να έχει ενσωματωθεί στα φλας. Για την εργονομία της θέσης του αναβάτη φαίνεται πως έχει γίνει πρόβλεψη και για την όρθια στάση, με το μεγάλο τιμόνι να βρίσκεται σχετικά ψηλά, αν και δεν βλέπουμε έξτρα πίσω μαρσπιέ
Το SR 400 GT στηρίζεται στο υπάρχον Piaggio Beverly 400 και η Aprilia θα χρησιμοποιήσει τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 399 κ.εκ. του ομίλου που αποδίδει 36 ίππους. Το ψαλίδι και τα μέρη του πλαισίου προέρχονται επίσης από το αδελφό μοντέλο. Ωστόσο, η Aprilia ακολουθεί τον δικό της δρόμο με το σύστημα πέδησης και τις αναρτήσεις για να προσδώσει πιο ουσιαστικά crossover χαρακτηριστικά στο μοντέλο της: μπροστά έχει τοποθετηθεί διαφορετικό σύστημα πέδησης, ενώ νέο είναι και το ανεστραμμένο πιρούνι με μεγαλύτερη διαδρομή. Υπάρχουν επίσης νέα διπλά αμορτισέρ με δοχείο αζώτου που έχουν και αυτά μεγαλύτερη διαδρομή έναντι εκείνων του Beverly. Το διπλό σωληνωτό πλαίσιο και το κιβώτιο ταχυτήτων CVT παραμένουν αμετάβλητα, με το πλαίσιο να έχει δεχτεί ενισχύσεις για να ανταπεξέρθει και στην εκτός δρόμου οδήγηση. Η τρέχουσα εξάτμιση δείχνει να προέρχεται από το Beverly χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα υιοθετηθεί στην παραγωγή και τουλάχιστον το κάλυμμα του τελικού θα είναι διαφορετικό.
Σημαντικό είναι το μέγεθος των τροχών με το μεγάλο SR GT να έχει ζάντα 16 ιντσών μπροστά και όχι μικρότερη, στα πρότυπα της GT κατηγορίας. To νέο crossover scooter των Ιταλών φαίνεται να βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης, ίσως όχι τόσο για να κάνει την εμφάνισή του στην ερχόμενη EICMA τον Νοέμβριο.