Husqvarna FC 250 & FC 450 Rockstar Edition 2024 - Από τους αγώνες στο γκαράζ σου - [VIDEO]

Με νέο πλαίσιο και προηγμένη τεχνολογία που δίνει την δυνατότητα παραμετροποίησης της μοτοσυκλέτας και καταγραφής δεδομένων τηλεμετρίας
motomagHusqvarna FC 250 & FC 450 Rockstar Edition 2024 – Από τους αγώνες στο γκαράζ σου – [VIDEO]
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

15/12/2023

Η Husqvarna Motorcycles παρουσίασε τη Rockstar Edition για τα MX μοντέλα της στα 250 και 450 κυβικά, με την έκδοση να αντλεί έμπνευση από την εργοστασιακή αγωνιστική ομάδα της εταιρείας, με το FC 250 να επανέρχεται στο προσκήνιο για το 2024, δίπλα στο FC 450, ενώ και τα δύο χρησιμοποιούν την ίδια τεχνολογία που είδαμε και στη Factory Edition των MX της KTM.

Λίγο πριν την παρουσίαση της Rockstar Edition της Husqvarna, η οποία ανήκει στο Pierer Group, είχαμε δει αυτήν της Factory Edition των SX-F της KTM, όπου γνωρίσαμε την Μονάδα Συνδεσιμότητας Offroad (CUO). Μέσω της σύνδεσης της CUO με την εφαρμογή Ride Husqvarna Motorcycles, ο αναβάτης έχει στα χέρια του μία πληθώρα επιλογών. Επιλέγοντας την καρτέλα ENGINE, εμφανίζεται μία επιλογή από προκαθορισμένες χαρτογραφήσεις κινητήρα, που βασίζονται σε διαφορετικές συνθήκες πίστας, που μπορούν με εύκολο τρόπο να ενεργοποιηθούν, να ρυθμιστούν από τον αναβάτη και να αποθηκευτούν. Μέσω της μονάδας ο αναβάτης μπορεί ακόμα να προβεί σε όλες τις ρυθμίσεις που είδαμε για φρένο κινητήρα, Launch και Traction Control, αλλά και την ευαισθησία του Quickshifter -που λειτουργεί μόνο για τα ανεβάσματα.

Husqvarna FC 250 & FC 450 Rockstar Edition 2024 – Από τους αγώνες στο γκαράζ σου – [VIDEO]

Όσον αφορά τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων, με το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι XACT 48 χιλιοστών της WP και μονό αμορτισέρ της ίδιας σειράς να έχουν δεχτεί αλλαγές στο εσωτερικό τους για το 2024, γίνονται πιο εύκολες από ποτέ! Χρησιμοποιώντας τον “βοηθό” (assistant) για το SAG, μπορεί να φέρει τόσο τις αποσβέσεις όσο και την προφόρτιση ακριβώς στα μέτρα του, ανάλογα με το βάρος του, το επίπεδο ικανοτήτων του, αλλά και ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και την κάθε ξεχωριστή πίστα. Μάλιστα, αν δεν ξέρεις πολλά για τις αναρτήσεις υπάρχουν και οδηγίες που κατηγοριοποιούνται σε τρεις διαφορετικές ομάδες, BASIC, ADVANCED και PRO. Δεν σταματάμε όμως εδώ, καθώς για την καλύτερη εκμετάλλευση των ικανοτήτων των αναρτήσεων, με βάση τις προσωπικές σου προτιμήσεις και τις συνθήκες που επικρατούν σε κάθε πίστα, το CUO σου προσφέρει συμβουλές ανάλογα με την ποιότητα του εδάφους που χωρίζονται σε SAND, SOFT, MEDIUM και HARD.

Το Pierer Group δεν άφησε τίποτα στην τύχη για της νέες MX μοτοσυκλέτες του, τόσο της KTM, όσο και της Husqvarna. Σε συνεργασία με την LitPro (εταιρεία που εξειδικεύεται σε συστήματα τηλεμετρίας), φέρνει μία ακόμα ενότητα ενσωματωμένη στο CUO με την ονομασία RIDER, για την οποία ωστόσο ο χρήστης καλείται να καταβάλει μία ετήσια συνδρομή ύψους 69,99€ (μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την χώρα στην οποία αγοράστηκε), μέσω Google Play Store ή Apple App Store, στην οποία περιλαμβάνεται και μία δοκιμαστική περίοδος τεσσάρων εβδομάδων. Πάμε να αναλύσουμε τι επιπλέον σου δίνει αυτή η συνδρομή.

Husqvarna FC 250 & FC 450 Rockstar Edition 2024 – Από τους αγώνες στο γκαράζ σου – [VIDEO]

Λοιπόν έχουμε και λέμε: την ταχύτητα που έχεις σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο, την τελική αλλά και την μέση ωριαία ταχύτητα που κατάφερες, τα σημεία που ξεκινάς να φρενάρεις και πού αρχίζει η επιτάχυνση, ανάλυση δεδομένων του καλύτερου γύρου σου, πώς χρησιμοποίησες τις σχέσεις, στροφές κινητήρα, πόσο ανοίγεις το γκάζι, την θερμοκρασία του υγρού του ψυγείου σε βαθμούς Κελσίου, τη λειτουργία του Traction Control, την επιλεγμένη χαρτογράφηση, τις δυνάμεις G που ασκήθηκαν και πόση απόσταση διανύεις με σε κάθε άλμα. Δεν τελειώνουμε εδώ, καθώς με την προσθήκη μίας συσκευής παρακολούθησης των καρδιακών παλμών, τότε η λειτουργία RIDER σου δείχνει και πόσους παλμούς είχες κατά την διάρκεια της οδήγησης! Μιλάμε για παγκοσμίου επιπέδου τηλεμετρία, την οποία μάλιστα μπορείς να μοιραστείς με όλους τους υπόλοιπους που χρησιμοποιούν την ίδια εφαρμογή, ανταλλάσσοντας απόψεις μεταξύ σας για τα δεδομένα κάθε πίστας, αλλά και να βλέπεις χρόνους που έχουν κάνει άλλοι στην ίδια πίστα -σαν ηλεκτρονικό παιχνίδι. Εκτός αυτού, μπορείς και εσύ ο ίδιος να συγκρίνεις διαφορετικούς χρόνους για να δεις αν έχεις βελτιώσει την επίδοσή σου.

Για τη νέα χρονιά, το FC 250 Rockstar Edition επιστρέφει δίπλα στο FC 450, με τα δύο μοντέλα να έχουν δεχτεί αναβαθμίσεις στο πλαίσιο για μικρότερη ακαμψία, μειωμένο βάρος και καλύτερη κατανομή των μαζών στο γεωμετρικό κέντρο της μοτοσυκλέτας, όλα με στόχο την βελτιωμένη πρόσφυση στις εξόδους των στροφών και τη μικρότερη σωματική κόπωση του αναβάτη. Αλλαγές έχει δεχθεί και το αλουμινένιο ψαλίδι με στόχο την αυξημένη ακαμψία και το χαμηλότερο βάρος, για καλύτερη συμπεριφορά της ανάρτησης, συνολικά.

Husqvarna FC 250 & FC 450 Rockstar Edition 2024 – Από τους αγώνες στο γκαράζ σου – [VIDEO]

Στη Rockstar Edition βρίσκουμε ακόμα αξεσουάρ, τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί και δοκιμαστεί στους αγώνες. Έτσι οι τροχοί και οι τιμονόπλακες έρχονται από την σειρά Factory Racing, μαζί με το τελικό FMF Racing Factory 4.1. Τα γραφικά που αντλούν την έμπνευσή τους από την εργοστασιακή ομάδα της Husqvarna, που παρουσιάστηκε στις αρχές Δεκεμβρίου, ολοκληρώνουν την αγωνιστική χροιά της Rockstar Edition.

Δίπλα από τα μοντέλα του 2024 θα υπάρχει και μία σειρά από ρουχισμό και εξοπλισμό αναβάτη, βασισμένη στα χρώματα της αγωνιστικής ομάδας. Έτσι, με τη συλλογή Replica Team η Husqvarna προσφέρει μία ολοκληρωμένη εμπειρία εργοστασιακού αναβάτη, τόσο με χρώματα της Rockstar Edition, όσο και με τον ρουχισμό που δίνει την δυνατότητα σε όσους το επιθυμούν να ντυθούν στα χρώματα της Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing.

Husqvarna FC 250 & FC 450 Rockstar Edition 2024 – Από τους αγώνες στο γκαράζ σου – [VIDEO]

Τα κυριότερα σημεία των FC 250 & FC 450 Rockstar Edition 2024:

  • Νέα Μονάδα Συνδεσιμότητας Offroad (CUO) και GPS που σου επιτρέπουν την πλήρη παραμετροποίηση των χαρτογραφήσεων του κινητήρα και λεπτομερή ανάλυση της απόδοσή σου στην πίστα.
  • Νέα γραφικά Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing, που έχουν δεχτεί κατάλληλη επεξεργασία για αντοχή στον χρόνο και τις πτώσεις
  • Ανανεωμένο ατσάλινο χρωμιομολυβδαινιούχο πλαίσιο και του συνδέσμου του πίσω αμορτισέρ για μειωμένη ακαμψία και αυξημένη ευελιξία στις στροφές, με γνώμονα την μικρότερη σωματική κόπωση του αναβάτη.
  • Ανανεωμένα πλαστικά με βελτιωμένη εργονομία για καλύτερη επαφή του αναβάτη με την μοτοσυκλέτα.
  • Βελτιώσεις στη λειτουργία των αναρτήσεων, με στόχο την καλύτερη συνεργασία με το νέο πλαίσιο
  • Αναθεωρημένο σημείο έδρασης του αλουμινένιου ψαλιδιού που προσφέρει την κατάλληλη ακαμψία, σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος
  • Quickshifter για ανεβάσματα
  • Τρόμπα υδραυλικού συμπλέκτη και σύστημα πέδησης από την Brembo
  • Υβριδικό υποπλαίσιο από αλουμίνιο και πολυαμίδιο, κατασκευασμένο με στόχο την παροχή της σωστής ακαμψίας και την αντοχή στον χρόνο και τις πτώσεις
  • Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι WP XACT 48 χιλιοστών με τεχνολογία AER για πιο προοδευτική λειτουργία στα τελευταία χιλιοστά της διαδρομής, ώστε να μην τερματίζει εύκολα
  • Μονό αμορτισέρ WP XACT πίσω με το έμβολο να έχει υποστεί κατεργασία CFD για καλύτερη ροή του λαδιού, ενώ οι ρυθμίσεις γίνονται χωρίς εργαλεία
  • Πολυλειτουργικός διακόπτης για την αλλαγή χαρτογράφησης, που φιλοξενείς επίσης τα κουμπιά για την λειτουργία των Quickshifter, Traction Control και Launch Control
  • Σιγαστήρας FMF Racing Factory 4.1
  • Factory Racing τιμονόπλακες με CNC κατεργασία και δυνατότητα ρύθμισης του offset (20-22 χιλιοστά)
  • Τροχοί EXCEL Takasago με ανωδιωμένα μαύρα έκκεντρα από την σειρά Factory Racing
  • Ποδιά από 2K Carbon για αυξημένη αντοχή και προστασία του κινητήρα
  • Κάλυμμα μπροστινού δίσκου από 2K Carbon για επιπλέον προστασία
  • Συσκευή holeshot Factory Racing στον βασικό εξοπλισμό
  • Μαλακά grips ODI lock-on σε γκρι χρώμα, για αυξημένη άνεση
  • Αντιολισθητική σέλα GUTS Factory
  • Τιμόνι και μαξιλαράκι τιμονιού ProTaper
  • Ελαφριά μπαταρία ιόντων-λιθίου ισχύος 2.0 Ah για την εκκίνηση με μίζα

Τα FC 250 και FC 450 Rockstar Editions 2024 θα αρχίσουν να είναι διαθέσιμα σε παγκόσμιο επίπεδο από τον Δεκέμβριο του 2023, μέσω των εξουσιοδοτημένων αντιπροσωπειών της Husqvarna Motorcycles. Η διαθεσιμότητα, ωστόσο, μπορεί να διαφέρει από χώρα σε χώρα. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτή αλλά και την τιμή των μοτοσυκλετών, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο στην Ελλάδα, ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. Εκεί μπορείτε να ενημερωθείτε και για τα χρηματοδοτικά προγράμματα που προσφέρει για την απόκτηση MX και όχι μόνο μοτοσυκλετών που ανήκουν στο Pierer Group (ΚΤΜ, Husqvarna και GASGAS).

Ετικέτες

QJMOTOR SRT 700S - Παρουσιάστηκε ανανεωμένο στην Κίνα

Το νέο μοντέλο ξεφεύγει από την σχεδιαστική ταυτότητα του προηγούμενου SRT 700
motomagQJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

27/5/2024

Η QJMOTOR παρουσίασε στην Έκθεση του Πεκίνο την ανανεωμένη έκδοση του γνωστού και στη χώρα μας SRT 700, βάζοντάς του δίπλα κι ένα “S”, ξεφεύγοντας εντελώς από την πρότερη σχεδιαστική ταυτότητα της περιπετειώδους οικογένειας, ενώ το νέο SRT 700S έρχεται σε δύο εκδόσεις, μία με πιο ασφάλτινο προσανατολισμό και μία για όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω στο χώμα.

Εξωτερικά, το νέο SRT 700S δεν θυμίζει σε τίποτα το SRT 700 που έχουμε εδώ στην Ελλάδα, έχοντας αλλαγές παντού. Ξεκινώντας από μπροστά, οι δύο LED προβολείς είναι πλέον ο ένας πάνω από τον άλλον -βλ. Suzuki. Ταυτόχρονα, η ζελατίνα είναι πιο κοντή και πιο μαζεμένη σε διαστάσεις, ενώ τουλάχιστον σύμφωνα με τις φωτογραφίες, το φτερό κάτω από την μάσκα φαίνεται να είναι ελαφρώς μικρότερο. Τα κάγκελα παραμένουν κομμάτι του βασικού εξοπλισμού, με παρόμοιο σχεδιασμό με του προηγούμενου μοντέλου. Αλλαγές έχουμε και στο πίσω τμήμα με περισσότερα πλαστικά γύρω από τη σέλα του συνεπιβάτη και σχάρα που έρχεται πιο ψηλά από την σέλα, θέτοντας ερωτηματικά για την ευκολία φορτώματος της μοτοσυκλέτας.

QJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά 698 κυβικών που έχουμε γνωρίσει μέσα από το SRT 700. Η απόδοση αγγίζει τους 73,4 ίππους στις 8.000 στροφές και τα 6,83 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 6.000 στροφές, με το SRT 700S να εξοπλίζεται με υγρό, πολύδισκο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και κιβώτιο 6 σχέσεων. Όπως βλέπουμε, η Brembo παραμένει ο προμηθευτής στα φρένα, με δύο ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες 4 εμβόλων να πιάνουν πάνω σε δίσκους τύπου μαργαρίτα -στο SRT 700S- 320 χιλιοστών, ενώ πίσω μία δαγκάνα ενός εμβόλου πιάνει πάνω σε δίσκο 260 χιλιοστών.

QJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις

Το ευμέγεθες ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και το επίσης ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ πίσω, είναι της Marzzocchi. Για την ώρα, δεν αναφέρονται οι διαδρομές, όμως το ύψος της σέλας στα 795 χιλιοστά υποδηλώνει ότι πιθανότατα δεν ξεφεύγουν ιδιαίτερα. Το ρεζερβουάρ των 19,5 λίτρων συνεχίζει να υφίσταται και στο SRT 700S, με το βάρος της μοτοσυκλέτας να ανακοινώνεται στα 238 γεμάτα κιλά, 3 περισσότερα από τα 235.

Η βασική διαφορά μεταξύ των δύο εκδόσεων εντοπίζεται στους τροχούς. Στη μεν πρώτη, την ασφάλτινη, έχουμε 17 ιντσών χυτούς με μπράτσα μπροστά και πίσω, με τις διαστάσεις ελαστικών 120/70-17 και 160/60-17, αντίστοιχα. Από την άλλη, η “off-road” όπως την ονομάζει η εταιρεία έκδοση αποκτά ακτινωτούς τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, με διαστάσεις 110/80-19 και 150/70-17, αντίστοιχα, ενώ κρίνοντας από τις φωτογραφίες τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης έρχονται από την Metzeler.

​QJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις

Συγκρίνοντας λίγο τις διαστάσεις μεταξύ του SRT 700 και SRT 700S βλέπουμε ότι το νέο μοντέλο έχει δεχτεί μία γενναία αύξηση στο πλάτος -από τα 925 φτάνει πλέον τα 940 χιλιοστά-, ενώ έχει μεγαλώσει σε μήκος (2.330 χιλιοστά έναντι 2.200 χιλιοστών). Το SRT 700S χαμήλωσε και σε ύψος, φτάνοντας τα 1.395 χιλιοστά από τα 1.450 του προγόνου του.

QJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις

Στον βασικό εξοπλισμό του SRT 700S συναντάμε έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών με συνδεσιμότητα, θερμαινόμενες σέλες, φωτιζόμενους διακόπτες, κεντρικό σταντ, κάγκελα προστασίας, έτοιμες βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες, ABS, traction control, σύστημα μέτρησης πίεσης ελαστικών, σχάρα και χούφτες. Η τιμή για την έκδοση με τους χυτούς τροχούς στην Κίνα έχει ανακοινωθεί στα 37.999 γουάν (4.834€). Ελαφρώς ακριβότερη είναι αυτή με τους ακτινωτούς τροχούς και τον 19 ιντσών μπροστινό στα 41.999 γουάν (5.343€). Οι τιμές βέβαια είναι ενδεικτικές και αφορούν την αγορά της Κίνας, όπου προς το παρόν είναι διαθέσιμο μόνο στον κόκκινο χρωματισμό που βλέπουμε και στις φωτογραφίες.

QJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις

Λόγω των νέων Euro5+ προδιαγραφών, οι οποίες θα τεθούν σε ισχύ από 1/1/2025 για όλα τα νέα μοντέλα που θα πατάνε τις ρόδες τους στην Ευρώπη, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο ποια από αυτά που βλέπουμε να παρουσιάζονται στην Κίνα αυτή την περίοδο, θα έρθουν και προς τα μέρη μας. Το κόστος της έγκρισης τύπου είναι αρκετά αυξημένο, επομένως κάθε κατασκευαστής θα πρέπει να αποφασίσει για ποια μοντέλα αξίζει να δαπανήσει το ποσό που απαιτείται, ανάλογα με το αν η αγορά που απευθύνεται θα μπορέσει να κάνει απόσβεση του κόστους στην πορεία.

QJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσειςQJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσειςQJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσειςQJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις

 

Ετικέτες