Η ΗΛΙΟΦΙΛ Α.Ε. υποδέχεται τα Triumph Rocket 3 R> με μια γιορτινή εκδήλωση!
Στις 6 Φεβρουαρίου!
Από τον
Πάνο Καραβοκύρη
31/1/2020
Το πρώτο Rocket III παρουσιάστηκε πίσω, στο μακρινό πλέον 2004 και έκτοτε έχουν πουληθεί 28.380 αντίτυπα απ’ τις διάφορες εκδόσεις του. Η Triumph το 2018 αποφάσισε να το αποσύρει από τη γκάμα της μόνο και μόνο για να το εξελίξει εν αναμονή των νέων προδιαγραφών της Ε.Ε. ώστε να επιστρέψει δριμύτερο σε δύο εκδόσεις! Μάθατε τα πάντα για αυτές τις εκδόσεις, ή μπορείτε να μάθετε απ’ το τεύχος του 602 του ΜΟΤΟ που ίσως το προλάβετε στα περίπτερα. Να θυμήσουμε πως σήμερα κυκλοφορεί το 603, το τεύχος Φεβρουαρίου. Τώρα, η ελληνική αντιπροσωπεία της Triumph, ΗΛΙΟΦΙΛ Α.Ε. ετοιμάζεται να υποδεχτεί την μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα της αγγλική εταιρείας –από πλευράς κυβικών- στο κεντρικό της κατάστημα στην Καλλιρόης. Στις 6 Φεβρουαρίου στις 19:30 θα πραγματοποιηθεί η αποκαλυπτήρια εκδήλωση. Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί η ΗΛΙΟΦΙΛ Α.Ε. προσκαλεί όλους τους αναβάτες να την δουν, να την ακούσουν και να καθίσουν στη σέλα της.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
TRIUMPHROCKET 3 R & GT: Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ
Η εκπληκτική, πολυαναμενόμενη Triumph Rocket 3 των 2.500κ.εκ., η μοτοσυκλέτα με τον μεγαλύτερο κινητήρα παραγωγής στον κόσμο, φτάνει στην Ελλάδα και σας προκαλεί να την ανακαλύψετε πρώτοι.
Σας περιμένουμε την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 19:30 στην κεντρική έκθεση Triumph, στην αποκαλυπτήρια εκδήλωση των απίστευτων Rocket 3 R & GT... όπου θα μπορέσετε να τις δείτε από κοντά, να τις καβαλήσετε, και το καλύτερο όλων, να τις ακούσετε!
Vision CE: Πρώτη εμφάνιση του νέου σκούτερ της BMW που οδηγείται χωρίς κράνος
Ευτυχώς μία κανονική φωτογραφία που δίνει άποψη για το μέγεθος
Από τον
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
9/9/2025
Μετά την απαράδεκτη αποκάλυψη του νέου μοντέλου με την ευφάνταστη επιλογή του τμήματος marketing της BMW να μην δείξει καμία φωτογραφία του μοντέλου παρά μόνο ψηφιακές απεικονίσεις και μάλιστα να κλείσει το συνοδευτικό κείμενο με την φράση «έρχεται, μπορεί και όχι», έχουμε τώρα την πρώτη φωτογραφία που μας δίνει πλέον και την πρώτη αίσθηση μεγέθους αλλά και της εικόνας του στον πραγματικό κόσμο.
Ευτυχώς υπήρχαν φωτογραφίες από το τμήμα σχεδιασμού, οπότε είχε ήδη λυθεί η απορία για το αν πράγματι ετοιμάζει η BMW το Vision CE ή απλά δείχνει ένα concept.
Παρά τα εκατοντάδες παράπονα που έλαβε για την πρώτη αποκάλυψη της boxer σειράς που είχε δώσει στον κόσμο μονάχα ψηφιακές απεικονίσεις και μάλιστα χαμηλής ποιότητας, η BMW συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο και τώρα με την αποκάλυψη του Vision CE. Ελπίζουμε πως κάποια στιγμή θα πάρει το μήνυμα, όπως συνέβη και με την EICMA που πέρσι επέστρεψε καθώς κατάλαβε πως η απουσία από τις Εκθέσεις δεν μπορεί να αντικατασταθεί από το ψηφιακό λανσάρισμα, όπως θα ήθελε.
Το άλλο που χρειάζεται να μάθουν, είναι να δίνουν πραγματικές πληροφορίες με τεχνικό υπόβαθρο. Προς το παρόν δεν το έχουν κάνει για το Vision CE.
Ξέρουμε από άλλη πηγή, ευτυχώς, πως ακολουθεί το CE 04 πιστά και δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αναμένουμε να στρίβει και το ίδιο καλά με το πανάκριβο ηλεκτρικό σκούτερ της BMW, χωρίς να έχει επηρεαστεί ιδιαίτερα από το ψηλότερο κέντρο βάρους, τουλάχιστον στην βασική του μορφή.
Κι αυτό γιατί το σπουδαιότερο κομμάτι του Vision CE θα είναι η προσαρμοστικότητά του, όχι μόνο από τον μακρύ κατάλογο που σίγουρα θα του προετοιμάσει η BMW, αυξάνοντας κατακόρυφα το κόστος απόκτησης, αλλά και με λύσεις από τα αξεσουάρ της ελεύθερης αγοράς, όπως επίσης και με προσωπικές μετατροπές.
Τερατώδες το νέο Vision CE...
Στην προκειμένη περίπτωση αυτό θα κάνει την BMW ευτυχισμένη, καθώς πηγάζει από τις αναφορές τους πως θέλουν να γίνει το Vision CE η βάση για καθημερινή μετακίνηση εντός αστικού ιστού και αυτό σημαίνει προσαρμοστικότητα για να καλύπτει τις ατομικές ανάγκες του καθενός.
Πριν από 20 χρόνια η BMW έφτιαξε πρώτη φορά το C1 με στόχο να οδηγείς σκούτερ χωρίς να χρειάζεται να βάλεις κράνος και δεν τα κατάφερε εμπορικά να το καθιερώσει, παρόλο που δεν τα πήγε άσχημα στις πωλήσεις για όσο το κράτησε στην γκάμα της. Πολύ ακριβό για την εποχή του, βαρύ και χωρίς δυνατότητα δεύτερου ατόμου, αν και έχουμε δει να φορτώνουν συνεπιβάτη εκεί που ήταν ο χώρος αποσκευών και με την πλάτη της οροφής στην μέση, να μοιάζουν, τουλάχιστον, μαλωμένοι.
Τώρα είκοσι χρόνια μετά επιχειρούν το ίδιο με βάση την ηλεκτροκίνηση αυτή την φορά. Να τονίσουμε εδώ κάτι που ξέρουμε από τα ATV και ισχύει και σε αυτή την περίπτωση. Οι περιπτώσεις που θα σε προστατέψει το κουβούκλιο από τρακάρισμα χωρίς κράνος είναι συγκεκριμένες και φυσικά αυτό δεν θα το πει το τμήμα marketing αλλά θα το δεις στα ψιλά γράμματα όταν το αποκτήσεις. Όπως επίσης πως θα πρέπει να παλέψεις με την επιθυμία να βάλεις χέρι κάτω, γιατί ο τραυματισμός θα είναι χειρότερος όπως θα είσαι δεμένος στο κάθισμα και το χέρι κάτω από την μπαριέρα της οροφής…
Περισσότερα για την αποκάλυψη του μοντέλου από την BMW, εδώ: