Sherco SE300 MY23 Mario Roman replica - Σε μόλις 250 αντίτυπα

Φόρος τιμής στον Ισπανό αναβάτη που κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hard Enduro 2022
Sherco 300SE Mario Roman Replica 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/3/2023

Η Sherco παρουσιάζει την SE300 MY23 Mario Roman replica, μια κορυφαία Hard-Enduro μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής, που εμπνέεται από την αγωνιστική μοτοσυκλέτα του Mario Roman.

Θυμιζουμε πως στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hard Enduro της FIM για το 2022, ο Mario Roman διεκδίκησε μέχρι τέλους τον τίτλο, για να τον χάσει για μόλις 7 βαθμούς, κατακτώντας τη δεύτερη θέση της τελικής κατάταξης. H νέα μοτοσυκλέτα της γαλλικής εταιρείας που αποτίει φόρο τιμής στον Ισπανό αναβάτη είναι εξοπλισμένη με ότι καλύτερο κυκλοφορεί για hard enduro αγώνες και θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένη παραγωγή 250 αντιτύπων.

Μεταξύ άλλων η SE300 MY23 Mario Roman έκδοση περιλαμβάνει:

  • 8517 Μπλε κάλυμμα συμπλέκτη
  • 8519 Κάλυμμα ανάφλεξης
  • 6821 Πίσω λουρί έλξης
  • 6820 Μπροστινό λουρί έλξης
  • 5408 Προστασία ψυγείων
  • 2916 Προστατευτικό αλυσίδας μαύρο
  • 8029 AXP XTREM ποδιά κινητήρα
  • 11158 Κιτ αυτοκόλλητων Mario Roman
  • 8426 Πίσω δισκόφρενο EVO
Ετικέτες

QJMOTOR COV 500 X: Νέα Enduro από τους Κινέζους - 47,6hp/134kg

Με 47,6 ίππους στα 134 κιλά!
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/11/2025

Η QJMOTOR παρουσιάζει τη νέα Enduro μοτοσυκλέτα COV 500 X, που αποδίδει 47,6 ίππους και ζυγίζει γεμάτη 134 κιλά.

Ο κινητήρας της COV 500 X είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 449,4 κυβικών που αποδίδει 47,6 ίππους στις 9.500 στροφές και 4,3 kg.m ροπής στις 7.500 στροφές, είναι εναρμονισμένος με προδιαγραφές Euro5+ και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο.

Το πιρούνι της είναι ανεστραμμένο και πίσω φέρει ένα monoshock αμορτισέρ χωρίς όμως να δίνονται πληροφορίες ως προς τις διαδρομές. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 134 κιλά, με γεμάτο το ντεπόζιτο χωρητικότητας 10 λίτρων.

COV

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, τονίζοντας τον χωμάτινο προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Το μεταξόνιο της COV 500 X είναι στα 1.495 mm και το ύψος της σέλας ορίζεται στα 960 mm.

Αναμένουμε από την εταιρεία περισσότερες πληροφορίες ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και φυσικά ως προς το αν θα εισαχθεί στην χώρα μας.
Η τιμή θα παίξει σημαντικό λόγο καθώς δεν αναμένεται να έχει την εξέλιξη που έχει φανεί στο KOVE και αντανακλάται και στην ζυγαριά μεταξύ άλλο. Παρόλο που η απόδοση δεν διαφέρει πολύ από τον υπόλοιπο ανταγωνισό, όπως αυτός έχει διαμορφωθεί από KTM-Beta την τελευταία κυρίως πενταετία που η ιπποδύναμη έπεσε, τα κιλά του νέου COV 500X κάνουν την διαφορά αλλά προς τα πάνω. Σχεδόν είκοσι κιλά βαρύτερο από τα αντίστοιχα KTM και Beta και με παρόμοια απόδοση, η τιμή του COV 500X θα είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του... 

Ετικέτες