Στρώνουμε το Suzuki V-Strom 250!

Με "0" χιλιόμετρα στα χέρια μας
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

11/12/2017

Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν μια "φουρνιά" από Suzuki V-Strom 250 που μόλις είχαν βγει ζεστά από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Suzuki στην Κίνα και περίμεναν καρτερικά το βαπόρι που θα τα μετέφερε στην καινούργια τους πατρίδα, σε μια γωνιά της Ευρώπης που την έλεγαν Ελλάδα. Το καράβι έφτασε αργοπορημένο και στη βιασύνη του να φτάσει στη Μεσόγειο, ο καπετάνιος πήγε και το στούκαρε πάνω στον ντόκο του λιμανιού της Αλεξάνδρειας! Απίστευτο κι όμως αληθινό, τα V-Strom 250 πριν καν πατήσουν τις ρόδες τους στην άσφαλτο είχαν το πρώτο τους ατύχημα. Η οδύσσειά τους συνεχίστηκε, καθώς τα μικρά δικύλινδρα έπρεπε να ξεβολευτούν και να μεταφορτώσουν το κοντέινερ όπου φιλοξενούνταν σε άλλο καράβι, το οποίο επιτέλους θα τα έφερνε στην πατρίδα μας. Από εκεί που θα έπαιρναν… υπηκοότητα το φθινόπωρο, πήραν την πράσινη κάρτα τους αρχές Δεκέμβρη!


Για να τα αποζημιώσουμε για την περιπέτειά τους, τους ετοιμάσαμε μια ξεχωριστή υποδοχή. Σε συνεργασία με την ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki, ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΑΕΒΕ, σχηματίστηκε σε χρόνο μηδέν μια… ελληνική εκδοχή του Joe Bar Team από την σύνθεση της οποίας φυσικά και δεν μπορούσαμε να λείψουμε. Με τα νούμερα στους χιλιομετρητές (ολικό και μερικούς) να είναι όλα "κουλούρια", γράψαμε τα πρώτα χιλιόμετρα των V-Strom 250 στην Ελλάδα σε μια απίθανη βόλτα, από τα οποία υπάρχουν και καταγεγραμμένα ντοκουμέντα στο βίντεο που ακολουθεί.


Η υπόσχεση που δώσαμε για μια κόσμια συμπεριφορά και ήπιους ρυθμούς, ξεχάστηκε πριν καν συμπληρωθεί το πρώτο χιλιόμετρο. Σε μια μικτή διαδρομή που περιείχε από εθνική και ανοιχτούς δρόμους, μέχρι κλειστό επαρχιακό και ολίγη… παραλία, πήραμε μια πρώτη γεύση από την καινούργια προσθήκη της Suzuki στην κατηγορία που τείνει να γίνει η πιο "hot" της σεζόν. Αυτή η γεύση είχε ακόμη καλύτερη… επίγευση, καθώς οι πρώτες εντυπώσεις για τα δεδομένα του μικρού δικύλινδρου είναι εξαιρετικές.

Επιγραμματικά –και για να διατηρήσουμε την προσμονή ψηλά αφενός, αλλά και για να έχουμε πιο αναλυτικά συμπεράσματα από την ολοκληρωμένη δοκιμή αφετέρου- θα σας πούμε ότι ο γνώριμος κινητήρας από το GSX-R 250 –που βρίσκεται ήδη στα χέρια μας- έχει διατηρήσει την γραμμική του αίσθηση και την σωστή κατανομή της δύναμης σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ πλαίσιο και αναρτήσεις διαθέτουν δυνατότητες πολύ μεγαλύτερες απ' ό,τι προδιαθέτουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους. Την ώρα που διαβάζετε αυτές τις γραμμές, το ένα εκ των τριών V-Strom 250 που είχαμε μαζί μας θα βρίσκεται ήδη παρκαρισμένο μαζί με τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες του περιοδικού, οπότε μείνετε συντονισμένοι με το ΜΟΤΟ!

Honda – Πολλαπλές σχεδιαστικές βραβεύσεις στον διαγωνισμό Red Dot Awards 2025

Τρία ηλεκτρικά οχήματα και video για την V3 μοτοσυκλέτα απέσπασαν βραβεύσεις
Honda Red Dot Awards
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

11/8/2025

Η Honda ανακοίνωσε ότι το Fastport eQuad, ένα ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα, κατέκτησε το βραβείο “Red Dot: Best of the Best 2025” του Red Dot Design Award. Παράλληλα, δύο ηλεκτρικά μοντέλα μοτοσυκλέτας, το EV Fun Concept και το EV Urban Concept, βραβευτήκαν στον ίδιο διαγωνισμό, ενώ το video για τον νέο κινητήρα μοτοσυκλέτας V3 με ηλεκτρικό συμπιεστή απέσπασε διάκριση στην κατηγορία σχεδιασμού εταιρικής επικοινωνίας.

Fastport eQuad
Το Fastport eQuad είναι ένα μονοθέσιο όχημα παράδοσης που συνδυάζει το πετάλι με ηλεκτρική υποβοήθηση, προσφέροντας ισχυρή, ομαλή και αθόρυβη κίνηση με μηδενικές εκπομπές. Έχει σχεδιαστεί για χρήση σε λωρίδες ποδηλάτων, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να βελτιώσουν την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα των μικρομεταφορών σε αστικά περιβάλλοντα με σύνθετη και πυκνή κυκλοφορία. Η μαζική παραγωγή προγραμματίζεται για το καλοκαίρι του 2026 στις ΗΠΑ.

Ο σχεδιασμός του συνδυάζει την λογική του ποδηλάτου με ημιδιαφανή υλικά στο χώρο του φορτίου και της οροφής ώστε να μειώνεται ο οπτικός όγκος, ενώ διαθέτει πανοραμικό παρμπρίζ για άριστη ορατότητα.

Honda Red Dot Awards

EV Fun Concept
Η πρώτη ηλεκτρική σπορ μοτοσυκλέτα της Honda υπόσχεται αθόρυβη και χωρίς κραδασμούς οδήγηση, με δυναμική επιτάχυνση και ευελιξία που προέρχεται από την τεχνογνωσία ετών στις θερμικές μοτοσυκλέτες. Το μοντέλο παραγωγής, που θα βασιστεί στο συγκεκριμένο concept, θα αντιστοιχεί σε μεσαίου κυβισμού naked μοτοσυκλέτες και αναμένεται να κυκλοφορήσει πριν το τέλος του έτους. Ο σχεδιασμός του δίνει έμφαση στη λεπτή σιλουέτα και την αρμονία μεταξύ κομψής φόρμας και μηχανικών στοιχείων.

Honda Red Dot Awards

EV Urban Concept
Η Honda οραματίζεται την αστική ηλεκτρική κινητικότητα με μια μινιμαλιστική και κομψή σχεδίαση που ενσωματώνει προηγμένη διεπαφή ανθρώπου και μηχανής. Το EV Urban Concept είναι ένα scooter του μέλλοντος, που δημιουργήθηκε με βάση τη φιλοσοφία εναρμόνισης με το αστικό τοπίο και μια νέα εμπειρία χρήστη.

Honda Red Dot Awards

Κινητήρας V3 με ηλεκτρικό συμπιεστή
Η Honda αναπτύσσει τον πρώτο κινητήρα μοτοσυκλέτας V3 με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή, που προσφέρει υψηλή ροπή από χαμηλές στροφές και ευελιξία χωρίς intercooler. Η εξέλιξη του μοντέλου συνεχίζεται κανονικά, με δοκιμές στο δρόμο, ενώ πρόσφατα κυκλοφόρησε και video για το νέο μοντέλο, που παρουσιάζει την πορεία της τεχνολογικής εξέλιξης και χρησιμοποιεί εφέ για να ενισχύσει την περιέργεια και τον ενθουσιασμό, καταλήγοντας στον ήχο του συμπιεστή.

Honda Red Dot Awards

Δήλωση του Toshinobu Minami, manager του σχεδιαστικού τμήματος R&D της Honda:
“Είναι μεγάλη μας τιμή που λαμβάνουμε αυτή τη διάκριση, όχι μόνο στην κατηγορία σχεδιασμού προϊόντων, αλλά και στην κατηγορία εταιρικής επικοινωνίας, στο πλαίσιο του παγκοσμίως αναγνωρισμένου Red Dot Design Award. Η αναγνώριση αυτή αντικατοπτρίζει την εκτίμηση για τις πρωτοβουλίες της Honda, που δημιουργεί νέα αξία με βαθιά κατανόηση των αλλαγών στην εποχή, το επιχειρηματικό περιβάλλον και τον τρόπο ζωής των ανθρώπων. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε προϊόντα κινητικότητας που εμπνέουν και εκπλήσσουν στην καθημερινή ζωή.”

Honda Red Dot Awards