VOGE SR1 125 - Το αναλυτικό δελτίο τύπου

H πόλη στα χέρια σας
Voge SR1
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

29/9/2023

Με την ευκαιρία της κυκλοφορίας στην Ελλάδα του νέου A1 Scooter της VOGE, η επίσημη αντιπροσωπεία έδωσε στη δημοσιότητα ένα αναλυτικό δελτίο τύπου για το ιδιαίτερα σημαντικό για την εγχώρια αγορά δίκυκλο.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της VOGE:

"Κορυφαία τεχνολογία και εξοπλισμός, ιταλική σχεδίαση, GT χαρακτήρας, μοναδική άνεση, ποιότητα που ξεφεύγει και όλα μαζί συνθέτουν την καλύτερη πρόταση της αγοράς στα 125 κυβικά.

H γκάμα της Voge επεκτείνεται με καταιγιστικό ρυθμό και το νέο SR1 σηματοδοτεί την εντυπωσιακή της είσοδο στην άκρως εμπορική κατηγορία των scooter 125cc. Υγρόψυκτος κινητήρας, Bosch ψεκασμός, δικάναλο ABS, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS με δυνατότητα απενεργοποίησης, κάμερα HD καταγραφής δεδομένων, σύστημα εκκίνησης και λειτουργιών χωρίς κλειδί, φρένο πανικού, Full Led φωτιστικά σώματα, προβολέας με φώτα ημέρας (DRL) και ψηφιακή έγχρωμη οθόνη σε μια τιμή που δεν έχει προηγούμενο!

Πολυτελής κατασκευή

Voge SR1

Το SR1 έχει σχεδιαστεί στην Ιταλία και ανήκει στην κατηγορία των scooter Luxury GT, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στη συνολική ποιότητα κατασκευής και με το φινίρισμα και τη βαφή να δημιουργούν ένα σύνολο με μοναδικά χαρακτηριστικά πολυτελείας. Προορισμός του είναι να προσφέρει μια διασκεδαστική, εύκολη και ασφαλή εμπειρία οδήγησης σε όλες τις συνθήκες, με την άνετη θέση οδήγησης, την ισχύ του κινητήρα και τις συμπαγείς διαστάσεις να κάνουν την οδήγηση εύκολη και ασφαλή υπόθεση. Κάθε λεπτομέρεια έχει μελετηθεί έτσι ώστε το σύνολο να ικανοποιεί πλήρως τις ανάγκες όσων θέλουν ένα μοντέλο κορυφαίας κατηγορίας χωρίς να πληρώσουν κάποιο βαρύ αντίτιμο.

Κομψό, χρηστικό, άνετο

Voge SR1

Ιδιαίτερα κομψή και ταυτόχρονα επιθετική η σχεδίαση, που τονίζεται από τους προβολείς LED και τις αιχμηρές επιφάνειες, με την έντονη αίσθηση πολυτελούς κατασκευής να κερδίζει τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή. Η σέλα είναι μεγάλη και άνετη, ικανή να μεταφέρει δύο άτομα και να φιλοξενήσει ένα κράνος και διάφορα άλλα αντικείμενα. Η αεροδυναμική προστασία είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα και σε αυτό συμβάλουν τόσο η μελετημένη σχεδίαση των πλαστικών τμημάτων όσο και η μεγάλη φυμέ ζελατίνα. Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από σύστημα Keyless, όπως πχ το άνοιγμα της σέλας και της τάπας του δοχείου καυσίμου, με τον αναβάτη να απολαμβάνει έναν υπερπλούσιο εξοπλισμό, τον πληρέστερο στην κατηγορία. Ένα ντουλαπάκι βρίσκεται κάτω από το τιμόνι και περιέχει θύρα USB 2.0 αλλά και ειδικά προσαρμοσμένη θέση για ασφαλή τοποθέτηση smartphone. H στήριξη του scooter μπορεί να γίνει είτε με τη χρήση πλαϊνού, είτε κεντρικού σταντ, ενώ ο/η συνεπιβάτης θα αισθανθεί πολύ άνετα στη σέλα, κάνοντας χρήση των μεγάλων αναδιπλούμενων μαρσπιέ και των επίσης μεγάλων χειρολαβών που έχει στη διάθεσή του.

Κινητήρας, όλη η ισχύς που χρειάζεστε

Voge SR1

Το SR1 είναι εξοπλισμένο με έναν εντελώς νέο και σύγχρονο υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 124,9cc. Καλύπτει τις προδιαγραφές Euro5 και αποδίδει 11,6Hp, με τη ροπή των 10,5Nm να εγγυάται γεμάτη λειτουργία και δυνατές επιταχύνσεις από τις πολύ χαμηλές στροφές. Με αυτά τα χαρακτηριστικά, το SR1 κάλλιστα μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια σε κάθε δρόμο, ακόμα και σε επίπεδο εθνικού δικτύου. Η λειτουργία του κινητήρα είναι απόλυτα γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα, παράλληλα και χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς. Η οικονομία στην κατανάλωση είναι δεδομένη, με το SR1 να μπορεί να καλύψει πάνω από 300 χιλιόμετρα με έναν ανεφοδιασμό.

Τεχνολογική έξαρση

Voge SR1 - Το δελτίο τύπου

Η μεγάλη έγχρωμη οθόνη LCD προσφέρει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες, καθώς και βέλτιστη ορατότητα σε όλες τις συνθήκες φωτισμού. Το smartphone μπορεί να επαναφορτιστεί μέσω μιας υποδοχής USB 2.0, η οποία βρίσκεται μέσα σε ένα ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι. Το έξυπνο κλειδί σάς επιτρέπει να ενεργοποιείτε και να απενεργοποιείτε το scooter κρατώντας το κλειδί στην τσέπη σας, χωρίς να χρειάζεται να το τοποθετήσετε στην ανάφλεξη. Υπάρχει επίσης μια λειτουργία αναζήτησης χρησιμοποιώντας ένα ειδικό κουμπί στο κλειδί, το οποίο σας επιτρέπει να εντοπίσετε το scooter σε μέγιστη απόσταση 30 μέτρων. Το νέο SR1 διαθέτει επίσης το σύστημα ESS, το οποίο ανάβει αυτόματα τα φώτα έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, συμβάλλοντας έτσι στην αποφυγή συγκρούσεων από πίσω. Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχει και κάμερα HD τοποθετημένη στο εμπρός μέρος του scooter, για λήψη video και εγγραφή εικόνων κατά τη διάρκεια της οδήγησης!

Η ασφάλεια στο επίκεντρο

Voge SR1

Το σύστημα πέδησης με δισκόφρενα σε κάθε τροχό διαθέτει δικάναλο ABS τελευταίας γενιάς και εγγυάται ιδιαίτερα μειωμένες αποστάσεις ακινητοποίησης. Η ανάρτηση είναι υψηλών προδιαγραφών, συνδυάζοντας άνεση και ακρίβεια ακόμη και σε κακοτράχαλους δρόμους. Το μικρό βάρος (139Kg), το χαμηλό ύψος από το έδαφος (775mm) και το κοντό μεταξόνιο (1320mm) εξασφαλίζουν ευελιξία και αμεσότητα στις αλλαγές κατεύθυνσης, κάνοντας εύκολο το χειρισμό και αυξάνοντας την οδηγική ασφάλεια. Οι αλουμινένιες ζάντες (14" εμπρός και 13" πίσω) διαθέτουν ελαστικά σε διαστάσεις 110/70-14 και 130/70-13 αντίστοιχα. Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) εκτοξεύει την ενεργητική ασφάλεια του συνόλου, καθώς αποτρέπει την περιττή περιστροφή του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση, συμβάλλοντας στον απόλυτο έλεγχο του SR1 ακόμη και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. O αναβάτης μάλιστα μπορεί και να το απενεργοποιήσει κατά βούληση μέσω ενός μπουτόν στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.

Χωρίς αντίπαλο

Voge SR1

Η τιμή αγοράς του νέου SR1 είναι μόλις 2.595€ και είναι αυτή που καθιστά το νέο scooter της Voge ασυναγώνιστο στον εμπορικό στίβο. Όσο και να ψάξει ο κάθε ενδιαφερόμενος, scooter με αυτά τα χαρακτηριστικά πολυτελείας και αυτόν τον εξοπλισμό, σε χαμηλότερη τιμή δεν θα καταφέρει να βρει.

Το νέο SR1 είναι άμεσα διαθέσιμο σε τρεις χρωματισμούς (Λευκό, Μαύρο, Γκρι), καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών και για την απόκτησή του υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής σε 18 άτοκες δόσεις ή/και μέχρι 72 έντοκες χωρίς προκαταβολή. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο λινκ https://voge.gr/bike/sr1/

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ SR1

  • Υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας 124,9cc

  • Ισχύς 11,6Hp

  • Ροπή 10,5Nm

  • Ηλεκτρονικός ψεκασμός Bosch EFI

  • Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης (TCS)

  • Δικάναλο ABS

  • Full Led φωτιστικά σώματα

  • Σύστημα φρένων πανικού ESS (Emergency Stop Signal System)

  • Μπροστινή κάμερα 1080p

  • Λειτουργία Keyless

  • Έγχρωμη οθόνη LCD

  • Ζάντες αλουμινίου

  • Θύρα USB 2.0

  • Χώρος αποθήκευσης κάτω από το τιμόνι

  • Μεγάλος χώρος κάτω από τη σέλα (29 λίτρα)

  • Φυμέ ζελατίνα φέρινγκ

  • Σχάρα αποσκευών

  • Όρθιο και πλαϊνό σταντ

  • Ρεζερβουάρ 8 λίτρων"

Ετικέτες

KTM: Τρέχει η γραμμή παραγωγής - Στην ώρα τους τα νέα μοντέλα - Αναβολή μόνο για 1390GT

Το πλάνο για τα νέας γενιάς Street και Adventure μοντέλα
KTM New Models
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

12/9/2025

Η αυστριακή εταιρεία δίνει στη δημοσιότητα τις τελικές ημερομηνίες παραγωγής των πολυαναμενόμενων μοντέλων που παρουσιάστηκαν στην EICMA 2024, με την έναρξη να τοποθετείται από τον Οκτώβριο 2025 – ενώ η 1390 Super Duke GT μετατίθεται για το 2027.

Πιστή μένει η KTM στο αναθεωρημένο πρόγραμμα που είχε μετά την διακοπή της λειτουργίας της γραμμής παραγωγής. Ξεκίνησε μέσα στα τέλη του περασμένου Ιουλίου με τις Enduro και Motocross μοτοσυκλέτες για να καλύψει την τεράστια ζήτηση που υπήρχε σε ΗΠΑ, Αυστραλία, κυρίως και έπειτα και στις υπόλοιπες αγορές και από τις αρχές Οκτωβρίου ξεκινά σταδιακά την παραγωγή της και η γκάμα των μεγάλων μοτοσυκλετών που παράγει η KTM στην Αυστρία.

Όλα τα μοντέλα αυτά, που κανονικά θα είχαν έρθει στην αρχή του 2025 και είδαμε από κοντά τον Νοέμβριο του 2024 στην EICMA, άλλαξαν ημερομηνία και έγιναν μοντέλα 2026, από την πρώτη στιγμή που δημοσιοποιήθηκε το οικονομικό ζήτημα που αντιμετώπιζαν. Δεν είναι καινούριο νέο αυτό, αλλά το είχαμε συζητήσει στην αρχή της χρονιάς. Η επόμενη επίσημη ενημέρωση για την γραμμή παραγωγής ήταν τον Ιούλιο, επιβεβαιώνοντας προγενέστερο ρεπορτάζ του MOTO που είχε προηγηθεί της ανακοίνωσης, όπου γράφαμε πως θα ξεκινήσουν να εργάζονται τον Αύγουστο στην παραγωγή βάζοντας πρώτα τα Off Road μοντέλα τους.

Εκεί είχαμε εξηγήσει πως τα 2026 μοντέλα θα έρθουν νωρίτερα, δηλαδή μέσα στο 2025 και τώρα έχουμε ανακοίνωση που επιβεβαιώνει αυτές τις πληροφορίες.

Η μόνη αλλαγή που έρχεται σε όλα αυτά, αφορά την έκδοση GT του KTM 1390 Super Duke η οποία θα ξεκινήσει να παράγεται με διαφορά ενός χρόνου, οπότε το μοντέλο από 2026, γίνεται 2027.

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε συλλέξει, η ζήτηση που υπάρχει για τις Adventure σε συνδυασμό με το πρόγραμμα ορισμένων προμηθευτών που έχουν εξειδίκευση σε εξαρτήματα για την θηριώδη γυμνή μοτοσυκλέτα, δημιουργούν μία συνθήκη που δεν εξυπηρετεί το νέο πρόγραμμα. Με την KTM να ήταν ο βασικός τους πελάτης, ορισμένοι προμηθευτές έπρεπε να στραφούν σε νέο πεδίο για να εξασφαλίσουν την βιωσιμότητά τους και αυτά τα συμβόλαια είναι ετήσια. Ενώ η οικογένεια των Super Adventure δεν έχει κανένα ζήτημα, η λιγότερο εμπορική κατηγορία των streetfighter αναγκαστικά θα πρέπει να πάει πιο πίσω και έτσι η έκδοση GT που δεν είχε ξεκινήσει, σε αντίθεση με το 1390 Super Duke που υπάρχει διαθεσιμότητα, μεταφέρεται πιο κάτω και αποκτά τον τίτλο του 2027 μοντέλου.

Κι όμως, μερίδα του Ειδικού Τύπου αλλά και ορισμένοι που παίρνουν τον δημόσιο λόγο χωρίς να απαγγέλλονται κάτι συγκεκριμένα, κάνουν λόγο για εκ νέου αναβολή στο πρόγραμμα, ενώ κάτι τέτοιο ξεκάθαρα δεν υφίσταται. Παρόλο που τα δημοσιεύματά τους έχουν πέσει πανηγυρικά έξω στο θέμα της KTM, από ανυπόστατες θεωρίες περί εξαγοράς από την BMW, έως το οριστικό κλείσιμο που ποτέ όμως δεν ήταν επιλογή, συνεχίζουν το έργο της λασπολογίας την στιγμή που θα περίμενε κανείς να αναθεωρήσουν όσα έχουν αποδειχθεί ψευδή και τα υποστήριζαν με θέρμη!

Δεν υπάρχει λοιπόν νέα αναβολή, το αρχικό πλάνο στο οποίο θα ξεκινούσε η παραγωγή έχει τηρηθεί και μάλιστα στην διάρκεια του έτους τα νέα μοντέλα έρχονται και νωρίτερα από αυτό που θεωρούσαν βέβαιο στην αρχή της χρονιάς, όταν και τα μετέτρεψαν σε μοντέλα 2026.

Ο CEO της εταιρείας, Gottfried Neumeister δήλωσε:

 “Ο ενθουσιασμός γύρω από τη νέα γκάμα μοντέλων ήταν τεράστιος. Με την εστίασή μας στην πλήρη ετοιμότητα, είμαστε βέβαιοι ότι τα νέα μοντέλα θα προσφέρουν ανώτερες επιδόσεις και καινοτόμα τεχνολογία που θα θέσουν νέα πρότυπα στη βιομηχανία. Ανυπομονούμε να τα φέρουμε σύντομα στους αναβάτες που μας επιλέγουν.”

Αναλυτικά τα πρόγραμμα:

  • KTM 990 RC R – Οκτώβριος 2025
    Η διάδοχος της RC8 επιστρέφει σχεδόν 20 χρόνια μετά, ως μια supersport τόσο για πίστα όσο και δρόμο. Η 990 RC R δηλώνει ξεκάθαρα το READY TO RACE DNA της KTM.
    KTM New Models
  • KTM 1390 Super Adventure S – Οκτώβριος 2025
    Με 173 ίππους, νέα σχεδίαση και τεχνολογίες αιχμής, η S απευθύνεται σε αναβάτες που ζητούν αστραπή χωρίς να θυσιάζουν την άνεση, έχοντας κάθε στιγμή τον απόλυτο έλεγχο.
    KTM New Models

     

  • KTM 1390 Super Adventure S Evo – Οκτώβριος 2025
    Η τελευταία εξέλιξη του μοντέλου ενσωματώνει το επαναστατικό κιβώτιο AMT της KTM και θέλει να κερδίσει την ταξιδιωτική κατηγορία με περισσότερη δύναμη και τεχνολογία.
    KTM New Models

     

  • KTM 1390 Super Adventure R – Οκτώβριος 2025
    Η πλέον χωμάτινη έκφανση του μεγάλου αυστριακού Adventure, καμία άλλη εταιρεία δεν βγάζει έκδοση R για την μεγάλη της Adventure, και αυτό κάτι λέει για εκείνους που την επιλέγουν.
    KTM New Models

     

  • KTM 990 Duke R – Οκτώβριος 2025
    Η γυμνή πρόταση της ΚΤΜ, με 130 ίππους, αιχμηρή εργονομία αναρτήσεις, WP APEX και ανανεωμένα ηλεκτρονικά.
    KTM New Models

     

  • KTM 1390 Super Duke GT – Παραγωγή το 2027
    Η κορυφαία sport touring πρόταση της KTM καθυστερεί, με την υπόσχεση να είναι πιο δυνατή, ελαφριά και τεχνολογικά προηγμένη από ποτέ.
    KTM New Models

     

Ο Neumeister τόνισε: “Η απόφαση αυτή διασφαλίζει ότι κάθε μοντέλο θα είναι απόλυτα έτοιμο ώστε να ανταποκριθεί στα υψηλά στάνταρ που περιμένουν οι πελάτες μας.”

Παραδόσεις και επέκταση εγγύησης

Οι πρώτες παραδόσεις νέων μοντέλων αναμένονται στα τέλη του 2025 και στις αρχές του 2026. Παράλληλα, η KTM ενισχύει την εμπιστοσύνη των αναβατών με δωρεάν 4ετή εργοστασιακή εγγύηση σε όλα τα νέα μοντέλα LC8 και LC8c Street και Adventure από το 2023 έως και το 2026 – προσφέροντας δύο επιπλέον χρόνια κάλυψης πέρα από τη στάνταρ 2ετία.

KTM New Models