BMW: Νέο δίκυκλο για ηλικίες 14-16 ετών!

Το μέλλον είναι στους έφηβους
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

3/1/2020

Μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη έδωσε ο Dr. Markus Schramm (το μεγάλο αφεντικό της BMW Motorrad) στους Aμερικάνους δημοσιογράφους, όπου μεταξύ άλλων αποκάλυψε πως η γερμανική εταιρεία ετοιμάζει ένα ειδικά σχεδιασμένο δίκυκλο για τους έφηβους ηλικίας 14-16. Μάλιστα υποσχέθηκε πως δεν θα είναι απλώς “η πρόταση της BMW στην κατηγορία των 50-125 κυβικών” αλλά βασική του αποστολή θα είναι να ερεθίσει το ενδιαφέρον των πιτσιρικάδων για τον μοτοσυκλετισμό γενικότερα. Θα πρόκειται για ένα δίκυκλο που θα έχει σχεδιαστεί ειδικά για καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη και θα εξυπηρετεί τις ανάγκες της ατομικής μετακίνησης των νέων ανθρώπων. Αν σε αυτό προσθέσουμε τις δηλώσεις του κυρίου Dr. Markus Schramm πως μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια τα ηλεκτροκίνητα δίκυκλα θα γίνουν πολύ συχνό θέαμα στα κέντρα των πόλεων, τότε βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα πως μιλάμε για κάποιο είδους ηλεκτρικό scooter.

Για ό,τι κι αν πρόκειται, το γεγονός πως η BMW σκοπεύει να κάνει κάτι για να προσελκύσει τη νεολαία στο μοτοσυκλετισμό είναι σίγουρα θετικό βήμα. Μέχρι στιγμής όλα τα εργοστάσια κοιτούν με παθητικότητα την φθίνουσα πορεία των πωλήσεων δικύκλων στις νεαρές ηλικίες στις αγορές των ΗΠΑ και της Ε.Ε. διότι οι εκτόξευση των πωλήσεων στις ασιατικές χώρες (η παγκόσμια παραγωγή δικύκλων τα τελευταία χρόνια έχει εκτοξευτεί σε επίπεδα ρεκόρ!) γεμίζει τα ταμεία τους χωρίς να χρειαστεί να κάνουν κάτι. Όμως όταν ο μέσος όρος ηλικίας των πελατών της BMW είναι μεταξύ 40-50 ετών, της Harley Davidson είναι στα 50+ και των ιαπωνικών εργοστασίων με το ζόρι πέφτει κάτω από τα 40 (κυρίως λόγω των προσιτών σε τιμές παπιών και scooter που έχουν στη γκάμα τους) και κάθε χρόνο ο μοτοσυκλετιστικός πληθυσμός γερνάει με γοργά βήματα, τότε είναι η ώρα να κοιτάξεις πώς μπορείς να φέρεις τη νεολαία κοντά σου. Δίκυκλα που τραβούν το ενδιαφέρον και μπορούν να ενσωματωθούν στον τρόπο ζωής της νέας γενιάς, είναι σίγουρα μια καλή αρχή. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.   

Kit της Holy Moly μετατρέπει το Yamaha Tenere 700 σε… Tenere 600!

Για ρετρολάγνους που θέλουν να δώσουν vintage ύφος στη μοτοσυκλέτα τους
Holy Moly Tenere kit
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/12/2024

Η πορτογαλική εταιρεία Holy Moly δημιούργησε ένα κιτ που μετατρέπει το σύγχρονο Yamaha Tenere 700 σε vintage On-Off που θυμίζει το κλασικό Yamaha XT600Z Tenere.

Το κιτ του customizer από τη Λισαβόνα είναι plug and play, μπαίνει δηλαδή εύκολα στο Tenere 700 χωρίς μετατροπές, για να μπορείτε εύκολα να μεταμορφώσετε τη μοτοσυκλέτα σας.

Το κιτ περιλαμβάνει τον νέο τετράγωνο LED προβολέα που προεξέχει σε 80s look ενώ από πάνω έχουμε numberplate, το ρετρό ψηλό φτερό μπροστά, τα μικρότερα LED φλας, μια νέα βάση για τα όργανα που έχει εκτυπωθεί με τη βοήθεια 3D εκτυπωτή, φαρδιές προεκτάσεις στα πλάγια του ψυγείου, σίτα ψυγείου, την ουρά και τα πλαϊνά πλαστικά μαζί με βάση πινακίδας με καλωδίωση και αυτοκόλλητα για όλο το κοστούμι.

Όπως αναφέρει η Holy Moly το κιτ κόβει… 10 κιλά από το βάρος της original μοτοσυκλέτας (κομματάκι δύσκολο το βλέπουμε αυτό με τις πληροφορίες που μας δίνουν οι Πορτογάλοι), ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το παραγγείλουν σε τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς (λευκό-κόκκινο, μπλε με κίτρινες λεπτομέρειες και μαύρο με κίτρινες λεπτομέρειες) μέσω του λογαριασμού της εταιρείας ΕΔΩ.

Σύμφωνα με τον βελτιωτή η προσαρμογή του κιτ σε μια Tenere 700 θα σας πάρει γύρω στις 5 ώρες, ενώ το κόστος του κιτ φτάνει τα 2.160 ευρώ.

Ετικέτες