Brixton: Στην παραγωγή το 1200!

Μπαίνει στα μεγάλα σαλόνια με τον άγνωστο Χ
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

24/4/2020

Η Brixton ίσως να έχει ένα μικρό θέμα με τα ονόματα των μοντέλων της, καθώς μετονόμασε τα BX 125 σε… Felsberg για να στραμπουλάμε τη γλώσσα μας, όμως με την απόφασή της να βάλει κανονικά στην παραγωγή την δικύλινδρη Scrambler των 1200 κυβικών, μάλλον το πρόβλημα θα το έχει ο ανταγωνισμός. Διότι όπως είχαμε γράψει στο ρεπορτάζ μας από την EICMA, το αυστριακό KSR Group στο οποίο ανήκει η Brixton έχει κάνει μια μεγάλη επένδυση στα τμήματα R&D και σχεδιασμού στο Krems της Αυστρίας. Εκεί σχεδίασαν δύο νέες γενιές δικύλινδρων εν σειρά κινητήρων, όπου η μία έχει 500 κυβικά με 48 ίππους και απευθύνεται στην δημοφιλή Α2 κατηγορία διπλωμάτων και άλλη είναι μεγάλου κυβισμού. Οι μοτοσυκλέτες που θα έχουν (αρχικά…) τον κινητήρα των 500 κυβικών, ονομάζονται Crossfire και τις είδαμε στην EICMA στην τελική μορφή παραγωγής τους.

Όμως ο μεγάλος δικύλινδρος ήταν εκεί ως πρωτότυπο, μέσα στο πλαίσιο ενός Scrambler που θύμιζε πάρα πολύ τα Triumph Bonneville. Η μοτοσυκλέτα δεν είχε όνομα, ούτε η Brixton έδινε επίσημα στοιχεία σχετικά με τον ακριβή κυβισμό και την ιπποδύναμη. Άφηναν να εννοηθεί πως είναι κάπου μεταξύ 900 και 1200 κυβικά (σ.σ. αυτούς τους δύο κυβισμούς χρησιμοποιεί και η Triumph για τα Bonneville). Η μυστικότητα γύρω από αυτό το πρωτότυπο έφτανε έως και στο σημείο να μην έχει καν… όνομα!

Στη συνέντευξή μας με τους ανθρώπους της Brixton, μας άφησαν να καταλάβουμε πως ο κινητήρας αυτός είναι 1200 κυβικά και τα τελευταία νέα έρχονται να το επιβεβαιώσουν, καθώς μιλούν να για την έναρξη παραγωγής αυτής της μοτοσυκλέτας. Λόγω των όσων συμβαίνουν στον κόσμο τους τελευταίους μήνες, ακόμα δεν είναι βέβαιο αν θα προλάβει το εργοστάσιο στην Κίνα να ετοιμάσει την μοτοσυκλέτα ως μοντέλο του 2020 ή αν τελικά έρθει στην Ευρώπη ως μοντέλο του 2021.

Άλλωστε ακόμα δεν έχει γίνει η επίσημη παρουσίασή του και όπως φαίνεται η EICMA είναι πιθανόν να μην γίνει το φθινόπωρο, αφού ήδη μεγάλα ονόματα όπως η BMW και η KTM έχουν πει πως δεν θα λάβουν μέρος. Όπως κι αν έχει, η Brixton αποκτά μια ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων για να έχει παρουσία σε όλες της κατηγορίες. Ίσως να μην μοιάζει ακόμα ως άμεσος ανταγωνιστής των ιαπωνικών και ευρωπαϊκών εταιρειών, όμως ακολουθώντας το επιτυχημένο παράδειγμα της Benelli, δηλαδή σχεδιάζοντας τις μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη και κατασκευάζοντάς τις στην Κίνα, συνδυάζει την ελκυστική εμφάνιση με την προσιτή τιμή. Μπαίνοντας τώρα στη μεγάλη κατηγορία κυβισμού, αυτομάτως αποκτά διαφορετική υπόσταση ως εταιρεία και νέες προοπτικές.           

Moto Morini X-Cape 1200 2025: Έρχεται Ελλάδα με προνομιακή τιμή!

Στα 13.990€ και με πλούσιο εξοπλισμό κλείνει το μάτι στον ανταγωνισμό
Moto Morini X-Cape 1200 2025: Έρχεται Ελλάδα με προνομιακή τιμή!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/7/2025

Μιλάμε για μία μεγάλη Adventure μοτοσυκλέτα που πρώτη φορά είδαμε στην EICMA το 2023 σε μορφή πρωτότυπου και την ξανά είδαμε πριν περίπου έξι μήνες στην EICMA 2024 όπου ουσιαστικά μπήκε και η σφραγίδα για την Ευρωπαϊκή πορεία του μοντέλου.

Με τον κινητήρα του Corsaro που έχει σχεδιαστεί στην Ιταλία και έχει αποδείξει τι μπορεί να προσφέρει στην πρώτη γενιά του, το X-Cape γέννησε την προσμονή από την πρώτη στιγμή. Αν η Moto Morini πράγματι έκανε το βήμα που φανέρωσε με το πρωτότυπο X-Cape 1200, τότε θα είχαμε μία μοτοσυκλέτα φτιαγμένη και σχεδιασμένη για την Ευρωπαϊκή αγορά και όχι ένα μοντέλο που με μετατροπές και αλλαγές θα προσπαθούσε να βρει το κοινό του εδώ.

Moto Morini X-Cape 1200 2025: Έρχεται Ελλάδα με προνομιακή τιμή!

Αυτή η υπόσχεση είναι που επισφράγισε η Moto Morini στην περασμένη EICMA λέγοντας πως έχει ολοκληρώσει όλη την μακρά εξέλιξη και είναι έτοιμη να το βγάλει στην παραγωγή με τις νέες προδιαγραφές Euro 5+ κρατώντας την απόδοση στους 125 ίππους.

Έχουμε τώρα και κλεισμένη την τιμή που θα ισχύει στην Ελλάδα και αναγράφουμε στον υπότιτλο του άρθρου, καθώς και την ημερομηνία που θα βρίσκεται στα καταστήματα.

Moto Morini X-Cape 1200 2025: Έρχεται Ελλάδα με προνομιακή τιμή!

Αναμένεται τελευταίο δεκαήμερο Σεπτεμβρίου λοιπόν στην τελική τιμή 13.990€ με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει καταγραφική κάμερα κάτω από τους LED προβολείς, ραντάρ τυφλών σημείων, έγχρωμη TFT 7 ιντσών με συνδεσιμότητα και πλοήγηση, cruise control, quickshifter, ρυθμιζόμενο traction control, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και θερμαινόμενη σέλα και γκριπ.

Ο V-2 κινητήρας που είναι δημιουργία της Moto Morini, τα σχέδια του οποίου είναι ένα από τα δυνατά περιουσιακά στοιχεία που βοήθησαν στην εξαγορά της, έχει έρθει όπως είπαμε στις Euro5+ προδιαγραφές με 125 ίππους, ενώ η ροπή του ανεβαίνει στα 10,7Kg.m ροπής.

Ο κόσμος έχει αντιδράσει πολύ θετικά στην εμφάνιση αυτής της μοτοσυκλέτας και το γεγονός πως είναι μία μεγάλη V-2, στηρίζοντας αυτή την διάταξη που έχει χάσει πολύτιμο έδαφος την τελευταία τριετία.

Η ελληνική αντιπροσωπεία θα βγάλει άμεσα μοτοσυκλέτες για test ride όπως είπε στο MOTO, και με δεδομένο πως οι μεγάλες Adventure έχουν σκαρφαλώσει τιμολογιακά σε απλησίαστα επίπεδα, το X-Cape 1200 αναμένεται με έντονο ενδιαφέρον.