Ducati 2017 – Μικρότερη Multistrada, περισσότερα Scrambler

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/9/2016

Αναγνώστης του ιταλικού moto.it εντόπισε μία νέα έκδοση της Ducati Multistrada που μάλλον έχει τον κινητήρα του πρόσφατα ανανεωμένου Hypermotard και κανονικό ψαλίδι όπως της Multistrada Enduro και όχι μονόμπρατσο. Φαντάζει αρκετά μικρότερη σε σύγκριση με την μεγαλύτερη αδερφή της, αν και ο όγκος εμπρός παραμένει, όπως και η γρήγορη γεωμετρία του πλαισίου, που είναι χαρακτηριστικό της Multistrada.

Περιμέναμε πολύ καιρό μία μικρότερη έκδοση της Multistrada, σε σημείο που η απορία είναι γιατί τώρα, και όχι για πιο λόγο χρειάζεται η μικρότερη έκδοση… ίσως η Ducati διέκρινε ότι πλέον υπάρχει ενδιαφέρον στην κατηγορία αυτή τώρα που ήρθε η νέα Africa Twin και ο υπόλοιπος ανταγωνισμός ξεκίνησε κι αυτός να παρουσιάζει μικρότερες εκδόσεις των μεγάλων on-off της γκάμας του.

Είναι πιθανό η νέα Multistrada να έχει τον κινητήρα του Hypermotard 939 που σε σύγκριση με το προηγούμενο 821, έχει λίγο υψηλότερη ιπποδύναμη, αρκετή περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, και παραπλήσια κατανάλωση. Αν είναι πράγματι έτσι, τότε θα μιλάμε για μία Multistrada που μπορεί να μην έχει την εξωφρενική απόδοση της μεγάλης, αλλά δεν θα της λείπει το γκάζι, ενώ παράλληλα θα έχει μικρή κατανάλωση.

Η Ducati κάθε χρόνο ετοιμάζει μία ξεχωριστή παρουσίαση, την προηγούμενη ημέρα από το άνοιγμα της ιταλικής EICMA για τους δημοσιογράφους και τους εμπόρους. Προηγείται η γερμανική Intermot σε ημερομηνίες, που επειδή γίνεται κάθε δύο χρόνια και όχι ετήσια -όπως η EICMA- οι εταιρίες την στηρίζουν σε κάθε διοργάνωσή της για να διατηρήσουν την αίγλη της. Θυμίζουμε ότι ήταν εκεί και όχι στην Ιταλία, που η Ducati εμφάνισε την σειρά/μάρκα/κατηγορία Scrambler. Παρόλο τα παραπάνω, και με βάση την φωτογραφία, είναι πιθανότερο να δούμε την νέα Multistrada στις αρχές Νοεμβρίου, λίγες μέρες πριν από τα επίσημα εγκαίνια της EICMA…

https://www.bennetts.co.uk/

Επικυρώνεται επίσης και η φωτογραφία που είχε κυκλοφορήσει, δείχνοντας ένα Scrambler με πιο χωμάτινο χαρακτήρα και ίσως ένα νεότερο café racer. Στις ΗΠΑ, η περιβαλλοντολογική υπηρεσία διαθέτει ελεύθερα τις εγκρίσεις των οχημάτων που εκδίδει, και όπως παλιότερα είχε γίνει με την Panigale και την R1, ο κόσμος μαθαίνει για επικείμενα μοντέλα, από τα έγγραφα που φαίνονται online. Τώρα λοιπόν φαίνονται να ετοιμάζεται η Ducati για να διαθέσει δύο νέα Scrambler, το ένα με αρκτικόλεξα CR και το άλλο DS. Το δεύτερο ταιριάζει γάντι με την κατασκοπευτική φωτογραφία, αν το μεταφράσουμε ως Dual Sport και το άλλο είναι πιθανόν ένα café racer. Από τα λίγα που μπορεί να καταλάβει κανείς από μία θολή φωτογραφία, είναι πιθανόν να μην ισχύουν κάποιες άλλες φήμες που είχαν ακουστεί, για μία χωμάτινη έκδοση με πολλά κυβικά, και μάλλον θα έχουμε ένα Scrambler Enduro στα 800, που βέβαια με τους 75 ονομαστικούς ίππους, κανείς δεν μπορεί να πει ότι δεν θα μπορεί να επιτελέσει τον σκοπό του.

Είναι φανερό ότι η Ducati έχει βάλει στόχο να μεγαλώσει την γκάμα της, μπαίνοντας σε νέες κατηγορίες κάθε χρόνο, χαράσσοντας μία στρατηγική που έχει σκοπό να αυξάνει κάθε χρόνο τα μερίδια της αγοράς της. Μετά την αναβάθμιση των εγκαταστάσεών της, τον εκσυγχρονισμό της διαδικασίας παραγωγής, με τους προμηθευτές να αναλαμβάνουν τον τεχνικό έλεγχο σε ότι παραδίδουν στο εργοστάσιο και την απλοποίηση των διαδικασιών, η Ducati μπορεί να ανταποκριθεί σε ένα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, υποστηρίζοντας μεγαλύτερη γκάμα.

 

Honda V3 με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή - Δοκιμάζεται στον δρόμο!

Την οδήγησε ο Γενικός Διευθυντής του κλάδου μοτοσυκλέτας της Honda
Honda V3 CG
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

28/1/2025

Στις 28 Ιανουαρίου, η Honda προέβη σε ενημέρωση τύπου για το παρόν και το μέλλον του κλάδου δικύκλου της εταιρείας, εκεί όπου μεταξύ άλλων ο Γενικός Διευθυντής κ. Minoru Kato ανακοίνωσε πως “έχουμε ήδη οδηγήσει το V3 με τον ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή, που παρουσιάσαμε στην EICMA, σε πρωτότυπη μορφή!”

Έτσι έγινε γνωστό για πρώτη φορά πως υπάρχει πρωτότυπο μοντέλο του V3 που οδηγείται και εξελίσσεται στον δρόμο, ενώ είναι ξεκάθαρο από την EICMA κιόλας, όπου πρωτοπαρουσιάστηκε ο νέος V3 πως η μοτοσυκλέτα θα βγει στην παραγωγή.

Στη συνέντευξη τύπου παραβρέθηκε και ο κ. Daiki Mihara, Γενικός Διευθυντής των ηλεκτρικών δικύκλων της Honda, καθώς κύριο θέμα ήταν το μέλλον της ηλεκτροκίνησης της εταιρείας, που εξελίσσεται ταχύτατα σύμφωνα με τις προηγούμενες ανακοινώσεις -θα επεκταθούμε στο θέμα σε επόμενο άρθρο-, με τον θερμικό κινητήρα να παραμένει σημαντικός στα πλάνα της εταιρείας.

Honda V3

Αναφερόμενος στο V3 με τον ηλεκτρικό συμπιεστή, ο κ. Kato δήλωσε πως “για εμάς αυτή είναι μια νέα πρόκληση στον τομέα των κινητήρων εσωτερικής καύσης (σσ. η Honda έχει παρελθόν στους τρεις κυλίνδρους με το NS400F, αν και σε δίχρονη, ατμοσφαιρική μορφή), και στόχος μας είναι η αυξημένη διασκέδαση στην οδήγηση μοτοσυκλέτας, και στη χαρά της ιδιοκτησίας της. Όχι μόνο προσφέρει εντυπωσιακές οδικές επιδόσεις, αλλά παράλληλα είναι φιλικός στο περιβάλλον όσον αφορά στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων. Θα συνεχίσουμε την εξέλιξη προς τη μαζική παραγωγή, κι έτσι σας προσκαλούμε να το περιμένετε.”

Διαβάζοντας “between the lines” της παραπάνω δήλωσης, ο ιαπωνικός ειδικός τύπος γράφει πως η γλώσσα του κ. Kato υποδηλώνει πως η μοτοσυκλέτα με τον V3 θα είναι επιπέδου ναυαρχίδας, αλλά σε σχετικά λογική τιμή.

Minoru Kato

Όταν εκπρόσωποι του τύπου ζήτησαν περισσότερες πληροφορίες από τον κ. Kato για το V3, εκείνος δήλωσε τα εξής: “οδήγησα προσωπικά την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα στο Kumamoto δυο εβδομάδες πριν. Είναι τέλεια! Περιμένετε και θα δείτε. Δεν μπορώ να σας αποκαλύψω για την ώρα τον κυβισμό, αλλά με έναν τέτοιο κινητήρα μικρών διαστάσεων και με τις μικρές διαστάσεις της ίδιας της μοτοσυκλέτας, μιλάμε για πολύ μικρό βάρος, αλλά με τον ηλεκτρικά ελεγχόμενο υπερσυμπιεστή να λειτουργεί σε όλη την κλίμακα στροφών, είναι πολύ δυνατή. Είναι ακόμα σε πρωτότυπη μορφή, αλλά θα συνεχίσουμε ταχύτατα την εξέλιξη.”

Honda V3

Περιμένουμε δηλώσεις και φωτογραφίες από τα επόμενα στάδια της εξέλιξης, ενώ μια τόσο ιδιαίτερη διάταξη κινητήρα κάνει το V3 με τον ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή δύσκολη στην κατηγοριοποίηση αλλά και στην είσοδο μιας ανάλογης μοτοσυκλέτας σε κάποια μορφή αγώνα, με τον ιαπωνικό τύπο να αναφέρει πως η Honda θα μπορούσε να αγωνιστεί με τη μοτοσυκλέτα στην πειραματική κατηγορία Experimental (EXP) στις 8 ώρες της Suzuka!

Ετικέτες