Ducati Panigale V2: Τώρα και σε λευκό

Για να το ξεχωρίζεις από το V4
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

1/7/2020

Η Ducati έγραψε ιστορία στους αγώνες με τις V2 μοτοσυκλέτες της και μάλιστα πηγαίνοντας κόντρα στο τετρακύλινδρο ιαπωνικό κατεστημένο. Όμως τα τελευταία δύο χρόνια έχει μόνο ένα V2 μοντέλο στη γκάμα των superbike. Για το 2020 η 959 Panigale μετονομάστηκε σε Panigale V2 και μαζί απέκτησε το φαίρινγκ, τα έγχρωμα όργανα και τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά της πρώτης γενιάς των Panigale V4. Έτσι εκτός από απολαυστική στην οδήγηση, έγινε και πιο ασφαλής. Το μόνο “πρόβλημα” ήταν πως  έβγαινε αποκλειστικά σε κόκκινο γυαλιστερό και δεν είχες άλλη επιλογή. Τώρα η Ducati λύνει και αυτό το θέμα με την λευκή Panigale V2 που θα είναι άμεσα διαθέσιμη στα καταστήματα από τον Ιούλιο.

 

Bimota: Ετοιμάζει νέο μοντέλο με βάση το Kawasaki ZX-25R [VIDEO]

Με ένα βίντεο teaser η Bimota προαναγγέλλει την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου την Τετάρτη 18 Μαρτίου
bimota
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

16/3/2026

Σε πρώτη ανάγνωση, το βίντεο είναι αρκετά σαφές. Μια σπορ μοτοσυκλέτα, προφανώς της μητρικής Kawasaki, αναμένεται να αποκαλυφθεί σε λίγες μέρες από τη Bimota.

Η σιλουέτα μιας supersport κατασκευής είναι επίσης προφανής, οπότε ήδη ξέρουμε τι να περιμένουμε: Ninja με ιταλικό τεμπεραμέντο.

Μα, ποιο Ninja;

Εδώ αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον το πράγμα, καθώς προσέχοντας λεπτομερέστερα τη σκιά της μοτοσυκλέτας στο βίντεο της Bimota αποκαλύπτεται αυτό που μοιάζει να είναι μονός δίσκος μπροστά και αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα: Ninja ZX-25R.

 

 

Η σκέψη αυτή ενισχύεται από ένα ακόμη γεγονός, πως το teaser βίντεο ανέβηκε μόνο στα ιαπωνικά κοινωνικά δίκτυα της Bimota και όχι στα παγκόσμια. Ταιριάζει γάντι με ένα τετρακύλινδρο μοντέλο που δεν έχει εισαχθεί καθόλου στην Ευρώπη από τη στιγμή που πρωτοπαράχθηκε.

Η ημερομηνία που δίνεται για την αποκάλυψη είναι η 18η Μαρτίου 2026, ημέρα Τετάρτη και όλως τυχαίως δύο μέρες πριν ανοίξουν οι πύλες της πρώτης εκ των τριών ιαπωνικών εκθέσεων μοτοσυκλέτας που θα διοργανωθούν στη διάρκεια του επόμενου μήνα, της έκθεσης της Osaka.

Εκεί θα γνωρίζουμε οριστικά περί τίνος πρόκειται και, αν έχουμε πέσει μέσα στη μαντεψιά μας, θα είναι κάτι που μάλλον δεν θα δούμε διά ζώσης στην Ευρώπη.