EICMA 2022: KOVE - Έρχεται Ευρώπη και Ελλάδα

Με μοτοσυκλέτες μεσαίου και μεγάλου κυβισμού
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

8/11/2022

Η κινέζικη KOVE MOTO κάνει το ντεμπούτο της στην EICMA 2022. Με έτος ίδρυσης το 2017, στοχεύει κατευθείαν στην εξέλιξη και παραγωγή μοτοσυκλετών μεσαίου και μεγάλου κυβισμού με έμφαση σε επιδόσεις και ποιότητα. Σύμφωνα τώρα με αποκλειστικές πληροφορίες του ΜΟΤΟ, θα δούμε σύντομα την KOVE με επίσημη αντιπροσώπευση και στην Ελλάδα.

Ο ιδρυτής της εταιρείας, Zhang Xue είναι μηχανολόγος, με εκπαίδευση σε αγωνιστικό περιβάλλον από τα 19 του. Παράλληλα, είναι κι ο ίδιος Off-road αγωνιζόμενος, με συμμετοχές σε Εθνικά Πρωταθλήματα της Κίνας.

Με δυο εργοστάσια στην Chongqing και στην Chengdu, η KOVE εστιάζει ιδιαίτερα στο R&D, με το προσωπικό του εν λόγω τμήματος αλλά και του σχεδιασμού να αποτελεί το 25% του συνολικού προσωπικού της εταιρείας.

Στα εργοστάσια της εταιρείας παράγονται σχεδόν όλα τα μέρη των μοτοσυκλετών της, από τους κινητήρες, τα πλαίσια, τις εξατμίσεις, τα φρένα, τα CNC εξαρτήματα, κ.α., με την KOVE να αναλαμβάνει όλα τα στάδια της έρευνας, της εξέλιξης και της παραγωγής των μοντέλων της.

Το 2018 η KOVE MOTO παρουσίασε την 500X ADV -το μεγαλύτερο Adventure μοντέλο στην Κίνα τότε- μια μοτοσυκλέτα που ήρθε και στην Ευρώπη (και στην Ελλάδα) με διαφορετικά ονόματα σε κάθε χώρα (MACBOR, JAWA, κ.α.), ενώ αναδείχθηκε ως μοντέλο της χρονιάς στην Κίνα. Σημειώστε επίσης πως θα δείτε τις μοτοσυκλέτες της εταιρείας να αναγράφουν ως μάρκα και την Colove / Excelle.

Για την εξέλιξη των προϊόντων της, η KOVE MOTOE έχει δημιουργήσει 3 αγωνιστικές ομάδες, για αγώνες στην άσφαλτο, σε enduro και σε rally. Σημειώστε πως η ομάδα rally της εταιρείας θα λάβει μέρος στο Rally Dakar του 2023, με την 450 Rally μοτοσυκλέτα που εξέλιξε η ίδια η KOVE. Παράλληλα, ετοιμαστείτε να δείτε την KOVE να συμμετέχει και στο WSBK, στην κατηγορία WorldSSP300, με τη νέα NK321RR μοτοσυκλέτα της.

Στο Μιλάνο η KOVE αναμένεται να δείξει μια ποικιλία μοντέλων, σε κυβισμούς 125, 250, 300, 500 και 800, στις κατηγορίες street, rally, retro, adventure, off-road, και race replica.

Η μεγαλύτερη σε κυβισμό μοτοσυκλέτα της εταιρείας στην EICMA θα είναι η Adventure 800X, με δικύλινδρο κινητήρα 800 κ.εκ. και απόδοση 95.2 hp / 9.000 rpm, επίσημο βάρος 183 κιλών και αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών (210 mm μπροστά). Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 22 λίτρων, ενώ η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι 245 mm.

Δίπλα στην 800X θα δούμε και μια τετρακύλινδρη Supersport 400 κ.εκ. με το λιτό όνομα 400RR, με απόδοση 67 hp / 13.500 rpm. Το βάρος βρίσκεται στα 160 kg, και η τελική ταχύτητα στα 220 χλμ/ώρα -επίσημα νούμερα.

Το 450 rally έχει ρεζερβουάρ 31 λίτρων και απόδοση 53,6 hp / 9.500 rpm, ενώ η KOVE θα δείξει επίσης και μία MX250 μοτοσυκλέτα με απόδοση 40,2 hp / 11.500 rpm, και βάρος 95 kg.

Peugeot Pulsion Evo 125 2026: Ανανεώνεται το μικρό σκούτερ των Γάλλων

Με 13 ίππους, τελική ταχύτητα 115 km/h και made in France!
Peugeot
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/10/2025

Ως νέα παρουσίαση στην EICMA 2025, η Peugeot Motocycles ανακοίνωσε το Pulsion Evo των 13 ίππων, που κατασκευάζεται στην Γαλλία, στην έδρα της εταιρείας στο Beaulieu-Mandeure.

Το σκούτερ της Peugeot αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά τον Ιανουάριο του 2026. Το νέο Peugeot Pulsion Evo 125 διαθέτει έναν μονοκύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 13 ίππους, 1,2 kg.m ροπής και μέγιστη ταχύτητα 115 km/h.

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 11 λίτρα, δίνοντας μία πολύ μεγάλη αυτονομία, ειδικά για την συγκεκριμένη κατηγορία. Ο μπροστινός τροχός είναι 14 ιντσών και 13 ιντσών είναι ο πίσω.

Μπροστά συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι, με καλάμια διαμέτρου 37mm και πίσω διπλά αμορτισέρ. Το σκούτερ διαθέτει ABS, χώρο 45 λίτρων κάτω από την σέλα και έχει 4ετή εργοστασιακή εγγύηση.

Στην έκδοση Urban προστίθενται επιπλέον 35 λίτρα αποθηκευτικού χώρου που προέρχονται από την κεντρική βαλίτσα, καθώς και μία υψηλότερη ζελατίνα. Οι τιμές των δύο εκδόσεων δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη.