Έρχεται νέο Suzuki V-Strom;

Από το

Μαύρο Σκύλο

29/6/2011

Η αφορμή δόθηκε στο site της Suzuki στις ΗΠΑ. Εκεί αναγγέλθηκε ότι σύντομα θα κάνει την εμφάνισή της μια νέα μοτοσυκλέτα. Μια μοτοσυκλέτα της “middle class” οπότε έχουμε δικαίωμα να λέμε ότι πρόκειται για μια νέα V-Strom. Εάν θα παραμείνει ο κυβισμός στα 650 κυβικά είναι άγνωστο αλλά εάν υπολογίσουμε ότι στις μέρες μας ο “μεσαίος κυβισμός” έχει ανέβει στα 800 κυβικά δεν θα αποτελέσει έκπληξη να είναι μεγαλύτερος. Όλοι οι αριθμοί από τα 650, έως τα 800 ή και τα 1000 κυβικά ακόμη είναι στα πλαίσια της “μεσαίας κατηγορίας” αφού η μεγάλη έχει ανέβει στα 1200. Το V-Strom 650, που λογικά θα αντικατασταθεί από τη καινούρια μοτοσυκλέτα όταν αυτή ολοκληρωθεί, έκανε την εμφάνισή του το 2004 και διαγράφει μια πολύ πετυχημένη πορεία. Στην Ελλάδα δε όπως βλέπουμε σε οποιονδήποτε δρόμο, είναι από τα μοντέλα με τις πλέον μαζικές πωλήσεις. Όλα αυτά τα χρόνια η Suzuki δεν έκανε ιδιαίτερες εξελίξεις στο V-Strom 650 και ήταν το μόνο μοντέλο της στη γενική κατηγορία των μοτοσυκλετών “παντός” δρόμου. Απ' ότι φαίνεται το 2012 θα έρθει η ώρα για την αντικατάστασή του με τη νέα μοτοσυκλέτα που ανήγγειλε η Suzuki και πρέπει να περιμένουμε για να μάθουμε περισσότερα για αυτήν και να την οδηγήσουμε. Στα σκίτσα που έδωσε η Suzuki φαίνονται οι δυο προβολείς στο φαίρινγκ και το μοναδικό τελικό της εξάτμισης να βγαίνει στη δεξιά πλευρά. Δείχνει και πιο αδυνατισμένη καθώς η δίαιτα στο V-Strom 650 είναι κάτι που κακό δεν θα του έκανε.

Bimota: Ετοιμάζει νέο μοντέλο με βάση το Kawasaki ZX-25R [VIDEO]

Με ένα βίντεο teaser η Bimota προαναγγέλλει την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου την Τετάρτη 18 Μαρτίου
bimota
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

16/3/2026

Σε πρώτη ανάγνωση, το βίντεο είναι αρκετά σαφές. Μια σπορ μοτοσυκλέτα, προφανώς της μητρικής Kawasaki, αναμένεται να αποκαλυφθεί σε λίγες μέρες από τη Bimota.

Η σιλουέτα μιας supersport κατασκευής είναι επίσης προφανής, οπότε ήδη ξέρουμε τι να περιμένουμε: Ninja με ιταλικό τεμπεραμέντο.

Μα, ποιο Ninja;

Εδώ αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον το πράγμα, καθώς προσέχοντας λεπτομερέστερα τη σκιά της μοτοσυκλέτας στο βίντεο της Bimota αποκαλύπτεται αυτό που μοιάζει να είναι μονός δίσκος μπροστά και αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα: Ninja ZX-25R.

 

 

Η σκέψη αυτή ενισχύεται από ένα ακόμη γεγονός, πως το teaser βίντεο ανέβηκε μόνο στα ιαπωνικά κοινωνικά δίκτυα της Bimota και όχι στα παγκόσμια. Ταιριάζει γάντι με ένα τετρακύλινδρο μοντέλο που δεν έχει εισαχθεί καθόλου στην Ευρώπη από τη στιγμή που πρωτοπαράχθηκε.

Η ημερομηνία που δίνεται για την αποκάλυψη είναι η 18η Μαρτίου 2026, ημέρα Τετάρτη και όλως τυχαίως δύο μέρες πριν ανοίξουν οι πύλες της πρώτης εκ των τριών ιαπωνικών εκθέσεων μοτοσυκλέτας που θα διοργανωθούν στη διάρκεια του επόμενου μήνα, της έκθεσης της Osaka.

Εκεί θα γνωρίζουμε οριστικά περί τίνος πρόκειται και, αν έχουμε πέσει μέσα στη μαντεψιά μας, θα είναι κάτι που μάλλον δεν θα δούμε διά ζώσης στην Ευρώπη.