Ετοιμάζεται η νέα Bimota KB4

Θολές αποκαλύψεις
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

13/5/2020

Με δε δύο επιτηδευμένα θολές φωτογραφίες στην επίσημη σελίδα της στο Facebook, η Bimota μας προαναγγέλλει πως άλλο ένα νέο μοντέλο οδεύει για την γραμμή παραγωγής μετά τον γάμο της με την Kawasaki. Πρόκειται για μια neo-retro superbike που θα έχει το όνομα KB-4. Όπως συνηθίζεται τα ονόματα των μοτοσυκλετών της Bimota ξεκινούσαν με το αρχικό γράμμα του κατασκευαστή του κινητήρα, Y για Yamaha, S για Suzuki, D για Ducati κ.τ.λ. Μετά ακολουθούσε το B, δηλαδή Bimota και τέλος έβαζαν τον αριθμό των κυλίνδρων π.χ. YB4= Yamaha κινητήρας + Bimota πλαίσιο + τετρακύλινδρος.

Οπότε με το όνομα της νέας μοτοσυκλέτας να είναι KB-4 καταλαβαίνουμε πως θα έχει τετρακύλινδρο κινητήρα της Kawasaki. Βέβαια η Kawasaki έχει πέντε (!!!) διαφορετικούς τετρακύλινδρους σε παραγωγή, τον 250 του ZX 25-RR, τον 900 του Ζ 900, τον 1000 του Ninja 1000 SX και Z1000, του ΖΧ10-R και φυσικά τον υπερτροφοδοτούμενο της οικογένειας των H2. Στην ΚΒ-4 ο τετρακύλινδρος έρχεται από την νέα Ninja 1000 SX των 142 ίππων, πράγμα που σημαίνει πως η ΚΒ-4 θα είναι η δυνατότερη neo-retro που έχει κατασκευαστεί έως σήμερα. Την μοτοσυκλέτα θα την βλέπαμε στην έκθεση του Μιλάνου το φθινόπωρο, αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα, μάλλον θα ακολουθήσει τις επιταγές της εποχής μέσω διαδικτυακής παρουσίασης… δηλαδή θα “χαθεί” ανάμεσα στα εκατομμύρια διαδικτυακά μηνύματα που μας βομβαρδίζουν καθημερινά. Όπως κι αν έχει, η Kawasaki δείχνει πως έχει πάρει στα σοβαρά την αγορά της Bimota και σκοπεύει να την επαναφέρει στις εποχές δόξας που είχε από τα μέσα των 70ies έως και τα μέσα των 90ies.

Το μόνο πρόβλημα είναι πως όλα τα μοντέλα θα ονομάζονται πλέον “KB-Κάτι”.

EICMA: Yamaha 70th Anniversary Supersport γκάμα 2026 - Με εορταστική λευκή-κόκκινη διχρωμία

Ειδικό livery για τις R125, R3, R7 και R9 για το 2026, που θυμίζει παλιές εποχές
Επετειακά χρώματα στην γκάμα Supersport 2026
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/11/2025

Η Yamaha Motor ιδρύθηκε το 1955 και φέτος γιορτάζει την 70ή επέτειό της με έναν ιδιαίτερο τρόπο, καθώς η σειρά Supersport θα είναι διαθέσιμη σε έναν νέο χρωματικό συνδυασμό για τα γενέθλια της Ιαπωνικής εταιρείας.

Ο χρωματισμός αυτός είναι βασισμένος στα εμβληματικά χρώματα της YZF-R7 του 1999 που κυκλοφόρησε σε περιορισμένο αριθμό κυρίως για να μπορέσει η Yamaha να συμμετέχει μαζί της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ξαναβλέπουμε αυτά τα χρώματα από την Ιαπωνική εταιρεία, καθώς φέτος οι αγωνιστικές ομάδες του MotoGP, Monster Energy και Prima Pramac εμφανίστηκαν στο GP του Assen με παρόμοια εμφάνιση, ενώ οι Yamaha Racing Team και η YART έτρεξαν στον 8ωρο αγώνα της Suzuka με το αντίστοιχο livery.

Yamaha

Διαθέσιμες σ’ αυτό το εορταστικό χρώμα θα είναι οι Yamaha R125, R3, R7 και R9 για το 2026. Το λογότυπο κάθε μοντέλου εμφανίζεται σε γραμματοσειρά παρόμοια με της δεκαετίας του 1990, ενώ το λογότυπο των τριών διαπασών είναι χρυσαφί και όχι ασημένιο.

Η σειρά Supersport θα διατίθεται επίσης στα βασικά χρώματα Icon Blue και Black για το 2026.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ημερομηνίες διάθεσης, επικοινωνήστε με την ελληνική αντιπροσωπεία της Yamaha.