Honda CB 300 R και CBR 300 R

Γίνονται δικύλινδρα και premium
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

26/10/2017

Το Neo Sport Cafe που είδαμε ως πρωτότυπο πριν λίγες ώρες στην έκθεση του Τόκιο δεν είναι απλώς ο προπομπός του νέου CB1000R που περιμέναμε εδώ και καιρό από την Honda. Την αισθητική που φέρνει μαζί του το N.S.C. θα ακολουθήσουν και τα νέα γυμνά CB 125R/150R και CB 250R/300R. Τα μικρότερου κυβισμού CB θα παραμείνουν μονοκύλινδρα, όμως τα 250 και 300 θα αποκτήσουν τον δικύλινδρο κινητήρα του CBR250RR που πωλείται μέχρι στιγμής μόνο στις αγορές της Ασίας.

Η μετάβαση από τον μονοκύλινδρο κινητήρα στον δικύλινδρο, ήταν εδώ και πολύ καιρό απαραίτητη για την Honda, κυρίως για τις αγορές εκτός Ασίας. Οι Ιάπωνες ανταγωνιστές της έχουν εδώ και αρκετά χρόνια δικύλινδρους κινητήρες σε αυτή την κατηγορία κυβισμού και το γεγονός ότι οι μικρές αυτές μοτοσυκλέτες αρχίζουν ξανά να αποκτούν εμπορικό ενδιαφέρον στις αγορές της δύσης και κυρίως στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, έχει βάλει όλους τους μεγάλους κατασκευαστές στην διαδικασία μιας πιο σοβαρής προσέγγισης.

Με την BMW να έχει δύο μοντέλα του G 310 (R και GS), την ΚΤΜ να έχει βγάλει ολοκαίνουριο Duke 390 και να ετοιμάζει και αυτή ένα 390 Adventure, την Yamaha να αναβαθμίζει τα R3 και MT-03 που έχουν 321 δικύλινδρα κυβικά και την Kawasaki να ανεβάζει τον πήχη της κατηγορίας στα 400 κυβικά, καταλαβαίνουμε ότι τα μονοκύλινδρα Honda των 286 κυβικών δεν έχουν λαμπρό μέλλον στις δυτικές αγορές.

Οπότε μια υπερκερασμένη έκδοση του δικύλινδρου κινητήρα που έχει το CBR250RR είναι απόλυτα λογική κίνηση από την Honda. Αυτό που δεν ξέρουμε ακόμα, είναι αν το CBR300R αποκτήσει άλλο ένα R και γίνει RR.

Διότι ο βασικός λόγος που το CBR 250 RR δεν έχει έρθει ακόμα στις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ είναι η υψηλή τιμή του λόγω των ακριβών περιφερικών και του εξοπλισμού που έχει και όχι τόσο επειδή είναι μόλις 250 κυβικά, αντί των 300 και 321 που έχουν μέχρι σήμερα τα Ninja 300 και R3. Θα θέλαμε πολύ να δούμε ένα CBR 300 RR να έρχεται στην Ευρώπη, αλλά αν είναι εξοπλισμένο όπως το CBR 250 RR, πολύ φοβόμαστε ότι η τιμή του θα μπαίνει στα χωράφια μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλετών.

Ετικέτες

Ducati Factory Made - Και μοβ Multistrada έχουμε, αν έτσι θέλετε

Η μοτοσυκλέτα θα βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής όπως ακριβώς την οραματίζεται ο πελάτης
Multistrada Factory Program
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/2/2026

Η Ducati ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην εξατομίκευση με το Ducati Factory Made, ένα πρόγραμμα που μεταφέρει την παραμετροποίηση της μοτοσυκλέτας απευθείας στη γραμμή παραγωγής του Borgo Panigale. Η πρεμιέρα γίνεται στη Multistrada V4, με το DFM να επιτρέπει στους πελάτες να διαμορφώσουν τη μοτοσυκλέτα τους με αποκλειστικά κοστούμια, ειδικά χρώματα, διαφορετικούς τροχούς, υποπλαίσια και πακέτα εξοπλισμού. Η μοτοσυκλέτα παραδίδεται έτοιμη, ακριβώς όπως την επιθυμεί ο πελάτης, στον dealer.

Το πρόγραμμα ενισχύει περαιτέρω τη συνεργασία Ducati–Automobili Lamborghini, την οποία έχουμε ήδη δει στις ειδικές εκδόσεις Diavel 1260, Streetfighter V4 και Panigale V4. Στις διαθέσιμες χρωματικές επιλογές περιλαμβάνονται και εμβληματικές Ad Personam (αποκλειστικές) αποχρώσεις της Automobili Lamborghini: Viola Pasifae, Arancio Xanto, Giallo Belenus, Blu Uranus και Verde Scandal -χρώματα που μέχρι σήμερα ήταν προνόμιο των supercars της Sant’Agata.

Με αφετηρία τη Multistrada V4 S, όπου προσφέρεται πλήρης εξατομίκευση χρώματος και γραφικών, και με επέκταση σε όλη τη σειρά V4 μέσω επιλογών εξοπλισμού, το Ducati Factory Made επιβεβαιώνει την πρόθεση της εταιρείας στην παροχή μιας εμπειρίας ιδιοκτησίας μοναδικά προσαρμοσμένης στον πελάτη. Η ιδέα μιας μοτοσυκλέτας προσαρμοσμένης στα χρωματικά και εξοπλιστικά γούστα του αναβάτη όχι με aftermarket κινήσεις, αλλά με την παράδοσή της, έτοιμη με μοναδικά χρώματα και αξεσουάρ, από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου.

Ετικέτες