Η BSA επιστρέφει!

Η Mahindra ανακοίνωσε το πλάνο
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

26/7/2017

Ο ινδικός γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας, Mahindra, υπέγραψε ένα σύμφωνο αποκλειστικότητας μέσω της θυγατρικής της "Classic Legends Private Limited", για να κατασκευάσει νέες μοτοσυκλέτες BSA και Jawa.

Η Mahindra και η Mahindra Ltd κατασκευάζουν σκούτερ και μικρές μοτοσυκλέτες για την ινδική αγορά από το 2008. Πέρσι, η εταιρεία αγόρασε τα δικαιώματα της Yezdi. Για όσους δεν το γνωρίζουν, η Ideal Jawa παρήγαγε μοτοσυκλέτες και σκούτερ για την Ινδία από το 1960 ως το 1996. Οι μοτοσυκλέτες έφεραν το λογότυπο της Jawa μέχρι το 1973, ενώ από εκεί και έπειτα κυκλοφορούσαν ως Yezdi ως το κλείσιμο του εργοστασίου τη δεκαετία του '90.  Το site της Yezdi που ανέβασε πριν λίγο καιρό η Mahindra στο διαδίκτυο, έχει όλη την ιστορία της εταιρείας, με τις μικρές δίχρονες μοτοσυκλέτες της και την αγωνιστική της παράδοση.

Μαζί με τη Yezdi η Mahindra αγόρασε και τα δικαιώματα της θρυλικής BSA όπως και της Jawa. Μάλιστα, σύμφωνα με τα πλάνα της εταιρείας, σκοπεύουν να κατασκευάσουν νέα BSA και Jawa προκειμένου να εμπλουτίσουν την γκάμα των commuter τους με πιο "premium" (!) μοτοσυκλέτες. Σύμφωνα με πηγές από την Ινδία, οι BSA και Jawa θα πωλούνται σε ξεχωριστό δίκτυο από αυτό των Mahindra, ενώ οι φήμες λένε πως οι νέες μοτοσυκλέτες θα παράγονται στο εργοστάσιο της Mahindra στην Pithampur, με τις BSA να πωλούνται κυρίως στην ευρωπαϊκή και την αμερικάνικη αγορά, ενώ οι Jawa θα προορίζονται για τις ασιατικές αγορές.

Leoncino Bobber 400 – Η πρώτη V2 μοτοσυκλέτα της Benelli έφτασε Ελλάδα [Τιμή]

Νέα cruiser μοτοσυκλέτα με 33,5 ίππους στα 165 κιλά χωρίς υγρά
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/12/2025

Η Leoncino Bobber 400 είναι μία cruiser μοτοσυκλέτα μικρομεσαίων κυβικών με V2 κινητήρα, που μάλιστα είναι ο πρώτος στην ιστορία της Benelli.

Να αναφέρουμε εδώ πως την μοτοσυκλέτα την είχαμε δει από κοντά στην έκθεση EICMA του 2024. Ο V2 κινητήρας 60 μοιρών 385 κυβικών είναι υγρόψυκτος και 8-βάλβιδος και αποδίδει 33,5 ίππους στις 8.000 στροφές και 3,57 kg.m ροπής στις 5.000 στροφές, ενώ το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό.

Την ανάρτηση αναλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 125 mm και δύο αμορτισέρ με διαδρομή 100 mm. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε μονό δίσκο 300 mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα μπροστά και μονό δίσκο 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.

Leoncino

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 165 κιλά χωρίς υγρά, με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου να είναι στα 15 λίτρα. Το ύψος της σέλας είναι στα 730mm και το μεταξόνιο στα 1.520 mm, ενώ εντύπωση προκαλεί η διάσταση του μπροστινού ελαστικού που είναι 130/90 με τους τροχούς να είναι 16 ιντσών τόσο μπροστά, όσο και πίσω.

Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθρέπτες bar-end και ABS της Bosch.

Η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη σε χρώματα Desert Tan και Midnight Black και η τιμή της έχει οριστεί στα 5.690 ευρώ.