KTM DUKE 200 & 390

ΜΕ ΜΟΛΙΣ 92€ ΤΟ ΜΗΝΑ
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/6/2017

ΜΕ ΜΟΛΙΣ 92€ ΤΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟΚΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΟΥ ΚΤΜ – 0% ΕΠΙΤΟΚΙΟ – 100% DUKE

 

 

Αυτό το καλοκαίρι δε θα μείνεις χωρίς μοτοσυκλέτα! Η ΚΤΜ κάνει τις 200 DUKE MY16 και 390 DUKE ABS MY16 πιο προσιτές από ποτέ, προσφέροντας τη δυνατότητα άτοκου διακανονισμού με 24 δόσεις. Με το μοναδικό design, τις κορυφαίες επιδόσεις τους και την ασύγκριτη οδηγική τους συμπεριφορά είναι σίγουρο πως όποιο μοντέλο και αν διαλέξεις, φέτος το καλοκαίρι θα είσαι #ReadytoRace!



KTM 200 DUKE MY16: Η μοναδική μοτοσυκλέτα 200cc της αγοράς με αγωνιστικό DNA και κορυφαίο εξοπλισμό κατάλληλη για δίπλωμα οδήγησης Α2. Διαθέτοντας τετράχρονο, υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα και απόδοση [email protected] είναι όσο γρήγορη δείχνει κι ακόμη περισσότερο! Με ηλεκτρονικό ψεκασμό, Upside-Down μπροστινή ανάρτηση 43mm της WP, ελαφρύ σωληνωτό πλαίσιο και βάρος μόλις 126,5kg επιτυγχάνει μοναδική αναλογία κιλών ανά ίππο και γίνεται αχτύπητη στην κατηγορία της και… όχι μόνο!



ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
 

  • Μοντέλο: KTM 200 DUKE MY 16
    Λιανική τιμή: €3.490,-
    Επιτόκιο: 0%
    Δόσεις: 24
    Προκαταβολή: €1.330,-
    Μηνιαία Δόση: €92,- (στις δόσεις περιλαμβάνονται €48 έξοδα φακέλου)
    Διαθέσιμα χρώματα: Λευκό

ΚΤΜ 390 DUKE ABS MY16: Συνδυάζοντας τη μέγιστη οδηγική απόλαυση με τη χρηστικότητα αποτελεί τη “value for money” επιλογή για καθημερινή μετακίνηση, ταξίδια και για κάθε δρόμο με στροφές. Χάρη στο μικρό βάρος, μόνο 139kg, τον πανίσχυρο τετράχρονο DOCH κινητήρα με ψεκασμό, ο οποίος αποδίδει [email protected] και την ασυναγώνιστη τιμή προσφέρει περισσότερη “μοτοσυκλέτα” στην αγορά σας. Εξυπακούεται, ότι το πλαίσιο χωροδικτύωμα, το 43mm πιρούνι USD-WP, ο ηλεκτρονικός ψεκασμός και τα φρένα με ακτινικές τετραέμβολες δαγκάνες & ABS, τοποθετούν την KTM 390 DUKE στην κορυφή της κατηγορίας της από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών!

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
 

  • Μοντέλο: KTM 390 DUKE ABS MY16
    Λιανική τιμή €4.690,-
    Επιτόκιο: 0%
    Δόσεις: 24
    Προκαταβολή: €1.450,-
    Μηνιαία Δόση: €137,- (στις δόσεις περιλαμβάνονται 48€ έξοδα φακέλου)
    Διαθέσιμα χρώματα: Λευκό & Μαύρο

Επισκεφθείτε σήμερα τον κοντινότερο συνεργάτη ΚΤΜ, κλείστε ραντεβού για test ride, αποκτήστε την καινούρια ΚΤΜ μοτοσυκλέτα σας και επωφεληθείτε από τα μοναδικά προνόμια που παρέχει η εταιρία: 2 χρόνια εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων και 2 χρόνια Δωρεάν πανευρωπαϊκή οδική βοήθεια.

* η προσφορά ισχύει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων

Aprilia SR 400 GT - Έρχεται crossover-adventure scooter στα 400 κ.εκ. από το Noale

Στα πρότυπα του μικρότερου μοντέλου - Με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και 16άρη εμπρός τροχό
Spy Aprilia SR 400 GT
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/6/2025

H Aprilia ετοιμάζεται να εισάγει την δική της πρόταση για την ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία των adventure/crossover scooters με το ερχόμενο SR 400 GT διευρύνοντας παράλληλα προς τα πάνω την ομώνυμη σειρά.

Η Aprilia διαθέτει ήδη στην γκάμα των σκούτερ της, SR GT στα 125 και 200 ​​κ.εκ. Η εμφάνιση ενός πρωτοτύπου δοκιμών στο Βένετο υποδηλώνει τώρα μια επέκταση της σειράς. Το νέο μοντέλο, που θα ονομάζεται πολύ πιθανά SR 400 GT, μοιάζει να είναι μια εναλλακτική λύση στα μεσαία crossover όπως το Honda ADV350.

Spy Aprilia SR 400 GT

Οι γραμμές του έντονα καμουφλαρισμένου μοντέλου προπαραγωγής θυμίζουν την τελευταία γενιά της RSV4 - το μπροστινό μέρος, ειδικότερα που είναι τυπικό της Aprilia και αυτό που βλέπουμε και το μικρότερο SR GT. Όλα μοιάζουν αεροδυναμικά σχεδιασμένα μπροστά και ένα μοντέρνο, λεπτό πίσω μέρος συμπληρώνει το σύνολο. Το παραδοσιακό πίσω φανάρι, όπως είναι πλέον κοινή πρακτική, παραλείπεται και η λειτουργία του φαίνεται να έχει ενσωματωθεί στα φλας. Για την εργονομία της θέσης του αναβάτη φαίνεται πως έχει γίνει πρόβλεψη και για την όρθια στάση, με το μεγάλο τιμόνι να βρίσκεται σχετικά ψηλά, αν και δεν βλέπουμε έξτρα πίσω μαρσπιέ

Spy Aprilia SR 400 GT

Το SR 400 GT στηρίζεται στο υπάρχον Piaggio Beverly 400 και η Aprilia θα χρησιμοποιήσει τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 399 κ.εκ. του ομίλου που αποδίδει 36 ίππους. Το ψαλίδι και τα μέρη του πλαισίου προέρχονται επίσης από το αδελφό μοντέλο. Ωστόσο, η Aprilia ακολουθεί τον δικό της δρόμο με το σύστημα πέδησης και τις αναρτήσεις για να προσδώσει πιο ουσιαστικά crossover χαρακτηριστικά στο μοντέλο της: μπροστά έχει τοποθετηθεί διαφορετικό σύστημα πέδησης, ενώ νέο είναι και το ανεστραμμένο πιρούνι με μεγαλύτερη διαδρομή. Υπάρχουν επίσης νέα διπλά αμορτισέρ με δοχείο αζώτου που έχουν και αυτά μεγαλύτερη διαδρομή έναντι εκείνων του Beverly. Το διπλό σωληνωτό πλαίσιο και το κιβώτιο ταχυτήτων CVT παραμένουν αμετάβλητα, με το πλαίσιο να έχει δεχτεί ενισχύσεις για να ανταπεξέρθει και στην εκτός δρόμου οδήγηση. Η τρέχουσα εξάτμιση δείχνει να προέρχεται από το Beverly χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα υιοθετηθεί στην παραγωγή και τουλάχιστον το κάλυμμα του τελικού θα είναι διαφορετικό.

Spy Aprilia SR 400 GT

Σημαντικό είναι το μέγεθος των τροχών με το μεγάλο SR GT να έχει ζάντα 16 ιντσών μπροστά και όχι μικρότερη, στα πρότυπα της GT κατηγορίας. To νέο crossover scooter των Ιταλών φαίνεται να βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης, ίσως όχι τόσο για να κάνει την εμφάνισή του στην ερχόμενη EICMA τον Νοέμβριο.