ΚΤΜ E – speed

Από το

Μαύρο Σκύλο

1/5/2013

Στο Tokyo Motor Show η KTM παρουσίασε το E-Speed, ένα ηλεκτροκίνητο σκούτερ. Ο κινητήρας και οι μπαταρίες είναι ίδια με του Freeride, που έχει ήδη παρουσιάσει, αλλά δεν το έχουν βάλει ακόμη στην παραγωγή. Ο υγρόψυκτος κινητήρας του έχει μέγιστη ισχύ 14,7 ίππων, ροπή 3,6 χιλιογραμμόμετρα ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα. H τελική του ταχύτητα θα φθάνει τα 85 χιλιόμετρα και η αυτονομία του τα 60. Η επιθετική του εμφάνιση τονίζεται και από τα μονόμπρατσα ψαλίδια που αναρτούν τόσο τον μπροστινό όσο και τον πίσω τροχό. Επιπλέον θα διαθέτει και ABS.Οι μπαταρίες του είναι ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 4,4kWh και φορτίζονται από το κοινό δίκτυο ενώ αρκούν μόλις δυο ώρες για την πλήρη επαναφόρτισή τους. Η δραστήρια αυστριακή εταιρεία, συνεχώς μεγαλώνει και με την παρουσίαση του E-Speed δείχνει ότι θέλει να δραστηριοποιηθεί σε κάθε τομέα και κατηγορία. Στην σύγχρονη ιστορία της η KTM δεν έχει κάποιο μοντέλο σκούτερ αλλά αυτό αλλάζει με την παρουσίαση του πρωτότυπου E-Speed.

QJMOTOR COV 500 X: Νέα Enduro από τους Κινέζους - 47,6hp/134kg

Με 47,6 ίππους στα 134 κιλά!
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/11/2025

Η QJMOTOR παρουσιάζει τη νέα Enduro μοτοσυκλέτα COV 500 X, που αποδίδει 47,6 ίππους και ζυγίζει γεμάτη 134 κιλά.

Ο κινητήρας της COV 500 X είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 449,4 κυβικών που αποδίδει 47,6 ίππους στις 9.500 στροφές και 4,3 kg.m ροπής στις 7.500 στροφές, είναι εναρμονισμένος με προδιαγραφές Euro5+ και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο.

Το πιρούνι της είναι ανεστραμμένο και πίσω φέρει ένα monoshock αμορτισέρ χωρίς όμως να δίνονται πληροφορίες ως προς τις διαδρομές. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 134 κιλά, με γεμάτο το ντεπόζιτο χωρητικότητας 10 λίτρων.

COV

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, τονίζοντας τον χωμάτινο προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Το μεταξόνιο της COV 500 X είναι στα 1.495 mm και το ύψος της σέλας ορίζεται στα 960 mm.

Αναμένουμε από την εταιρεία περισσότερες πληροφορίες ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και φυσικά ως προς το αν θα εισαχθεί στην χώρα μας.
Η τιμή θα παίξει σημαντικό λόγο καθώς δεν αναμένεται να έχει την εξέλιξη που έχει φανεί στο KOVE και αντανακλάται και στην ζυγαριά μεταξύ άλλο. Παρόλο που η απόδοση δεν διαφέρει πολύ από τον υπόλοιπο ανταγωνισό, όπως αυτός έχει διαμορφωθεί από KTM-Beta την τελευταία κυρίως πενταετία που η ιπποδύναμη έπεσε, τα κιλά του νέου COV 500X κάνουν την διαφορά αλλά προς τα πάνω. Σχεδόν είκοσι κιλά βαρύτερο από τα αντίστοιχα KTM και Beta και με παρόμοια απόδοση, η τιμή του COV 500X θα είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του... 

Ετικέτες