Motus MST - Δημόσια παρουσίαση

Από το

Μαύρο Σκύλο

6/4/2011

H “American Sport Tour” η Motus MST παρουσιάσθηκε ολοκληρωμένη σε μια σειρά από εκδηλώσεις. Πρώτα έγινε μια παρουσίασή της στις εγκαταστάσεις της Pratt & Miller Engineering στο New Hudson του Michigan. Η εταιρία αυτή κατασκευάζει τον V4 κινητήρα. Ακολούθησε εκδήλωση στο μουσείο Barber στο Birmingham της Alabama, όπου δίπλα είναι οι εγκαταστάσεις της Motus, και στη συνέχεια η δημόσια εμφάνισή της στη Daytona κατά τη διάρκεια της BikeWeek. Ορισμένοι μάλιστα την οδήγησαν, ενώ η Motus εμφάνισε και μια γυμνή έκδοση της μοτοσυκλέτας, που θα ακολουθήσει σαν μοντέλο 2012, αφού την MST σκοπεύουν να τη βάλουν σε παραγωγή μέσα στο 2011. H νέα αμερικανική μοτοσυκλέτα δηλώνει ξεκάθαρα ότι είναι μια sport touring, ιδιαίτερα άνετη και κατάλληλη για πολύωρη οδήγηση. Δίνουν μάλιστα έμφαση σε αυτό τονίζοντας ότι διαθέτει ρεζερβουάρ 23 λίτρων. Στον κινητήρα εμφανίζεται μια πρωτιά, αφού ο V4 είναι ο πρώτος κινητήρας μοτοσυκλέτας με τροφοδοσία από άμεσο ψεκασμό. Στην κατασκευή του ακολουθείται η αμερικανική παράδοση, έχοντας αποκτήσει ήδη το χαρακτηριστικό ψευδώνυμο “baby block”. Με τους τέσσερις κυλίνδρους να είναι σε γωνία 90ο, έναν εκκεντροφόρο χαμηλά και δυο βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, αποδίδει από τα 1.645 κυβικά του 161 ίππους στις 7.800 στροφές και ροπή 16,5 χιλιογραμμόμετρα στις 4.500. Το πλαίσιο από ατσάλινους σωλήνες τον χρησιμοποιεί σαν ενεργό μέρος του, χάρη στην απουσία κραδασμών, το κιβώτιο έχει έξι ταχύτητες και η μετάδοση γίνεται με αλυσίδα. Η έκδοση R που θα ακολουθήσει θα έχει αναβαθμισμένες αναρτήσεις και φρένα από την Ohlins και την Brembo αντίστοιχα. Η αμερικανική αυτή μοτοσυκλέτα είναι ολοκαίνουρια και δίχως να μοιάζει με καμιά από αυτές που θα ανταγωνιστεί στον στίβο των πωλήσεων.

Honda: Έδειξε για πρώτη φορά τα CB400 Super Four και CBR400R Four σε έκθεση της Ιαπωνίας

Και τα δύο μοντέλα θα φέρουν τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη E-Clutch
honda
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/3/2026

Η Honda παρουσίασε στο κοινό για πρώτη φορά τις δύο νέες της τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες CB400 Super Four E-Clutch Concept και CBR400R Four E-Clutch Concept και όπως φαίνεται και από το όνομά τους και τα δύο μοντέλα θα φέρουν τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη E-Clutch.

Σας είχαμε ενημερώσει για την έλευση δύο νέων μοντέλων από την Honda και τα αποκαλυπτήρια έγιναν στην έκθεση μοτοσυκλέτας που ξεκίνησε σήμερα στην Osaka. To CB400 Super Four E-Clutch Concept συνοδεύτηκε από το σλόγκαν “Next Stage CB” και πρόκειται για μία γυμνή τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα που υιοθετεί την εμφάνιση της πρώτης CB400 Super Four του 1992.

CB400 SUPER FOUR

Το CBR400R Four E-Clutch Concept είναι μία τετρακύλινδρη Supersport με πιο μοντέρνα και επιθετική εμφάνιση.

400

Οι δύο μοτοσυκλέτες φέρουν εκτός από E-Clutch και ηλεκτρονική διαχείριση γκαζιού. Η ιαπωνική εταιρεία θα δείξει τα δύο νέα μοντέλα της και στις εκθέσεις του Tokyo (27 έως 29 Μαρτίου), όπως και στης Nagoya (από 10 ως 12 Απριλίου).

Μάλιστα η Honda έχει “καπαρώσει” τα ονόματα CB400 Super Four και CBR400R Four από πέρυσι στην Ιαπωνία, πριν καν αποκαλυφθούν τα ανάλογα μοντέλα των 500 κυβικών στην Κίνα. Για την Ευρώπη δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη κάτι και αναμένουμε να δούμε αν και πότε θα εισαχθούν οι νέες τετρακύλινδρες Honda.