Νέα έκδοση Honda Africa Twin

Με ρεζερβουάρ 22 λίτρων
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

19/10/2017

Αισθάνεσαι άβολα με την Africa Twin σου όταν στέκεσαι δίπλα-δίπλα στο φανάρι με ένα BMW R1200GS Adventure; Ήθελες να αγοράσεις μια Africa Twin αλλά σκεφτόσουν ότι δεν θα δείχνει τόσο χοντρή όσο η BMW του φίλου σου όταν την παρκάρεις στην καφετέρια; Έφτασε η λύση που περίμενες, αφού από το 2018 η Honda θα προσφέρει και μια δεύτερη έκδοση της Africa Twin με ρεζερβουάρ 22 λίτρων. Η συγκεκριμένη έκδοση θα έχει επιπλέον πιο στενή σέλα και ψηλή σέλα, σε σχήμα που θυμίζει τα εργοστασιακά καθαρόαιμα enduro, ενισχυμένες ζάντες (πιθανότατα να είναι πλέον tubeless) σε χρυσό χρώμα, που θα θυμίζει επίτηδες το πρώτο Africa 650 και μεγάλη μεταλλική προστατευτική ποδιά για τον κινητήρα. Θα διατίθεται φυσικά, τόσο με το συμβατικό κιβώτιο, όσο και με το αυτόματο DCT.

Για τον κινητήρα δεν υπάρχουν προς το παρόν περισσότερες πληροφορίες και η πιθανή αντικατάσταση του συμβατικού ψεκασμού με έναν ride by wire είναι ακόμα σε επίπεδο κουτσομπολιού. Εμείς βέβαια είχαμε γράψει από το Δεκέμβριο του '15, όταν δοκιμάζαμε την νέα τότε Africa στην Ν. Αφρική, πως η Honda έχει σκοπό να βγάλει Ride by Wire με ορίζοντα από το λιγότερο δύο, έως το πολύ τρία χρόνια. Το '18 είναι λοιπόν η πιθανότερη ημερομηνία για μία τέτοια κίνηση...

Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026

Ο ελαφρύτερος V-Twin της Ducati φαίνεται πως θα φορεθεί σε όλα τα μη-V4
Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026
Από το

motomag

5/5/2025

Όπως είχατε διαβάσει στο MOTO, η Ducati ανακοίνωσε τον νέο V2 κινητήρα της το περασμένο φθινόπωρο, που όπως είπαμε σταδιακά θα έμπαινε σε όλα τα μεσαία μοντέλα της. Πράγματι δεν περίμενε πολύ για να τον αναπτύξει στα νέα Streetfighter V2 και Panigale V2, αφότου τον είδαμε πρώτα στο Multistrada V2.

Όπως ήταν αναμενόμενο η Ducati δεν σταματά εκεί και ετοιμάζει τα νέα Monster και DesertX που θα δεχτούν και αυτά τον νέο κινητήρα V-Twin των 890 κυβικών.

Το περιμέναμε λίγο αργότερα ωστόσο οι αποδείξεις έρχονται μέσω ενός νέου εγγράφου αναγνώρισης οχήματος με την ένδειξη «εμπιστευτικό» γραμμένη πάνω του με μεγάλα κόκκινα γράμματα που δημοσίευσε η Εθνική Υπηρεσία Κυκλοφορίας και Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ. Μέχρι στιγμής η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει γίνει αιτία για πολλές διαρρεύσεις και μαζί της η αντίστοιχη στην Καλιφόρνια που τρέχει σε πιο τοπικό επίπεδο μιας και η Πολιτεία ακολουθεί ελάχιστα διαφορετικές προδιαγραφές για αυτό και απαιτεί εκ νέου τις εγγραφές. Ένα δίκοπο μαχαίρι για την Ducati και άλλες εταιρείες που δεν μπορούν να διασφαλιστούν απέναντι στις υπηρεσίες των ΗΠΑ και ταυτόχρονα δεν μπορούν να καθυστερήσουν και μία τόσο σημαντική αγορά.

Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026

Το έγγραφο αυτό λοιπόν δείχνει πως ο νέος αυτός κινητήρας θα φορεθεί στα Monster και DesertX από το επόμενο μοντέλο. Θυμίζουμε πως η Ducati αποκαλεί τον νέο V2 τον ελαφρύτερο V-Twin κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ, υποστηρίζοντας ότι το βάρος του είναι μόλις 54,4 κιλά έχοντας μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων που ελέγχονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα. Στην πράξη πράγματι ελαφραίνει πολύ η Multistrada V2, όπως αναλύουμε σε αυτό εδώ το VIDEO.

Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026

Ο κινητήρας είναι προς το παρόν διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις. Ο κινητήρας της Panigale V2 και της Streetfighter V2 αποδίδει 120 ίππους στις 10.750 στροφές και 9,3 kgm ροπής στις 8.250 στροφές. Οδηγήσαμε το Streetfighter στην Ισπανία και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες στο τρέχον τεύχος του MOTO. Η έκδοση του Multistrada V2 αποδίδει 115,6 ίππους στις 10.750 στροφές και 9,4 kgm ροπής στις 8.250 στροφές. Μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές ποιες εκδόσεις θα χρησιμοποιηθούν στο Monster V2 ή στο DesertX V2, αν και το έγγραφο επιβεβαιώνει ένα άλλο σετ σχέσεων μετάδοσης για το DesertX.

Αναμένουμε λοιπόν περισσότερες λεπτομέρειες το επόμενο διάστημα και από τη πλευρά μας θα σας ενημερώσουμε αντιστοίχως.

Ετικέτες