Νέο BMW F 850 GS / Adventure

Δοκιμάζεται στους δρόμους
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

12/5/2017

Αυτή είναι μία από τις φωτογραφίες που δείχνουν το νέο F 850 GS να δοκιμάζεται στους δρόμους. Μπορεί να μην ξέρουμε ακόμα αν θα ονομάζεται 800, 850 ή 900, όμως ξέρουμε ότι ο νέος κινητήρας θα έχει 850 κυβικά και η σειρά F θα αποτελείται από τέσσερεις διαφορετικές εκδόσεις με την ονομασία GS. Όπως και με το υπάρχον μοντέλο, θα υπάρχους δύο εκδόσεις με χυτές αλουμινένιες ζάντες και δύο εκδόσεις με μεγαλύτερης διαμέτρου ακτινωτούς τροχούς.

Ο κινητήρας είναι εντελώς νέος και δεν αποτελεί κάποια υπερκυβισμένη έκδοση του σημερινού. Αυτό το καταλαβαίνεις εύκολα από το γεγονός ότι η αλυσίδα πλέον είναι από την αριστερή μεριά (όπως συνηθίζεται στις ιαπωνικές μοτοσυκλέτες) και όχι από την δεξιά μεριά όπως στο υπάρχον μοντέλο. Φυσικά θα ακολουθήσουν και street εκδόσεις με αυτόν τον κινητήρα, που θα αντικαταστήσουν το F 800 R και θα ανταγωνιστούν το Duke 790 της ΚΤΜ, που ήδη έχει πάρει τον δρόμο για τις γραμμές παραγωγής της αυστριακής εταιρείας.

 

Yamaha Crypton S EU5+ 2026 - Άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά

Το παπί της Yamaha εναρμονίστηκε με τις αυστηρότερες προδιαγραφές
Yamaha Crypton S Euro 5+ 2026
Από το

motomag

21/10/2025

Το Yamaha Crypton S πληροί πλέον τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro 5+ και έρχεται να δώσει εκ νέου τη λύση στην οικονομική καθημερινή μετακίνηση με πολύ μικρό κόστος χρήσης, πέρα από την κατανάλωση βενζίνης.

Το αναβαθμισμένο Crypton S έρχεται χωρίς αισθητικές αλλαγές αλλά με νέα γραφικά στα πλαστικά του. 

Ο αερόψυκτος κινητήρας των 114 κ.εκ. αποδίδει 9 ίππους και 0,94 kg.m ροπής στις 7.500 και 6.000 σ.α.λ. αντίστοιχα και το ημιαυτόματο κιβώτιο να έχει τέσσερεις ταχύτητες. Το παπί της Yamaha να διαθέτει χώρο κάτω από τη σέλα για την αποθήκευση μικροαντικειμένων, καθώς και επιπλέον χώρο στην ποδιά, αλλά και μια μικρή σχάρα-χειρολαβή στο πίσω μέρος. 

Τα φρένα είναι συνδυασμένα, όπως άλλωστε επιβάλλει η νομοθεσία, με δισκόφρενο στον εμπρός τροχό και δαγκάνα ενός εμβόλου, ενώ αλλαγές δεν έχουμε ούτε στις αναρτήσεις με συμβατικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ. 

Το Crypton S είναι άμεσα στο επίσημο δίκτυο συνεργατών Yamaha σε όλη την Ελλάδα, το οποίο μπορείτε να βρείτε σε αυτόν εδώ τον σύνδεσμο. Η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη επίσημα, ωστόσο αναμένεται κάτω από 3.000 ευρώ.

Yamaha Crypton S Euro 5+ 2026