Προλάβετε τις τελευταίες, συλλεκτικές KTM Six Days του 2013!

Από το

Μαύρο Σκύλο

22/1/2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:

 

Δύο τελευταίες συλλεκτικές KTM EXC Six Days του 2013 στα χρώματα της Γερμανίας, έχουν μείνει, για όποιον ενδιαφέρεται να αποκτήσει μια συλλεκτική, αλλά και πλούσια εξοπλισμένη, άμεσα λειτουργική μοτοσυκλέτα Enduro.

Οι μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ, σειράς Six Days ήταν ανέκαθεν ιδιαίτερα δημοφιλείς. Ο λόγος είναι απλός: σε ένα πλήρες πακέτο οι μοτοσυκλέτες προσφέρονται με πανάκριβα factory αξεσουάρ, όμοια με εκείνα που χρησιμοποιούνται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro.

Επιπλέον οι μοτοσυκλέτες έχουν επετειακά χρώματα αφιερωμένα στη χώρα στην οποία γίνεται ο δημοφιλής αγώνας International Six Days Enduro (ISDE).

Μόνο δύο τελευταίες συλλεκτικές KTM EXC Six Days του 2013 στα χρώματα της Γερμανίας, έχουν μείνει και περιμένουν τους τυχερούς ενδιαφερόμενους στο Επίσημο Δίκτυο Εμπόρων της KTM South East Europe.

 

Μια 250 EXC Six Days και μια 450 EXC Six Days

 

Να θυμίσουμε ότι τα μοντέλα Six Days του 2013 χρησιμοποιούν το κορυφαίο πιρούνι WP 4CS αλλά έχουν παράλληλα και τα εξής χαρακτηριστικά:

 

» Πλάκες τιμονιού κατεργασμένες σε CNC

» Πλαίσιο χρώματος πορτοκαλί

» Τιμόνι μαύρο με logo 6Days

» Τελικά εξάτμισης με logo 6Days

» Γρανάζι Supersprox σε πορτοκαλί/μαύρο

» Οδηγός αλυσίδας πορτοκαλί

» Προστατευτικά ψυγείου

» Βεντιλατέρ ψυγείου

» Συμπαγής πίσω δίσκος φρένου

» Σέλα Camel SXS

» Πλαστικά προστατευτικά κινητήρα

» Carbon προστατευτικό εξάτμισης στα δίχρονα

» Front axle puller

Για περισσότερες πληροφορίες:

KTM SEE A.E.

Τηλ.: 210 9927 212

e-mail: [email protected]

www.ktm.com

Honda CUV e: 2025 - Το νέο ηλεκτρικό "125άρι" σκούτερ που έρχεται Ευρώπη

Με μοτέρ 8 ίππων και ροπή 2,24 kg.m - Τροχοί 12 ιντσών και διαστάσεις όσο ένα SH Mode 125
Honda CUV e: 2025 έρχεται Ευρώπη
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

1/7/2025

To Honda CUV e: έρχεται στην Ευρώπη για να πάρει τη θέση του δίπλα στο EM1 e ως η έκδοση των "125 κ.εκ." στην γκάμα της και να διευρύνει τις επιλογές εκείνων που θέλουν να κινούνται εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.

Το CUV e: είναι μόλις το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που έρχεται στην ευρωπαϊκή ήπειρο και το έκτο από τα 30 συνολικά που σκοπεύουν να παρουσιάσουν οι Ιάπωνες μέσα στην επόμενη πενταετία. Μέχρι στιγμής, εκτός από αυτό, έχουμε δει και τα Benly e:, Gyro e:, Gyro Canopy e:, EM1 e:, Activa e: και ICON e:.

To CUV e: το είδαμε για πρώτη φορά τον περασμένο Οκτώβριο όταν και παρουσιάστηκε στην Ινδονησία μαζί με το ICON e:, με την εταιρεία να αναφέρει τότε ότι οι επιδόσεις που προσφέρει ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι αντίστοιχες με ενός θερμικού 110 κ.εκ. -προφανώς αερόψυκτου. 

Honda CUV e: 2025 έρχεται Ευρώπη

Για την ευρωπαϊκή έκδοση η Honda αναβαθμίζει την αντιστοιχία με μοτέρ 125 κ.εκ. Όμως με 8 ίππους και επίσημη τελική ταχύτητα της τάξης των 83 χλμ./ώρα το CUV e: δύσκολα θα μπορέσει να τα ανταγωνιστεί 125άρι συμβατικό σκούτερ ή να βγει στον αυτοκινητόδρομο με ασφάλεια παρά την τεράστια για τα δεδομένα της κατηγορίας ροπή των 2,24 kg.m. 

Το ηλεκτρικό μοτέρ δίνει και τη δυνατότητα όπισθεν με ταχύτητα έως και 3 χλμ./ώρα και τροφοδοτείται από δύο συστοιχίες μπαταριών Honda Mobile Power Pack e:, την εναλλάξιμη μπαταρία που χρησιμοποιείται σε όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα που αναφέραμε πιο πάνω. 

Honda CUV e: 2025 έρχεται Ευρώπη

Η MMP e: αποτελεί την ραχοκοκαλιά συνδρομητικών υπηρεσιών ανταλλαγής μπαταριών που έχει στήσει ήδη η Honda σε Ινδία, Ινδονησία, Ιαπωνία και Ταϊλάνδη και κάτι αντίστοιχο θέλει να πετύχει και την Ευρώπη με τις "δοκιμές" να έχουν ξεκινήσει στη Σουηδία, με την ίδια την υπηρεσία να κάνει πιο προσιτή την απόκτηση του σκούτερ αφού δεν χρειάζεται να αγοράσει κανείς και τις ακριβές του μπαταρίες.

Με την κάθε μπαταρία ιόντων λιθίου των 10,2 κιλών να έχει ενεργειακή χωρητικότητα μόλις 1,3 kWh, το CUV e: έχει αυτονομία έως και 70 χιλιόμετρα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία και χρειάζεται περίπου έξι ώρες για να φορτίσει πλήρως από 0% ή δύο ώρες και 40 λεπτά για να φτάσει από το 25% στο 75%.

Honda CUV e: 2025 έρχεται Ευρώπη

Οι διαστάσεις του CUV e: είναι παρόμοιες με εκείνες ενός SH Mode 125 με μεταξόνιο στα 1.310 χλστ., κάστερ στις 26 μοίρες και ίχνος στα 77 χλστ., ενώ με ζάντες 12 ιντσών και στα δύο άκρα ο κύκλος στροφής είναι μόλις 1,99 μ. και το ύψοςε της σέλας βρίσκεται στα πολύ βολικά 760 χλστ. Το βάρος είναι 119 κιλά στη στάνταρ έκδοση και στα 120 για την "Connecnted", ενώ στα φρένα δεν έχουμε ABS αλλά συνδυασμένο σύστημα πέδησης με δίσκο μπροστά στα 190 χλστ. και δαγκάνα ενός εμβόλου και ταμπούρο 130 χλστ. πίσω. Το συμβατικό πιρούνι έχει καλάμια διαμέτρου 26 χλστ. και διαδρομή στα 90 χλστ., ενώ πίσω έχουμε ένα μόνο αμορτισέρ που δεν φέρει ρυθμίσεις και έχει διαδρομή 75 χλστ.

Ντεμπούτο με το CUV e: στην Ευρώπη κάνει και η υπηρεσία Honda RoadSync Duo που συνδέει το σκούτερ με το κινητό μέσω bluetooth στην ακριβότερη διασυνδεδεμένη έκδοση, η οποία αλλάζει την TFT οθόνη των πέντε ιντσών της στάνταρ με μία επτά ιντσών που προσφέρει πλοήγηση, hands free κλήσεις αλλά και διαχείριση μουσικών αρχείων, όλα από το μικρό joystick στο αριστερό γκριπ. Και οι δύο εκδόσεις έχουν στάνταρ keyless σύστημα, θύρα φόρτισης USB-C, ντουλαπάκι που χωράει όρθιο ένα μικρό μπουκάλι νερού, όπως και τρία προγράμματα οδήγησης (Standard, Eco, Sport).