Τι ετοιμάζουν οι Ιάπωνες;

Τα νέα μοντέλα που θα δούμε τα επόμενα χρόνια
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/12/2017

Για τα περισσότερα από αυτά έχουμε αναφερθεί αρκετές φορές στο παρελθόν, όμως τώρα οι Ιάπωνες συνάδερφοι είναι πιο συγκεκριμένοι με τις ημερομηνίες που θα τα δούμε να μπαίνουν σε παραγωγή. Επίσης, έχουν προσθέσει και ορισμένες νέες εκδόσεις γνωστών μας μοτοσυκλετών, όπως για παράδειγμα μια νέα Africa Twin με μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων, που θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του ύψους της σέλας. Την έκδοση αυτή την αποκαλούν προς το παρόν Low Down, αλλά πιθανόν να μην είναι αυτό το εμπορικό της όνομα. Ίσως για την Ευρώπη και την Αμερική να μην έχει νόημα μια χαμηλότερη Africa Twin, αλλά για τις ασιατικές χώρες και την Ινδία θα παίξει καθοριστικό ρόλο στις πωλήσεις. Συνεχίζοντας με την Honda, το Young Machine επιμένει ότι θα δούμε το Interceptor στην παραγωγή στο τέλος του 2018 ως μοντέλο 2019, όπως επίσης και την V4 superbike. Εδώ τώρα έρχεται το MOTO να σας δώσει μία μικρή αλλά παγκόσμια αποκλειστικότητα: Αυτή η "λίγο πιο cafe" έκδοση του Interceptor, ένα CB1000RS όπως το ονομάζουν, θα έρθει αρκετά αργότερα. Θα εμφανιστεί μέσα στο 2020 όπως δήλωσε ο υπεύθυνος σχεδιασμού του Interceptor στο MOTO, μόλις δύο μέρες πριν. Τις δηλώσεις του θα αναλύσουμε ξεχωριστά σε εκτενές άρθρο καθώς αποκάλυψε πολλές λεπτομέρεις για τον τρόπο σχεδιασμού των μοντέλων της Honda. Πρέπει ωστόσο να προλάβουμε τις αντιδράσεις, μήπως και αρχίσει ο κόσμος να περιμένει σύντομα ένα πιο cafe.. Interceptor...

Για το ίδιο χρονικό διάστημα τοποθετούν και την άφιξη της νέα Suzuki Hayabusa Turbo (αμήν!) αλλά ταυτόχρονα μιλάνε και για την επιστροφή της Suzuki Katana 1100 κάπου στα βάθη του 2022. Για τους πιο νέους να θυμίσουμε ότι η Suzuki είχε ξαναφτιάξει σύγχρονες εκδόσεις του Katana (σε 400 και 1100 κυβικά) στα μέσα των 90ies χρησιμοποιώντας τους κινητήρες των αεροελαιόψυκτων Bandit. Αυτή τη φορά δεν θα είναι replica του γνήσιου, αλλά θα κινείται στα πλαίσια της neo-retro κουλτούρας, βασισμένο στα μηχανικά μέρη του υγρόψυκτου GSX-S 1000.

Παραμένοντας λίγο ακόμα στην κατηγορία των neoretro, θα πάμε στο στρατόπεδο της Yamaha, όπου το SR 400 θα αποκτήσει έναν σύγχρονο αντικαταστάτη, με μοντέρνα μηχανικά μέρη. Προφανώς για να μπορεί να καλύπτει τις προδιαγραφές Euro4/Euro5 και να πωλείται στην Ευρωπαϊκή αγορά.    

QJMOTOR COV 500 X: Νέα Enduro από τους Κινέζους - 47,6hp/134kg

Με 47,6 ίππους στα 134 κιλά!
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/11/2025

Η QJMOTOR παρουσιάζει τη νέα Enduro μοτοσυκλέτα COV 500 X, που αποδίδει 47,6 ίππους και ζυγίζει γεμάτη 134 κιλά.

Ο κινητήρας της COV 500 X είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 449,4 κυβικών που αποδίδει 47,6 ίππους στις 9.500 στροφές και 4,3 kg.m ροπής στις 7.500 στροφές, είναι εναρμονισμένος με προδιαγραφές Euro5+ και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο.

Το πιρούνι της είναι ανεστραμμένο και πίσω φέρει ένα monoshock αμορτισέρ χωρίς όμως να δίνονται πληροφορίες ως προς τις διαδρομές. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 134 κιλά, με γεμάτο το ντεπόζιτο χωρητικότητας 10 λίτρων.

COV

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, τονίζοντας τον χωμάτινο προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Το μεταξόνιο της COV 500 X είναι στα 1.495 mm και το ύψος της σέλας ορίζεται στα 960 mm.

Αναμένουμε από την εταιρεία περισσότερες πληροφορίες ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και φυσικά ως προς το αν θα εισαχθεί στην χώρα μας.
Η τιμή θα παίξει σημαντικό λόγο καθώς δεν αναμένεται να έχει την εξέλιξη που έχει φανεί στο KOVE και αντανακλάται και στην ζυγαριά μεταξύ άλλο. Παρόλο που η απόδοση δεν διαφέρει πολύ από τον υπόλοιπο ανταγωνισό, όπως αυτός έχει διαμορφωθεί από KTM-Beta την τελευταία κυρίως πενταετία που η ιπποδύναμη έπεσε, τα κιλά του νέου COV 500X κάνουν την διαφορά αλλά προς τα πάνω. Σχεδόν είκοσι κιλά βαρύτερο από τα αντίστοιχα KTM και Beta και με παρόμοια απόδοση, η τιμή του COV 500X θα είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του... 

Ετικέτες