Vespa Elettrica Red - Σε δύο εκδόσεις

Για κάθε όχημα που πωλείται 100$ δωρίζονται για καλό σκοπό
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

30/6/2022
Η (VESPA ELETTRICA) RED, η Vespa Elettrica ντυμένη εξ ολοκλήρου στα κόκκινα, που γεννήθηκε από τη συνεργασία μεταξύ του Ομίλου Piaggio και της (RED), του μη κερδοσκοπικού οργανισμού που ιδρύθηκε από τους Bono και Bobby Shriver, θα είναι διαθέσιμη από τον Ιούλιο στα σημεία πώλησης Vespa, με 100 δολάρια Η.Π.Α. από την κάθε πώληση να πηγαίνουν για καλό σκοπό.
 
Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Vespa:
 
"Η (VESPA ELETTRICA) RED θα διατίθεται στην έκδοση 45 km/h στην ενδεικτική τιμή των 6.590€, ενώ η έκδοση 70 km/h θα κοστίζει 7.190 €. Και οι δύο εκδόσεις εντάσσονται στο πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 2, λαμβάνοντας τη μέγιστη επιδότηση ύψους 800€.
 
Κάθε αγορά (VESPA ELETTRICA) RED θα οδηγεί σε δωρεά για την υποστήριξη του Global Fund, ενός από τους μεγαλύτερους χορηγούς παγκόσμιας υγείας στον κόσμο, για να υποστηρίξει μαζί με τη (RED) την καταπολέμηση των πανδημιών.
 
Η (RED), που πήρε το όνομά της από το χρώμα έκτακτης ανάγκης, ιδρύθηκε το 2006 για να προκαλέσει τη δέσμευση των εταιρειών στην καταπολέμηση της πανδημίας του AIDS. Σήμερα, πολεμά επίσης την επείγουσα απειλή του COVID και τις καταστροφικές επιπτώσεις του στις πιο ευάλωτες κοινότητες. Μέχρι σήμερα, η (RED) έχει δημιουργήσει σχεδόν 700 εκατομμύρια δολάρια για το Global Fund, βοηθώντας περισσότερους από 220 εκατομμύρια ανθρώπους.
Μετά τη (VESPA 946) RED το 2017 και τη (VESPA PRIMAVERA) RED το 2020, η (VESPA ELETTRICA) RED είναι το τρίτο αποκλειστικό προϊόν που γεννήθηκε από αυτή τη σημαντική συνεργασία, ενσωματώνοντας καλύτερα από κάθε άλλο τις κοινές αξίες της προσοχής στην παγκόσμια υγεία και τον σεβασμό για το περιβάλλον και τον πλανήτη.
 
Η (VESPA ELETTRICA) RED εγκαταλείπει το ιδιαίτερο γκρι φινίρισμα που τη διακρίνει για να φορέσει ένα κατακόκκινο φόρεμα: κόκκινο είναι το ατσάλινο σώμα, καθώς και η σέλα αλλά και οι ζάντες των τροχών, βαμμένες σε κόκκινο χρώμα και με ασημί φινίρισμα. Η εμφάνιση ολοκληρώνεται από τις λεπτομέρειες χρωμίου, όπως το προφίλ που διατρέχει όλη την περίμετρο της ποδιάς, οι γρίλιες της μπροστινής «γραβάτας» και το έμβλημα στο μπροστινό φτερό.
 
Η Vespa και η (RED) μοιράζονται επίσης την πεποίθηση ότι ο καθένας από εμάς μπορεί να έχει τον δικό του ρόλο στην καταπολέμηση των πανδημιών και ότι επομένως ο καθένας από εμάς μπορεί να ηγηθεί της αλλαγής: όποιος αγοράζει (VESPA ELETTRICA) RED πραγματοποιεί μια συγκεκριμένη δράση, δεδομένου ότι για κάθε όχημα που πωλείται 100$ δωρίζονται στο Global Fund για την υποστήριξη προγραμμάτων σωτηρίας σε κοινότητες που πλήττονται περισσότερο από τις πανδημίες.
 
Vespa Elettrica
Η Vespa Elettrica είναι το πιο σύγχρονο σύμβολο της ιταλικής τεχνολογίας, είναι συνώνυμη με την προηγμένη συνδεσιμότητα και την ησυχία, την προσαρμογή και την προσβασιμότητα, τον σεβασμό στο περιβάλλον και τη μοναδικότητα του στυλ. Πρόκειται για αξίες που ανέκαθεν ανήκαν στη Vespa και που σήμερα βρίσκουν μια συνολική έκφραση στη Vespa Elettrica, επιβεβαιώνοντας τη Vespa ως μια μάρκα που ήταν πάντα μπροστά από την εποχή της.
 
Η Vespa Elettrica χαρακτηρίζεται από την εύκολη, φυσική της οδήγηση και γεννήθηκε ως η πιο προηγμένη έκφραση της έρευνας του Ομίλου Piaggio στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, για να ανταποκριθεί σε μια αυξανόμενη ευαισθησία σε περιβαλλοντικά ζητήματα, με στόχο την παροχή τεχνολογικών λύσεων για ένα βιώσιμο αστικό περιβάλλον.
 
Σχετικά με τη (RED)
Η (RED), που πήρε το όνομά της από το χρώμα έκτακτης ανάγκης, ιδρύθηκε από τους Bono και Bobby Shriver το 2006 για να προκαλέσει τη δέσμευση των εταιρειών στην καταπολέμηση της πανδημίας του AIDS. Σήμερα, πολεμά επίσης την επείγουσα απειλή του COVID και τις καταστροφικές επιπτώσεις του στις πιο ευάλωτες κοινότητες του κόσμου, ανταποκρινόμενο στην ανάγκη για πραγματικά παγκόσμια δράση.
 
Η (RED) συνεργάζεται με τις πιο εμβληματικές μάρκες και πρόσωπα για να δημιουργήσει προϊόντα και εμπειρίες (RED) - που συγκεντρώνουν χρήματα για το Global Fund, έναν από τους μεγαλύτερους χορηγούς παγκόσμιας υγείας στον κόσμο. Οι συνεργάτες της (RED) περιλαμβάνουν τις εταιρείες: Amazon, Anova Culinary, Apple, Balmain, Bank of America, Beats by Dr. Dre, Buffalo Games, Claro, eos, Girl Skateboards, The Honey Pot Co., Louis Vuitton, Mavin Records, Montblanc, Primark , Salesforce, Starbucks, Stellantis, Telcel, Therabody, TRUFF, U-Mask και Vespa. Στους υποστηρικτές της (RED) περιλαμβάνονται η Merck και η Roche.
 
Μέχρι σήμερα, η (RED) έχει δημιουργήσει σχεδόν 700 εκατομμύρια δολάρια για το Global Fund, βοηθώντας περισσότερους από 220 εκατομμύρια ανθρώπους. Τα χρήματα που συγκεντρώνονται από τους εταίρους και τις εκστρατείες της (RED) πηγαίνουν απευθείας στην ενίσχυση των συστημάτων υγείας και την υποστήριξη προγραμμάτων που σώζουν ζωές σε κοινότητες που πλήττονται περισσότερο από τις πανδημίες."
 
Ανακαλύψτε περισσότερα στο vespa.com

Fantic: Έρχονται τα νέα μοντέλα Enduro και Motocross για το 2026

Αποκαλυπτήρια τον Ιούλιο –Euro 5+ τα μοντέλα Enduro
Fantic Euro5+ μοντέλα 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

22/5/2025

Η νέα σειρά μοντέλων Enduro και Motocross της Fantic για το 2026 θα αποκαλυφθεί τον Ιούλιο, με την επίσημη παρουσίαση όλων των τεχνικών αναβαθμίσεων. Η παραγωγή των νέων μοντέλων motocross θα ξεκινήσει επίσης τον Ιούλιο.

Η ανάπτυξη συνεχίζεται και για τη σειρά Enduro του 2026, όπως επιβεβαιώνει η Fantic, με όλα τα μοντέλα να πληρούν τις απαιτήσεις της έγκρισης τύπου Euro 5+, που γίνεται υποχρεωτική για όλα τα Enduro μοντέλα από το 2026. Σημαντικές αναβαθμίσεις προβλέπονται για ορισμένα μοντέλα, προσθέτουν, συμπεριλαμβανομένων νέων κινητήρων, αναβαθμίσεων στο πλαίσιο και στα ηλεκτρονικά πακέτα.

Από το 2020, οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών που επιθυμούν να λάβουν έγκριση τύπου για καινούργιο μοντέλο προς πώληση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις Euro 5, καθώς και τα υπόλοιπα πρότυπα έγκρισης τύπου.

Αυτό εξαιρούσε τα off-road μοντέλα μέχρι το 2026, όταν πλέον όλα τα νέα μοντέλα θα πρέπει επίσης να συμμορφώνονται, με κάποιες μικρές παραχωρήσεις για τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες (όπως το ABS).

Η συμμόρφωση με τα αυστηρότερα όρια του Euro 5+ σε σχέση με το προηγούμενο Euro 4 σημαίνει χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών CO, HC και NOx, καθώς και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.

Τα νέα μοντέλα enduro της Fantic θα μπουν σε παραγωγή τον Σεπτέμβριο και έπειτα θα είναι σχεδόν άμεσα διαθέσιμα μέσω του δικτύου αντιπροσώπων της.

Μοντέλα MX 2026

XX 125 - XX 250 - XXF 250 - XXF 450

Μοντέλα  Enduro 2026

XE 125 - XE 300 - XEF 250 - XEF 310 - XEF 450 

Ετικέτες