Yamaha Ténéré 700 - Νέες φωτογραφίες

Ντυμένο σαν άλογο σε μονομαχία
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

6/7/2017

Το νέο –μεσαίο- Ténéré ξέρετε πως ετοιμάζεται πλέον με γοργούς ρυθμούς, αφού αρχικά καθυστέρησε όταν αποφασίστηκε να αλλάξει προσανατολισμό και να γίνει πιο χωμάτινο, πιο κοντά σε αυτό που πρεσβεύει το όνομά του.

Η MCN εξασφάλισε τις φωτογραφίες που μπορείτε να δείτε κι εδώ.

Έχοντας δει από κοντά το T7, την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα που έδειξε η Yamaha στο Μιλάνο, στα πλαίσια της EICMA και δημιουργήθηκε για να βοηθήσει στην εξέλιξη του νέου Ténéré, αναγνωρίζουμε στις φωτογραφίες πολλά κοινά στοιχεία που σημαίνει ότι βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο.

Το Ténéré 700 βασίζεται στον crossplane δικύλινδρο κινητήρα του MT-07 και οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ελάχιστες διαφορές, μέχρι να ταιριάξει στον χαρακτήρα της νέας μοτοσυκλέτας. Ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος, τροχός εμπρός 21 ιντσών και αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές, υποδηλώνουν στις φωτογραφίες πως η Yamaha άκουσε με προσοχή τις απαιτήσεις του κόσμου και έδωσε σαφή προσανατολισμό στην νέα της μοτοσυκλέτα. Οι πρώτες φωτογραφίες που είχαν διαρρεύσει πέρσι, είχαν δείξει μία on-off που δεν φανέρωνε πως μπορούσε να κινηθεί με ιδιαίτερες αξιώσεις στο χώμα. Από τις περιπτώσεις που οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες λειτουργούν υπέρ της εταιρίας, η Yamaha έλαβε τις σφυγμομετρήσεις από την ανταπόκριση του κόσμου απέναντι στον προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας, κι αποφάσισε πως έπρεπε να μπει σε νέα πλοήγηση. Το Ténéré λοιπόν αποφασίστηκε πως πρέπει να έχει πιο σαφή προσανατολισμό στο χώμα, και με την συνδρομή του αγωνιστικού τμήματος της εταιρίας, κατασκεύασαν το πρωτότυπο T7 που έδειξαν στην EICMA, φανερώνοντας τα στάδια της εξέλιξης και την μεταστροφή στην απόφασή τους. Ένα χρόνο μετά, το νέο –μεσαίο- Ténéré είναι στα τελευταία στάδια της εξέλιξής του κάνοντας τις τελικές δοκιμές στην Ισπανία, όπου και το φωτογράφισαν.

Κάτω από την…μπούργκα που του έχουν φορέσει, ξεχωρίζουν το ρεζερβουάρ με μέγεθος κοντά στα 20 λίτρα και φανερώνεται ο προβολέας εμπρός, που είναι διπλός και κάθετος. Είναι πιθανό να παραμείνει σε αυτό το στιλ και η τελική του μορφή, ακολουθώντας τα εκατέρωθεν ζευγάρια προβολέων που έχει το T7, τοποθετώντας εμπρός ένα διαφανές κάλυμμα. Αυτό σαν εμφάνιση θα ακολουθούσε όλες τις σύγχρονες Rally, όπως ακριβώς δείχνουν οι εργοστασιακές, μένοντας πιστό στις ρίζες του. Το Ténéré 700 πατά πάνω στο T7, όπως έχουν οι μέχρι στιγμής πληροφορίες και σύντομα θα είμαστε σε θέση να ξέρουμε πολλά περισσότερα!

 

όπως φανερώθηκε αρχικά, πριν εμφανιστεί το T7:

Leoncino Bobber 400 – Η πρώτη V2 μοτοσυκλέτα της Benelli έφτασε Ελλάδα [Τιμή]

Νέα cruiser μοτοσυκλέτα με 33,5 ίππους στα 165 κιλά χωρίς υγρά
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/12/2025

Η Leoncino Bobber 400 είναι μία cruiser μοτοσυκλέτα μικρομεσαίων κυβικών με V2 κινητήρα, που μάλιστα είναι ο πρώτος στην ιστορία της Benelli.

Να αναφέρουμε εδώ πως την μοτοσυκλέτα την είχαμε δει από κοντά στην έκθεση EICMA του 2024. Ο V2 κινητήρας 60 μοιρών 385 κυβικών είναι υγρόψυκτος και 8-βάλβιδος και αποδίδει 33,5 ίππους στις 8.000 στροφές και 3,57 kg.m ροπής στις 5.000 στροφές, ενώ το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό.

Την ανάρτηση αναλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 125 mm και δύο αμορτισέρ με διαδρομή 100 mm. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε μονό δίσκο 300 mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα μπροστά και μονό δίσκο 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.

Leoncino

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 165 κιλά χωρίς υγρά, με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου να είναι στα 15 λίτρα. Το ύψος της σέλας είναι στα 730mm και το μεταξόνιο στα 1.520 mm, ενώ εντύπωση προκαλεί η διάσταση του μπροστινού ελαστικού που είναι 130/90 με τους τροχούς να είναι 16 ιντσών τόσο μπροστά, όσο και πίσω.

Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθρέπτες bar-end και ABS της Bosch.

Η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη σε χρώματα Desert Tan και Midnight Black και η τιμή της έχει οριστεί στα 5.690 ευρώ.