CFMOTO Aspar Racing Team – Σε Moto2 και Moto3 το 2024

Μεγαλώνει η παρουσία της CFMOTO στο MotoGP
motomag CFMOTO Aspar Racing Team – Παρουσιάστηκαν τα χρώματα των μοτοσυκλετών για τις Moto2 και Moto3
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

20/2/2024

Είχατε διαβάσει στο MOTO πως η CFMOTO προχώρησε σε συνεργασία με την ισπανική ομάδα Aspar Racing Team ώστε εκτός από τη Moto3 να έχει αγωνιστική παρουσία και στη Moto2 τη φετινή χρονιά.

Λίγο πριν την έναρξη του πρωταθλήματος και του πρώτου αγώνα στο Qatar (9 - 10 Μαρτίου), οι αναβάτες της Aspar Racing Team, Jake Dixon, Izan Guevara (Moto2), David Alonso και Joel Esteban (Moto3) παρουσίασαν στο κοινό τα χρώματα των μοτοσυκλετών με τις οποίες θα τους δούμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

CFMOTO Aspar Racing Team – Παρουσιάστηκαν τα χρώματα των μοτοσυκλετών για τις Moto2 και Moto3

Όσον αφορά τον χρωματισμό και οι δύο μοτοσυκλέτες της CFMOTO των κατηγοριών Moto2 και Moto3 είναι βαμμένες κατά κύριο λόγο σε γαλάζιο χρώμα, με το λογότυπο της κατασκευάστριας εταιρείας να είναι βαμμένο σε λευκό χρώμα. Το αγωνιστικό livery ολοκληρώνεται με κάποιες μαύρες και φούξια πινελιές τις οποίες συναντάμε σε διάφορα σημεία στις μοτοσυκλέτες.

Σε όμοιο χρώμα με τις μοτοσυκλέτες είναι βαμμένες και οι αγωνιστικές φόρμες των τεσσάρων αναβατών Jake Dixon, Izan Guevara, David Alonso και Joel Esteban. Οι Dixon και Guevara συνεχίζουν και φέτος με την ομάδα της Aspar όπως το ίδιο ισχύει για τους Alonso και Esteban ωστόσο άπαντες θα αγωνίζονται με μοτοσυκλέτες της CFMOTO και όχι της GASGAS όπως συνέβαινε την περσινή χρονιά!

CFMOTO Aspar Racing Team – Παρουσιάστηκαν τα χρώματα των μοτοσυκλετών για τις Moto2 και Moto3CFMOTO Aspar Racing Team – Παρουσιάστηκαν τα χρώματα των μοτοσυκλετών για τις Moto2 και Moto3
Ετικέτες

Joan Mir - Υπέγραψε για δυο ακόμη χρόνια με το HRC

Παρά τις πτώσεις, τους μόλις 13 βαθμούς φέτος και τα παράπονα
Joan Mir - Για 2 ακόμη χρόνια στο HRC
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

26/7/2024

Ο Joan Mir και η Honda ανανέωσαν τη συνεργασία τους στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP για δύο ακόμη χρόνια, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή MotoGP 2020 (έχει και έναν ακόμα τίτλο στη Moto3 το 17) να μένει με τους Ιάπωνες, παρά τη δυστοκία στην εξέλιξη της RC213V, που έχουν φέρει στον εργοστασιακό αναβάτη του HRC μόλις 13 βαθμούς σε 9 γύρους.

Ο Ισπανός αναβάτης που είχε διαπρέψει με τη Suzuki, πριν το Hamamatsu αποσυρθεί από τους αγώνες, έχει να θυμάται μια 5η θέση ως το καλύτερο αποτέλεσμά του το 2023 -στον αγώνα της Κυριακής στο GP της Ινδίας-, ενώ το 2024 η κατάσταση είναι δραματική, καθώς συνήθως ο Mir τερματίζει στις θέσεις 15-20, ενώ έχει συλλέξει πολλά DNF με επίσης πολλές τούμπες.

Joan Mir

Όπως και να έχει, η ιαπωνική ομάδα και ο ψηλός (1.81) αναβάτης από τη Μαγιόρκα θα βρίσκονται μαζί το 2025 και το 2026, με στόχο την επιτυχημένη εξέλιξη της RC213V ώστε να γίνει η εμβληματική big H και πάλι νικηφόρα.

Το συμβόλαιο Mir-Honda σημαίνει πως για το 2025 τουλάχιστον η σύνθεση της εργοστασιακής Honda θα παραμείνει ίδια, αφού και ο Marini (που φέτος έχει συλλέξει… έναν βαθμό) έχει υπογράψει νέα διετή συμφωνία.

Ετικέτες