CFMOTO Aspar Racing Team – Σε Moto2 και Moto3 το 2024

Μεγαλώνει η παρουσία της CFMOTO στο MotoGP
motomag CFMOTO Aspar Racing Team – Παρουσιάστηκαν τα χρώματα των μοτοσυκλετών για τις Moto2 και Moto3
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

20/2/2024

Είχατε διαβάσει στο MOTO πως η CFMOTO προχώρησε σε συνεργασία με την ισπανική ομάδα Aspar Racing Team ώστε εκτός από τη Moto3 να έχει αγωνιστική παρουσία και στη Moto2 τη φετινή χρονιά.

Λίγο πριν την έναρξη του πρωταθλήματος και του πρώτου αγώνα στο Qatar (9 - 10 Μαρτίου), οι αναβάτες της Aspar Racing Team, Jake Dixon, Izan Guevara (Moto2), David Alonso και Joel Esteban (Moto3) παρουσίασαν στο κοινό τα χρώματα των μοτοσυκλετών με τις οποίες θα τους δούμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

CFMOTO Aspar Racing Team – Παρουσιάστηκαν τα χρώματα των μοτοσυκλετών για τις Moto2 και Moto3

Όσον αφορά τον χρωματισμό και οι δύο μοτοσυκλέτες της CFMOTO των κατηγοριών Moto2 και Moto3 είναι βαμμένες κατά κύριο λόγο σε γαλάζιο χρώμα, με το λογότυπο της κατασκευάστριας εταιρείας να είναι βαμμένο σε λευκό χρώμα. Το αγωνιστικό livery ολοκληρώνεται με κάποιες μαύρες και φούξια πινελιές τις οποίες συναντάμε σε διάφορα σημεία στις μοτοσυκλέτες.

Σε όμοιο χρώμα με τις μοτοσυκλέτες είναι βαμμένες και οι αγωνιστικές φόρμες των τεσσάρων αναβατών Jake Dixon, Izan Guevara, David Alonso και Joel Esteban. Οι Dixon και Guevara συνεχίζουν και φέτος με την ομάδα της Aspar όπως το ίδιο ισχύει για τους Alonso και Esteban ωστόσο άπαντες θα αγωνίζονται με μοτοσυκλέτες της CFMOTO και όχι της GASGAS όπως συνέβαινε την περσινή χρονιά!

CFMOTO Aspar Racing Team – Παρουσιάστηκαν τα χρώματα των μοτοσυκλετών για τις Moto2 και Moto3CFMOTO Aspar Racing Team – Παρουσιάστηκαν τα χρώματα των μοτοσυκλετών για τις Moto2 και Moto3
Ετικέτες

MotoGP 2026: O πρώτος βαθμός του Toprak Razgatlioglu – Μικρή παρηγοριά για τη Yamaha

Στις τελευταίες θέσεις και οι τέσσερις Yamaha M1
Toprak 1st Point
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο Toprak Razgatlioglu κατέκτησε τον πρώτο του βαθμό στο MotoGP, τερματίζοντας 15ος στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, σε μια εμφάνιση που άφησε ανάμεικτα συναισθήματα τόσο στον ίδιο όσο και στην ομάδα του.

Ο Τούρκος πρωταθλητής του WorldSBK ήταν ο καλύτερος αναβάτης της Yamaha στον αγώνα, περνώντας τον Fabio Quartararo στους τελευταίους γύρους, με τις τέσσερις M1 να τερματίζουν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης. Παρά το θετικό αποτέλεσμα, η διαφορά από την κορυφή παρέμεινε μεγάλη, καθώς ο νικητής Marco Bezzecchi με Aprilia τερμάτισε περίπου 25 δευτερόλεπτα μπροστά.

“Ο πρώτος βαθμός είναι κάτι καλό, αλλά δεν είμαι πραγματικά χαρούμενος, γιατί είμαστε 25 δευτερόλεπτα πίσω,” δήλωσε ο Razgatlioglu. “Μου αρέσει αυτή η πίστα και απολαμβάνω την οδήγηση, αλλά είναι πολύ δύσκολο για τους αναβάτες, ειδικά σε αγώνα 20 γύρων. Πιέζω πάντα στο όριο και τελικά πήρα τον πρώτο μου βαθμό στο MotoGP.”

Ο ίδιος στάθηκε και στη μάχη του με τον Quartararo, τον οποίο ακολούθησε για πολλούς γύρους πριν κάνει την προσπέραση: “Έμαθα πολλά σήμερα. Στο τέλος προσπάθησα να περάσω και να βρω τον ρυθμό μου. Το θετικό είναι ο βαθμός, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε ενόψει των ευρωπαϊκών αγώνων."

Από την πλευρά της ομάδας, ο διευθυντής της Pramac, Gino Borsoi, χαρακτήρισε τον πρώτο βαθμό της νέας M1 V4 ως ψυχολογική ώθηση μετά το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν. “Οι φιλοδοξίες μας είναι υψηλότερες, αλλά χρειαζόμασταν μια ώθηση στο ηθικό και είμαστε χαρούμενοι για τον Toprak και τον πρώτο από πολλούς, όπως ελπίζουμε, βαθμούς στην καριέρα του στο MotoGP.”

Παρά το θετικό αυτό βήμα, είναι ξεκάθαρο ότι η Yamaha έχει σημαντικό ακόμη δρόμο μπροστά της, καθώς το χάσμα από τους πρωτοπόρους παραμένει μεγάλο. Η συνέχεια της σεζόν, ιδιαίτερα στους ευρωπαϊκούς αγώνες, θα δείξει αν η πρόοδος μπορεί να μετατραπεί σε πιο ανταγωνιστικά αποτελέσματα.