Δεν θα τρέξει ο Vinales στο GP του Austin!

Αποσύρεται λόγω πένθους
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

30/9/2021

Η Aprilia ανακοίνωσε πριν από λίγο, ότι ο Maverick Vinales δεν θα συμμετέχει στο COTA MotoGP, λόγω του πένθους για τον θάνατο του ξαδέρφου του στον αγώνα των WorldSSP300 το περασμένο Σάββατο στην πίστα της Jerez.

Ο Dean Berta Vinales, ο οποίος ήταν μόλις 15 ετών και έτρεχε με την ομάδα που διηύθυνε ο πατέρας του Maverick Vinales, σκοτώθηκε όταν χτυπήθηκε από άλλους αναβάτες μετά από πτώση που είχε.

Η δήλωση που έδωσε στην δημοσιότητα η Aprilia, κάνει λόγο για το μικρό διάστημα που έχει περάσει μετά την τραγωδία και ότι ο Vinales, με την υποστήριξη της ομάδας του, "αποφάσισε να κάνει ένα διάλλειμα… Θα υπάρξουν άλλες ευκαιρίες και αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί". Αναλυτικά όλη η δήλωση:

Ο Maverivk Vinales δεν θα στηθεί στην σχάρα εκκίνησης του GP of Americas το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Austin. Έχει περάσει λιγότερο από μία εβδομάδα μετά το ατύχημα του νεαρού ξαδέρφου του Maverick, Dean Berta Viñales, και αυτό το διάστημα δεν είναι αρκετό για να ανακτήσει την ηρεμία που χρειάζεται για να αγωνιστεί. Ο Maverick με την αμέριστη και απεριόριστη υποστήριξη της Aprilia Racing, αποφάσισε να απέχει για λίγο από την διαδικασία του να μάθει καλύτερα την μοτοσυκλέτα και της ομάδα του Noale."

"Ολόκληρη η οικογένεια της Aprilia Racing υποστηρίζει αυτή την απόφαση και στέκεται πλάι στον Maverick και την οικογένειά του. Θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες και άλλοι αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί. Ένα ταξίδι που θα πρέπει να σέβεται τους ανθρώπους που εμπλέκονται και τα συναισθήματά τους".

Το GP στο Austin είναι ο δεύτερος αγώνας που θα έχει χάσει ο Vinales, μετά τον αποκλεισμό του από την Yamaha στην Αυστρία. Μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί αν η Aprilia θα χρησιμοποιήσει τον test rider Lorenzo Savadori, ο οποίος αποχώρησε από την ομάδα μετά την έλευση του Vinales, για τον αγώνα της Αμερικής.

MotoGP-Fabio Quartararo: Υπομονή τέλος για τον Γάλλο ενόψει του τεστ της Βαλένθια

Καθοριστικής σημασίας το αυριανό τεστ που αναμένεται να ξεκαθαρίσει τα πράγματα για τον Quartararo
Quartararo on V4
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

17/11/2025

Ο Fabio Quartararo στέλνει τελεσίγραφο στη Yamaha ενόψει της δοκιμής της νέας V4 μοτοσυκλέτας στη Βαλένθια, δηλώνοντας πως "δεν έχει χρόνο" να περιμένει βελτίωση με χρονικό ορίζοντα το 2027.

Η Yamaha ανακοίνωσε την Κυριακή πως θα συνεχίσει κανονικά την εξέλιξη της νέας V4 μοτοσυκλέτας της για το 2026, με τους εργοστασιακούς αναβάτες της να την δοκιμάζουν για δεύτερη φορά στο τεστ της Τρίτης στη Βαλένθια. Το τεστ αυτό θεωρείται καθοριστικό για να πειστεί ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2021, Fabio Quartararo, να παραμείνει με την ιαπωνική ομάδα.

Ο Augusto Fernandez ολοκλήρωσε 16ος στο Grand Prix της Βαλένθια ως wildcard με τη V4, επισημαίνοντας όμως ότι η αίσθηση εμπιστοσύνης στο εμπρός μέρος παραμένει πρόβλημα.

Ο Quartararo δεν ενθουσιάστηκε με τη V4 όταν την δοκίμασε πρώτη φορά στο Misano τον Σεπτέμβρη και δηλώνει ότι μπαίνει στο τεστ της Τρίτης με περιορισμένες προσδοκίες: "Περιμένω να έχει πάνω κάτω τον ίδιο ρυθμό με την τρέχουσα  μοτοσυκλέτα", είπε το βράδυ της Κυριακής στη Βαλένθια.

"Αν όχι, θα είναι δύσκολο για τη Yamaha, δύσκολο και για μένα. Στο τέλος, δεν υπάρχει πολύς χρόνος μεταξύ αυτού και του τεστ στη Μαλαισία. Είναι περίπου το ίδιο διάστημα που είχαμε από το Misano μέχρι εδώ. Αυτές είναι οι προσδοκίες μου."

Όταν ρωτήθηκε για τη σημασία αυτού του τεστ σε σχέση με το μέλλον του, απάντησε: "Δεν έχω χρόνο. Οπότε είναι σημαντικό. Μετά από αυτό θα έχω ξεκάθαρη εικόνα. Θέλω να προσπαθήσω να την κάνω να δουλέψει και αν όχι, θα είναι ώρα να κάνω μια αλλαγή."

Παρότι η Yamaha εγκαταλείπει την τετρακύλινδρη διάταξη σε σειρά, ο Quartararo επιμένει ότι πρέπει να υπάρχει διαθέσιμη και η τωρινή μοτοσυκλέτα στο τεστ της Τρίτης για άμεσες συγκρίσεις από τους μηχανικούς.

"Πιστεύω ότι θα ήταν σωστό να υπάρχει και μία τετρακύλινδρη σε σειρά. Όχι για αντίο ακόμα, αλλά να είναι εκεί μαζί με τη V4", είπε. "Είναι σημαντικό να νιώσεις τη διαφορά, γιατί η τετρακύλινδρη είχε καλό εμπρός μέρος. Το Σαββατοκύριακο είχαμε δυσκολίες, αλλά γενικά έχω πάντα καλή αίσθηση."

Και πρόσθεσε: "Είναι φυσιολογικό να έχεις τη μοτοσυκλέτα της προηγούμενης χρονιάς στο γκαράζ για σύγκριση. Στο Misano, όταν ξαναμπήκα με την τετρακύλινδρη ήμουν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος. Αυτό είναι σημαντικό να το δουν οι μηχανικοί."