Δεν θα τρέξει ο Vinales στο GP του Austin!

Αποσύρεται λόγω πένθους
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

30/9/2021

Η Aprilia ανακοίνωσε πριν από λίγο, ότι ο Maverick Vinales δεν θα συμμετέχει στο COTA MotoGP, λόγω του πένθους για τον θάνατο του ξαδέρφου του στον αγώνα των WorldSSP300 το περασμένο Σάββατο στην πίστα της Jerez.

Ο Dean Berta Vinales, ο οποίος ήταν μόλις 15 ετών και έτρεχε με την ομάδα που διηύθυνε ο πατέρας του Maverick Vinales, σκοτώθηκε όταν χτυπήθηκε από άλλους αναβάτες μετά από πτώση που είχε.

Η δήλωση που έδωσε στην δημοσιότητα η Aprilia, κάνει λόγο για το μικρό διάστημα που έχει περάσει μετά την τραγωδία και ότι ο Vinales, με την υποστήριξη της ομάδας του, "αποφάσισε να κάνει ένα διάλλειμα… Θα υπάρξουν άλλες ευκαιρίες και αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί". Αναλυτικά όλη η δήλωση:

Ο Maverivk Vinales δεν θα στηθεί στην σχάρα εκκίνησης του GP of Americas το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Austin. Έχει περάσει λιγότερο από μία εβδομάδα μετά το ατύχημα του νεαρού ξαδέρφου του Maverick, Dean Berta Viñales, και αυτό το διάστημα δεν είναι αρκετό για να ανακτήσει την ηρεμία που χρειάζεται για να αγωνιστεί. Ο Maverick με την αμέριστη και απεριόριστη υποστήριξη της Aprilia Racing, αποφάσισε να απέχει για λίγο από την διαδικασία του να μάθει καλύτερα την μοτοσυκλέτα και της ομάδα του Noale."

"Ολόκληρη η οικογένεια της Aprilia Racing υποστηρίζει αυτή την απόφαση και στέκεται πλάι στον Maverick και την οικογένειά του. Θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες και άλλοι αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί. Ένα ταξίδι που θα πρέπει να σέβεται τους ανθρώπους που εμπλέκονται και τα συναισθήματά τους".

Το GP στο Austin είναι ο δεύτερος αγώνας που θα έχει χάσει ο Vinales, μετά τον αποκλεισμό του από την Yamaha στην Αυστρία. Μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί αν η Aprilia θα χρησιμοποιήσει τον test rider Lorenzo Savadori, ο οποίος αποχώρησε από την ομάδα μετά την έλευση του Vinales, για τον αγώνα της Αμερικής.

Marc Marquez: Κέρδισε το BMW M Award 2025 – 8η φορά

Επί 7 χρόνια έπαιρνε μία BMW M
Marc Marquez: Κέρδισε το BMW M Award 2025 – 8η φορά
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/11/2025

Μία BMW M2 CS 2025 σε γαλάζιο μεταλλικό χρώμα, κέρδισε ο Marc Marquez ως ο καλύτερος φέτος στην κατάταξη για την εκκίνηση, παρόλο που έχασε τους τελευταίους τέσσερις αγώνες.

Η BMW είχε ξεκινήσει αυτό το βραβείο παράλληλα με την συμφωνία της για το safety car, που με την σειρά της είχε ξεπηδήσει από τις -τότε- συζητήσεις με τον Ezpeleta για την εισαγωγή της στα MotoGP που για διάφορους λόγους δεν ευδοκίμησαν.

Όπως είχε τονίσει ο CEO της BMW Motorrad σε αποκλειστική συνέντευξη που πρόσφατα εκδόθηκε στο MOTO, η χορηγία αυτή της BMW στα MotoGP ήρθε πρώτα για να δείξει πως δεν σνομπάρουν τα MotoGP και έπειτα για λόγους προβολής στο τεράστιο κοινό. Αν είχαν μπει στα MotoGP πολύ πιθανό να μην είχαν συμφωνήσει για το safety car ή το BMW M Award που δημιουργήθηκε ακριβώς για αυτό τον λόγο, να φαίνεται η BMW μέσα στα MotoGP με έμπρακτο τρόπο.

Ο Marc Marquez έχει γράψει ρεκόρ και σε αυτό τον διαγωνισμό, καθώς κέρδιζε επί 7 συναπτά έτη από μία BMW M, από το 2013 έως το 2019, την χρονιά που η καριέρα τους χτύπησε σε τοίχο και παραλίγο να μην συνεχιστεί.

Όπως είπε και ο ίδιος το είχε ξεχάσει, ήταν έξω για ψώνια όταν είδε πως φέτος τον περιμένει η 8η BMW M. Με 8 pole position και ακόμη 5 φορές εκκίνηση από την πρώτη γραμμή ο Marc Marquez συγκέντρωσε 351 πόντους στην βαθμολογία των BMW M Award, μόλις 8 μπροστά από τον αδερφό του Alex Marquez που με την τεράστια πρόοδο που έχει σημειώσει έφτασε πολύ κοντά στο να κερδίσει εκείνος την BMW M.

Ο Marc Marquez δήλωσε περήφανος γιατί αυτή την φορά η νίκη αυτή ήταν σημαδιακή, δεν είναι απλά η 8η φορά αλλά η 1η μετά την επανεκκίνηση της καριέρας του!

Marc Marquez: «Χρειάστηκαν λίγα χρόνια αλλά είμαι πραγματικά χαρούμενος που βλέπω ξανά το όνομά μου στη λίστα των νικητών του BMW M Award. Αυτή η σεζόν ήταν σαν όνειρο για μένα, παρόλο που προφανώς δεν φανταζόμουν ότι θα τελείωνε με έναν τραυματισμό στον ώμο που με έκανε να χάσω τους τελευταίους αγώνες. Αλλά είναι υπέροχο που βρίσκομαι εδώ στη Valencia και που αναγνωρίζομαι ξανά ως ο ταχύτερος στις κατατακτήριες, για όγδοη φορά! Στην πραγματικότητα έμαθα ότι κέρδισα ενώ ήμουν έξω για να αγοράσω φρούτα, ο αδερφός μου, Álex, δεν κατάφερε το αποτέλεσμα που χρειαζόταν στον προτελευταίο αγώνα κατάταξης στο Portimão για να μείνει ανοιχτή η μάχη. Αλλά του υποσχέθηκα ότι θα οδηγεί εκείνος το αυτοκίνητο! Για εμάς, είναι πάντα κάτι ξεχωριστό όταν οι επιδόσεις μας στην πίστα αναγνωρίζονται με αυτόν τον τρόπο. Τώρα είναι ώρα για το χειμερινό διάλειμμα, και ο στόχος μου για το 2026 είναι ξεκάθαρος: να κερδίσω το παγκόσμιο πρωτάθλημα, και αυτό το βραβείο, ξανά!»