Εξιτήριο για Rossi

Άμεσα η φυσιοθεραπεία
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/9/2017

Εξιτήριο πήρε πριν λίγες ώρες ο Valentino Rossi, έχοντας περάσει μία νύκτα στο 'Azienda Ospedaliero-Universitaria Ospedali Riuniti' της Ανκόνα. Μετά από μία καλή νύκτα, κλείνοντας 31 ώρες από την ώρα του χειρουργείου, οι γιατροί τον εξέτασαν δίνοντας το ΟΚ για να αποχωρήσει.

Valentino Rossi:

"Πέρασα μία καλή νύχτα, κοιμήθηκα και το πρωί ένιωθα καλά. Στην επίσκεψή τους, οι γιατροί μου έδωσαν το ΟΚ για να πάω σπίτι, όπου θα μπορέσω να ξεκουραστώ ακόμα καλύτερα. Θα ξεκινήσω την φυσιοθεραπεία το γρηγορότερο δυνατόν και θα δούμε πώς ανταποκρίνεται το σώμα πριν πάρουμε κάποια απόφαση. Πρέπει και πάλι να ευχαριστήσω το προσωπικό του ’Ospedali Riuniti‘ της Ancona, αλλά και τα Επείγοντα του Urbino, όπως και την υπηρεσία ‘118’ (166) καθώς και όλους τους φίλους που ήρθαν να με επισκεφθουν. Όπως είπα εχθές, θα κάνω τα πάντα για να επιστρέψω όσο πιο σύντομα γίνεται».

Ετικέτες

MotoGP: Ducati & Pecco Bagnaia - Τελειώνει η υπομονή του Ιταλού

Απογοητευτική χαρακτήρισε την εμφάνισή του ο Gigi Dall’Igna
Ducati - Pecco Bagnaia
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/8/2025

Ο Pecco Bagnaia μπορεί να είναι τρίτος στην γενική κατάταξη του MotoGP, όμως έχει μόλις μία νίκη την φετινή χρονιά και απέχει 197 βαθμούς από τον πρωτοπόρο και team-mate του Marc Marquez.

Η απόδοση του Bagnaia παρουσιάζει φθίνουσα πορεία και χαρακτηριστικό είναι πως στους 5 πρώτους γύρους του πρωταθλήματος είχε συγκεντρώσει 140 βαθμούς, ενώ στους 5 τελευταίους κατάφερε να μαζέψει μόλις 75!

Πολλοί περίμεναν πως στον αγώνα της Αυστρίας ήταν μία καλή ευκαιρία για να ανακάμψει καθώς είχε κερδίσει τις τρεις τελευταίες σεζόν εδώ, όμως τα πράγματα δεν πήγαν ακριβώς έτσι και τερμάτισε μόλις στην 8η θέση. Μάλιστα ο γενικός διευθυντής της Ducati, Gigi Dall’Igna είπε πως αυτή ήταν μία χαμένη ευκαιρία για τον Bagnaia και χαρακτήρισε την εμφάνισή του ως απογοητευτική.

Σε συνέντευξή του, ο Bagnaia εξέφρασε την απογοήτευσή του για την τρέχουσα κατάσταση, δηλώνοντας πως τελειώνει η υπομονή του και πως δίνει τα πάντα, αλλά δυσκολεύεται να μείνει κοντά με τους υπόλοιπους, καθώς ο Marc Marquez και ο Bezzecchi τα πήγαιναν καλύτερα στο φρενάρισμα, στις εισόδους στις στροφές και στις εξόδους.

Στην συνέχεια δήλωσε: “Και ξέρω ότι είναι καλοί αναβάτες, αλλά το να τερματίζω 12 δευτερόλεπτα πίσω σε μια πίστα όπου πάντα έκανα τη διαφορά είναι κάτι που απλά δεν καταλαβαίνω. Και δεν θα το καταλάβω”.

Απέφυγε να ρίξει ευθύνη απευθείας στην ομάδα ή να στρέψει τα βλέμματα προς την κατεύθυνση που θεωρεί πως υπάρχουν απαντήσεις αλλά ξεκαθάρισε πως περιμένει απαντήσεις από την Ducati, τόσο για το πρόβλημα με τα ελαστικά της Michelin στον Sprint, όσο και με το γεγονός -όπως το προσδιόρισε- πως μπορούσαν όλοι να επιταχύνουν εκτός από τον ίδιο, σημείο που θέλει απαντήσεις από την Ducati.