Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ακόμη ένα ξεκάθαρο μήνυμα του Fabio προς την ομάδα της Yamaha
motomag Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

12/3/2024

O Fabio Quartararo μετά το τέλος του πρώτου αγώνα της χρονιάς στο Qatar αναφέρθηκε για την έλλειψη ανταγωνιστικότητας της M1 κάνοντας γνωστό πως η Yamaha βρίσκεται πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους της, με τον Γάλλο να στέλνει για ακόμη μία φορά σαφές μήνυμα για το τι πρόκειται να ακολουθήσει όσον αφορά το μεταγραφικό του μέλλον στο MotoGP.

Μετά την αποτυχημένη περσινή χρονιά της Yamaha στο MotoGP -για πρώτη φορά μετά από 20 σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών η ιαπωνική εταιρεία δεν κατέκτησε έστω μία νίκη- τα πράγματα ολοένα και δυσκολεύουν αν κρίνουμε από τα αποτελέσματα των δύο αναβατών της στον εναρκτήριο γύρο της χρονιάς.

Το πλεονέκτημα των παραχωρήσεων καθώς και οι αλλαγές που έγιναν στο κομμάτι των μηχανικών δεν έχουν φέρει σημάδια βελτίωσης στην ιαπωνική ομάδα σε σχέση με τον ανταγωνισμό ενώ πλέον μετά τις δηλώσεις του Fabio Quartararo η κατάσταση στην Yamaha θυμίζει καζάνι έτοιμο να εκραγεί.

Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ο Quartararo δεν έκρυψε την απογοήτευση του μετά την ενδέκατη θέση που πέτυχε με τον αναβάτη της Yamaha να δηλώνει: "Σε σύγκριση με το πώς είναι το επίπεδο του ανταγωνισμού αυτή τη στιγμή, θα έλεγα πως η μοτοσυκλέτα είναι στην χειρότερη κατάσταση που έχει υπάρξει. Ναι βελτιωθήκαμε αλλά σε σύγκριση με τους άλλους είμαστε πιο μακριά από ποτέ.

Το χάσμα μεταξύ όλων των ευρωπαίων κατασκευαστών και εμάς είναι ακόμη μεγαλύτερο, αλλά ένιωσα ότι ήμασταν ακόμα χειρότεροι στο Qatar. Νιώθω πως αγωνίζομαι σε ένα διαφορετικό πρωτάθλημα. Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές με τις μοτοσυκλέτες τους στις εμπρός θέσεις και οι ιαπωνικές μοτοσυκλέτες να παλεύουν μεταξύ τους για τις πίσω θέσεις.

Αναφορικά με τον αγώνα από τον πρώτο γύρο μέχρι και τον τελευταίο ήμουν με την χαρτογράφηση με την λιγότερη ισχύ ώστε να σώσω τα ελαστικά μου. Δεν είμαστε σε θέση να κινηθούμε σε γρήγορο ρυθμό όπως οι πρώτοι, ακόμη και στον πρώτο γύρο είμαστε αργοί. Το δυνατό σημείο της M1 που ήταν οι ανοιχτές στροφές μεγάλης ταχύτητας έχει χαθεί. Στο Qatar σε αυτού του είδους τις στροφές έχανα χρόνο, οπότε πλέον αυτό είναι το αδύναμο μας σημείο”.

Οι νέες δηλώσεις του Gabio Quartararo για την ανταγωνιστικότητα της M1 έρχονται να προστεθούν σε αυτές του πρόσφατου παρελθόντος ενώ πλέον γίνεται κατανοητό πως ο αναβάτης της Yamaha ετοιμάζεται να βρει αλλού αγωνιστική στέγη αν δεν αλλάξει σύντομα η κατάσταση στην Yamaha.

Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ετικέτες

Marc Marquez - “Είχα πεταλούδες στο στομάχι και ήμουν νευρικός όταν ανέβηκα για πρώτη φορά στην GP23”

Τις πρώτες του δηλώσεις έκανε ο Ισπανός για το πως του φάνηκε η Ducati στο test της Valencia
motomag Marc Marquez – “Είχα πεταλούδες στο στομάχι και ήμουν νευρικός όταν ανέβηκα για πρώτη φορά στην GP23”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

2/1/2024

Το συμβόλαιο του Marc Marquez με τη Repsol Honda έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, με τον Ισπανό πλέον να είναι ελεύθερος να κάνει τις πρώτες του δηλώσεις για τη νέα του μοτοσυκλέτα αλλά και για την ομάδα της Gresini Racing Team.

O οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια για την GP23 και τα όσα βίωσε στο πρώτο τεστ στη Valencia τον Νοέμβριο ενώ δεν παράλειψε να μιλήσει για τη μεγάλη αλλαγή από πλευράς ομάδας. Ο Marquez περιέγραψε την εμπειρία του με τη Ducati λέγοντας: “Είχα πεταλούδες στο στομάχι και ήμουν νευρικός όταν ανέβηκα για πρώτη φορά στην GP23. Μπόρεσα να προσαρμοστώ (στη νέα μοτοσυκλέτα) πολύ πιο γρήγορα από ό,τι αναμενόταν, ενώ ο χρόνος που σημείωσα ήρθε χωρίς να το ψάξω πολύ. Η Ducati είναι μια διαφορετική μοτοσυκλέτα (από τη Honda), που απαιτεί διαφορετικό στιλ οδήγησης.”

Marc Marquez – “Είχα πεταλούδες στο στομάχι και ήμουν νευρικός όταν ανέβηκα για πρώτη φορά στην GP23”

“Οδηγώ την πρωταθλήτρια μοτοσυκλέτα, οπότε όλα εξαρτώνται από εμένα. Υπάρχουν πολλοί αναβάτες που πηγαίνουν γρήγορα με αυτή τη μοτοσυκλέτα. Η ταχύτητα είναι εκεί, αλλά έχω ακόμα πολλά πράγματα να καταλάβω. Όχι τόσο για να πάω πιο γρήγορα, αλλά για να είμαι πιο σταθερός. Και πάνω από όλα σε επίπεδο επικοινωνίας με την ομάδα. Δούλευα με μια ομάδα για 11 χρόνια και τώρα βρίσκομαι σε μια νέα. Η οικογένεια της Gresini με υποδέχτηκε εξαιρετικά και αυτό είναι ωραίο.”

Ο Marc Marquez θα έχει ως teammate τον αδερφό του Alex Marquez, με την παρουσίαση της Gresini Racing Team να γίνεται στις 20 Ιανουαρίου στη διάσημη disco Cocorico η οποία βρίσκεται στην πόλη του Riccione, ενώ το δίδυμο Marquez θα οδηγήσει ξανά την GP23 στο δεύτερο τεστ ομάδων και αναβατών που θα πραγματοποιηθεί στη Sepang της Μαλαισίας στις 6-8 Φεβρουαρίου.