Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ακόμη ένα ξεκάθαρο μήνυμα του Fabio προς την ομάδα της Yamaha
motomag Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

12/3/2024

O Fabio Quartararo μετά το τέλος του πρώτου αγώνα της χρονιάς στο Qatar αναφέρθηκε για την έλλειψη ανταγωνιστικότητας της M1 κάνοντας γνωστό πως η Yamaha βρίσκεται πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους της, με τον Γάλλο να στέλνει για ακόμη μία φορά σαφές μήνυμα για το τι πρόκειται να ακολουθήσει όσον αφορά το μεταγραφικό του μέλλον στο MotoGP.

Μετά την αποτυχημένη περσινή χρονιά της Yamaha στο MotoGP -για πρώτη φορά μετά από 20 σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών η ιαπωνική εταιρεία δεν κατέκτησε έστω μία νίκη- τα πράγματα ολοένα και δυσκολεύουν αν κρίνουμε από τα αποτελέσματα των δύο αναβατών της στον εναρκτήριο γύρο της χρονιάς.

Το πλεονέκτημα των παραχωρήσεων καθώς και οι αλλαγές που έγιναν στο κομμάτι των μηχανικών δεν έχουν φέρει σημάδια βελτίωσης στην ιαπωνική ομάδα σε σχέση με τον ανταγωνισμό ενώ πλέον μετά τις δηλώσεις του Fabio Quartararo η κατάσταση στην Yamaha θυμίζει καζάνι έτοιμο να εκραγεί.

Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ο Quartararo δεν έκρυψε την απογοήτευση του μετά την ενδέκατη θέση που πέτυχε με τον αναβάτη της Yamaha να δηλώνει: "Σε σύγκριση με το πώς είναι το επίπεδο του ανταγωνισμού αυτή τη στιγμή, θα έλεγα πως η μοτοσυκλέτα είναι στην χειρότερη κατάσταση που έχει υπάρξει. Ναι βελτιωθήκαμε αλλά σε σύγκριση με τους άλλους είμαστε πιο μακριά από ποτέ.

Το χάσμα μεταξύ όλων των ευρωπαίων κατασκευαστών και εμάς είναι ακόμη μεγαλύτερο, αλλά ένιωσα ότι ήμασταν ακόμα χειρότεροι στο Qatar. Νιώθω πως αγωνίζομαι σε ένα διαφορετικό πρωτάθλημα. Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές με τις μοτοσυκλέτες τους στις εμπρός θέσεις και οι ιαπωνικές μοτοσυκλέτες να παλεύουν μεταξύ τους για τις πίσω θέσεις.

Αναφορικά με τον αγώνα από τον πρώτο γύρο μέχρι και τον τελευταίο ήμουν με την χαρτογράφηση με την λιγότερη ισχύ ώστε να σώσω τα ελαστικά μου. Δεν είμαστε σε θέση να κινηθούμε σε γρήγορο ρυθμό όπως οι πρώτοι, ακόμη και στον πρώτο γύρο είμαστε αργοί. Το δυνατό σημείο της M1 που ήταν οι ανοιχτές στροφές μεγάλης ταχύτητας έχει χαθεί. Στο Qatar σε αυτού του είδους τις στροφές έχανα χρόνο, οπότε πλέον αυτό είναι το αδύναμο μας σημείο”.

Οι νέες δηλώσεις του Gabio Quartararo για την ανταγωνιστικότητα της M1 έρχονται να προστεθούν σε αυτές του πρόσφατου παρελθόντος ενώ πλέον γίνεται κατανοητό πως ο αναβάτης της Yamaha ετοιμάζεται να βρει αλλού αγωνιστική στέγη αν δεν αλλάξει σύντομα η κατάσταση στην Yamaha.

Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ετικέτες

MotoGP Casey Stoner: Χάρη στη Yamaha κέρδισα το πρωτάθλημα με την Ducati

Δύο φορές μου πρότειναν να πάω αλλά…
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/12/2023

Αποκαλυπτικός ήταν για άλλη μια φορά ο Casey Stoner σχετικά με την αγωνιστική σταδιοδρομία του στα GP και κυρίως στην μεγάλη κατηγορία των MotoGP όπου πήρε συνολικά δύο παγκόσμια πρωταθλήματα με την Ducati και την Honda, αλλά όπως ο ίδιος λέει θα μπορούσε να τα είχε πάρει με την Yamaha η οποία των προσέγγισε δύο φορές. Συγκεκριμένα ο Stoner είπε πως 2005 η Yamaha του πρότεινε μια θέση στη δορυφορική της ομάδα, με προοπτική να ανέβει στην εργοστασιακή ομάδα το 2006. Όμως μετά την συνάντηση και την προφορική συμφωνία πριν πέσει το συμβόλαιο πάνω στο τραπέζι για τις υπογραφές, η Yamaha έκλεισε τα τηλέφωνα! “Ήταν ξεκάθαρο πως με χρησιμοποίησαν για δόλωμα ώστε να πιέσουν κάποιον άλλο αναβάτη να υπογράψει για λιγότερα χρήματα” λέει σήμερα ο Stoner, όπου τελικά υπέγραψε στην Honda LCR. Όμως η ιστορία με την Yamaha δεν σταματά εδώ, καθώς την επόμενη χρονιά επανήλθαν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και του πρότειναν συμβόλαιο για τη σεζόν του 2007. Όμως και πάλι η ιαπωνική εταιρεία έκλεισε τα τηλέφωνα μετά την συνάντηση, με αποτέλεσμα ο Stoner να βρεθεί χωρίς σέλα για την επόμενη χρονιά.

Τότε ήταν που τον προσέγγισε η Ducati. “Σίγουρα οι Ιταλοί με ήθελαν μόνο και μόνο για να καλύψω το κενό μέχρι να λήξει το συμβόλαιο του Marco Melandri. Ήμουν αναβάτης-γέμισμα μέχρι να φτιάξουν το Italian-Dream-Team που ήθελαν να φτιάξουν. Δεν είχαν κανένα πλάνο να με κρατήσουν περισσότερο.  Ήρθε βέβαια η κατάκτηση του πρωταθλήματος και οι ισορροπίες άλλαξαν. Ένα πρωτάθλημα που για να είμαι ειλικρινής το οφείλω στη συμπεριφορά της Yamaha που μου έδωσε κίνητρο, καθώς το μόνο που ήθελα στην αρχή της σεζόν του 2007 ήταν να κερδίσω μερικά βάθρα για να τους δείξω πως έκαναν λάθος που δεν με διάλεξαν!”  

Οι ισχυρισμοί του Stoner επιβεβαιώθηκαν από την ιστορία, καθώς η Ducati πράγματι έδωσε τη θέση του Stoner στους Rossi και Melandri προσπαθώντας να φτιάξει την Italian Dream Team, κάτι που φυσικά δεν έγινε πραγματικότητα μέχρι το 2022 και το πρώτο πρωτάθλημα του Pecco Bagnaia.