Fermin Aldeguer - Στη μεγάλη κατηγορία MotoGP το 2025, σε διετές συμβόλαιο με τη Ducati

False alarm για το MotoGP.com καθώς το MOTO είχε ανακοινώσει την μεταγραφή του Ισπανού από τα τέλη του Φεβρουαρίου
motomag MotoGP – Ο Aldeguer για δύο χρόνια στην Ducati με δυνατότητα επέκτασης συμβολαίου για δύο ακόμη έτη
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/3/2024

Μπορεί χθες να ανακοινώθηκε πως ο Fermin Aldeguer θα βρίσκεται για τα επόμενα δύο χρόνια στη μεγάλη κατηγορία MotoGP ως μέλος της Ducati Corse με δυνατότητα επέκτασης για ακόμη δύο χρόνια ωστόσο στο ΜΟΤΟ είχατε διαβάσει από τα τέλη του Φεβρουαρίου πως ο Ισπανός είχε υπογράψει ήδη το νέο του συμβόλαιο.

Προφανώς η ανακοίνωση της μεταγραφής του Aldeguer την δεδομένη στιγμή αφορά είτε κάποια συμβόλαια marketing και χορηγών είτε κάποιους εσωτερικούς κανονισμούς της Ducati καθώς άπαντες γνώριζαν εδώ και καιρό πως ο ταλαντούχος αναβάτης της Moto2 από το 2025 θα μετακομίσει στην μεγάλη κατηγορία του MotoGP για λογαριασμό της Ducati.

Ο αναβάτης της Speed Up, Aldeguer ο οποίος υπέγραψε με την Ducati Corse για δύο χρόνια με δυνατότητα επέκτασης για ακόμη δύο χρόνια, από την επόμενη χρονιά θα οδηγεί την Desmosedici ωστόσο το ερωτηματικό είναι σε ποια ομάδα καθώς αυτό δεν έχει ακόμη ξεκαθαριστεί.

MotoGP – Ο Aldeguer για δύο χρόνια στην Ducati με δυνατότητα επέκτασης συμβολαίου για δύο ακόμη έτη

Με δεδομένο πως ο Jorge Martin διανύει την τελευταία του χρονιά στην Prima Pramac Racing το πιθανότερο είναι να δούμε τον Aldeguer στη θέση του καβάλα στην GP25. Η αναμονή της επίσημης ανακοίνωσης πιθανότατα συνδέεται με το ότι η ομάδα του Paolo Campinoti τυπικά δεν έχει ανανεώσει ακόμη τη συμφωνία της με την Ducati για το 2025.

O Gigi Dall’Igna, CEO της Ducati Corse δήλωσε: “Θα ήθελα να καλωσορίσω θερμά τον Fermin στην οικογένεια της Ducati, ανυπομονούμε να τον δούμε να οδηγεί την Desmosedici GP. O Aldeguer είναι ένας από τους πιο δυνατούς αναβάτες της νέας γενιά του MotoGP. Τα τελευταία χρόνια, παρακολουθήσαμε την εξέλιξή του, την τελευταία σεζόν έδειξε απίστευτη ταχύτητα. Θα του δώσουμε όλη την τεχνική υποστήριξη για να τον βοηθήσουμε να εξελιχθεί”.

Από τη μεριά του, ο Fermin Aldeguer ανέφερε: “Χάρη στη Ducati, θα πραγματοποιήσω το όνειρο που κυνηγούσα από την παιδική μου ηλικία. Ήρθε η ώρα να κάνω το μεγάλο βήμα και να βρεθώ με τους καλύτερους αναβάτες του κόσμου, και επιπλέον θα το κάνω με την καλύτερη μοτοσυκλέτα στο grid. Θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στη Ducati, ειδικά στον Gigi Dall’Igna, για την πίστη του σε μένα από την αρχή των συζητήσεών μας”.

MotoGP – Ο Aldeguer για δύο χρόνια στην Ducati με δυνατότητα επέκτασης συμβολαίου για δύο ακόμη έτη
Ετικέτες

MotoGP 2026: Marc Marquez: “Εγώ έχω μείνει πίσω, όχι η μοτοσυκλέτα”

Αναλαμβάνει την ευθύνη ο Ισπανός για το δύσκολο Σαββατοκύριακο της Ducati
Marc Marquez
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο εν ενεργεία πρωταθλητής MotoGP, Marc Marquez, εμφανίστηκε απογοητευμένος μετά την πέμπτη θέση στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη για την απόδοσή του και ξεκαθαρίζοντας πως το πρόβλημα δεν βρίσκεται στην GP26 της Ducati.

Παρά το γεγονός ότι η πίστα του Austin υπήρξε για χρόνια “κάστρο” του, με επτά νίκες στο ενεργητικό του, ο Ισπανός δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου. Η κατάσταση έγινε ακόμη πιο περίπλοκη μετά την ποινή long-lap που δέχθηκε για τη σύγκρουση με τον Fabio Di Giannantonio στον αγώνα Sprint, που έριξε τον Ιταλό και επηρέασε καθοριστικά την εξέλιξη του κυρίως αγώνα.

Στον αγώνα της Κυριακής, ο Marquez έχασε πολύτιμο χρόνο στα πρώτα στάδια, εμπλεκόμενος σε μάχες με τον Di Giannantonio και τον Joan Mir για τις θέσεις 4 έως 6. Μετά την εκτέλεση της ποινής του βρέθηκε εκτός δεκάδας, καταφέρνοντας τελικά να ανακάμψει μέχρι την πέμπτη θέση, χωρίς όμως να απειλήσει για το βάθρο.

Marc Marquez

Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι ακόμη και χωρίς την ποινή, η νίκη δεν ήταν εφικτή: "Για βάθρο, ναι. Για νίκη, όχι. Πληρώσαμε το λάθος του Σαββάτου και κάναμε το μέγιστο δυνατό".

Την ίδια στιγμή, η Aprilia έχει αναδειχθεί ως κυρίαρχη δύναμη, με τον Marco Bezzecchi να κατακτά τη νίκη και στα τρία πρώτα Grand Prix της σεζόν. Αντίθετα, η Ducati, που μέχρι πέρσι κυριαρχούσε, δείχνει να χάνει έδαφος έχοντας σπάσει το εντυπωσιακό σερί 88 συνεχόμενων βάθρων που κρατούσε από το 2021. 

Ωστόσο ο Marquez δεν αναζήτησε δικαιολογίες στη μοτοσυκλέτα: "Εγώ είμαι αυτός που έχει μείνει πίσω, όχι η μοτοσυκλέτα. Στους πρώτους γύρους, με καινούρια ελαστικά, η μοτοσυκλέτα γίνεται πιο επιθετική και δεν μπορώ να την οδηγήσω όπως θέλω αυτή τη στιγμή".

Όπως εξήγησε, το βασικό του πρόβλημα εντοπίζεται στα πρώτα στάδια του αγώνα, όπου δεν αισθάνεται άνετα στη σέλα και δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητές του. "Δεν νιώθω φυσικά πάνω στη μοτοσυκλέτα. Προσαρμόζομαι σε μια θέση που δεν είναι η φυσική μου. Παραμένω γρήγορος, αλλά δεν μπορώ να κάνω τη διαφορά."

Marc Marquez

Η αναβολή του GP του Κατάρ δημιουργεί ένα απρόσμενο κενό στο πρόγραμμα, με τον επόμενο αγώνα να είναι το GP Ισπανίας στη Circuito de Jerez στις 25-26 Απριλίου. Εκεί θα ακολουθήσουν και επίσημα τεστ, δίνοντας την ευκαιρία σε αναβάτες και ομάδες να δουλέψουν πάνω στις αδυναμίες τους.

Ο Marquez είναι ξεκάθαρος για το πού πρέπει να εστιάσει: "Στη Jerez θέλω να κάνω βήμα μπροστά, περισσότερο εγώ παρά η μοτοσυκλέτα. Πρέπει να καταλάβω πώς να βελτιώσω τους πρώτους γύρους".

Η συνέχεια της σεζόν αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς ο Ισπανός αναζητά την επιστροφή του στις κορυφαίες θέσεις και το πρώτο του βάθρο για το 2026.