GASGAS - Επίσημα στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP από το 2023

Ουσιαστικά πρόκειται για την Tech3 σε κόκκινο χρώμα
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

19/8/2022
Από το 2023, η KTM Tech3 Factory Racing Team μετονομάζεται σε GASGAS Factory Racing Team, με τον Pol Espargaro ως πιλότο, με κόκκινο χρώμα σε μοτοσυκλέτες και ρουχισμό, και με τα λογότυπα GASGAS.
 
Η προσπάθεια για τη δημιουργία της νέας κόκκινης ομάδας στο MotoGP είχε διαρρεύσει εδώ και κάποιο καιρό, όπως σας είχαμε γράψει στο πρόσφατο παρελθόν, με τις φήμες να επιβεβαιώνονται μέχρι κεραίας.
Η επίσημη ανακοίνωση για την είσοδο της GASGAS στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP από το 2023 έγινε κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών του Αυστριακού GP την Παρασκευή 19/8, ενώ όπως θα δείτε και στο επίσημο βίντεο της ομάδας στο τέλος του άρθρου, αυτό γυρίστηκε στο Red Bull Ring.
Η ομάδα θα αποτελείται από τον Pol Espargaro και από έναν ακόμη αναβάτη που θα ανακοινωθεί σύντομα από την GASGAS, με τις φήμες να κάνουν λόγο για τον Remy Gardner.
Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που το όνομα της GASGAS θα εμπλακεί στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP, αν και από κάτω -ας μην κοροιδευόμαστε- πρόκειται για την KTM RC16, ίδια και απαράλλαχτη όπως εκείνη των Brad Binder και Miguel Oliveira. 
Και κάπως έτσι μπορεί η GASGAS να γράψει με χρυσά γράμματα το όνομα της και στο MotoGP, όπως το έκανε και στο Rally Dakar με τον Sam Sunderland -και πάλι με μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ.
Μετά από την αποχώρηση της Suzuki, η GASGAS θα είναι η έκτη μάρκα στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP για το 2023, ενώ μην ξεχνάμε πως η κόκκινη εταιρεία έχει ήδη βάθρα και νίκες στις κατηγορίες Moto3 και Moto2 τα δύο τελευταία χρόνια, μέσω της GASGAS Aspar Team.
 
Pit Beirer, GASGAS Motorsports Director: “Η GASGAS είναι μια εταιρεία που κερδίζει. Έχει φτάσει απίστευτα επίπεδα επιδόσεων στους αγώνες MXGP, Supercross, Enduro και Rally, όπου έχουμε κερδίσει αγώνες και Παγκόσμιους Τίτλους. Παρόλα αυτά είναι μια σχετικά νέα μάρκα για εμάς και έχουμε νέους στόχους για αυτήν. Ελπίζουμε πως οι φαν που ακολουθούν τους κόκκινους / το κόκκινο (“the red”), θα απολαύσουν την ιστορία. Χάρη στον δυνατό συνεργάτη μας, την ASPAR Team στη Moto3 και Moto2, έχουμε δει τις μοτοσυκλέτες της GASGAS να αγωνίζονται για την κορυφή των κατηγοριών αυτών. Θα ήταν υπέροχο να δούμε να συμβαίνει το ίδιο στην πιο δύσκολη κατηγορία από όλες. Θέλω να ευχαριστήσω τον Herve και την Tech3 Factory Racing Team που διατηρούν ανοιχτά μυαλά και υποστηρίζουν αυτή την αλλαγή, ώστε να γίνουν η GASGAS Factory Racing Team. Πιστεύουμε πως είναι συναρπαστικό και διαφρετικό.”
 
Hubert Trunkenpolz, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου, CMO: “Εξυψώνοντας το όνομα της GASGAS ψηλότερα και πλατύτερα από τις ρίζες της στο Trial ήταν μια πραγματική επιτυχία από πολλές πλευρές. Αφού είδαμε τι μπορούμε να πετύχουμε στις Moto3 & Moto2, η επόμενη ερώτηση είναι αν θα μπορούσαμε να βάλουμε την GASGAS στο MotoGP και είμαστε ενθουσιασμένοι που κάναμε αυτό το βήμα. Είναι ένα νέο ταξίδι, και γνωρίζω πως αυτή η μάρκα θα ξεχωρίσει αμέσως. Η ομάδα, οι αναβάτες και η διεύθυνση θα βοηθήσουν την GASGAS να κάνει τη διαφορά στη μεγάλη κατηγορία. Αυτό είναι που ελπίζουμε.”

CFMOTO: Βρήκε αναβάτη εξέλιξης και ετοιμάζεται για WSBK

Ο Matteo Ferrari ο εκλεκτός της κινέζικης εταιρείας
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/12/2025

Η CFMOTO θέλει να γίνει ο πρώτος κατασκευαστής από την Κίνα που θα συμμετέχει στην κορυφαία κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike και εργάζεται για την είσοδό της το 2027. Μάλιστα έχει προσλάβει και αναβάτη δοκιμών που έχει στεφθεί πρωταθλητής στην MotoE.

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από όταν είδαμε από κοντά την πρωτότυπη CFMOTO SR-RR V4 στην έκθεση EICMA και ο Κινέζος κατασκευαστής φαίνεται πως έχει μεγαλεπήβολα πλάνα, καλοβλέποντας το WSBK. Προς αυτή την κατεύθυνση είναι και η απόφαση της εταιρείας να προσλάβει αναβάτη εξέλιξης και αυτός φαίνεται ότι θα είναι ο Ιταλός Matteo Ferrari που έχει στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoE το 2019.

Ferrari

Ο Ιταλός συμμετείχε από την πρώτη χρονιά στο πρωτάθλημα ηλεκτρικών μοτοσυκλετών που φέτος ήταν η τελευταία του σεζόν, ενώ παράλληλα έχει πραγματοποιήσει και κάποιες εμφανίσεις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, στην Moto2 αλλά και στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Το 2026, ο 28χρονος θα οδηγήσει για την Ducati Team WRP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport κάτι αντιφατικό αν είναι να κάνει και τον δοκιμαστή εξέλιξης για την κινέζικη εταιρεία.

Να υπενθυμίσουμε πως ήδη δύο ακόμη Κινέζοι κατασκευαστές συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, με την Kove στα 300άρια και την QJ Motor στην κατηγορία Supersport. Από την επόμενη σεζόν στην ίδια κατηγορία θα συμμετέχει και η ZXMoto, όμως η CFMOTO θέλει να γίνει η πρώτη Κινέζικη κατασκευάστρια εταιρεία που θα συμμετέχει στην κορυφαία κατηγορία Superbike.

CFMOTO

Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί η V4 μοτοσυκλέτα της CFMOTO που ανακοινώθηκε πως αποδίδει 210 ίππους με βάρος μικρότερο των 200 κιλών για την έκδοση δρόμου, αλλά και την επίσημη ανακοίνωση του Ferrari ως δοκιμαστή, ο οποίος δεν προέρχεται ομολογουμένως από το πάνω ράφι.