Gigi Dall'Igna: “Η διαφορά μεταξύ εργοστασιακών και δορυφορικών Ducati θα είναι λίγο μεγαλύτερη το 2024”

Δηλώσεις κατευνασμού προς τους εργοστασιακούς αναβάτες, εν όψει της έλευσης στις ιταλικές τάξεις του... "μπαμπούλα" Marc Marquez
motomag MotoGP - Gigi Dall'Igna: “Η διαφορά μεταξύ εργοστασιακών Ducati και δορυφορικών θα είναι λίγο μεγαλύτερη το 2024”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

21/12/2023

O Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse, Gigi Dall'Igna με δηλώσεις του ανέφερε πως οι διαφορές μεταξύ της GP24 (με την οποία θα εφοδιαστούν η Lenovo και η Pramac) και της GP23 (με την οποια θα αγωνιστεί μεταξύ άλλων και ο Marc Marquez) θα είναι λίγο μεγαλύτερες απ' ότι στη σεζόν του 2023, δηλώσεις που μάλλον έχουν διάθεση κατευνασμού των εργοστασιακών αναβατών, με τον Pecco να έχει αναφέρει πολλάκις την πεποίθηση του πως η μοτοσυκλέτα των Factory αναβατών πρέπει να είναι σαφώς ανώτερη των δορυφορικών.

Το ιταλικό εργοστάσιο έχει πλέον έναν ολόκληρο στρατό ταλαντούχων όσο και ικανών αναβατών, εφοδιάζοντας τους -ανάλογα το συμβόλαιο- με μοτοσυκλέτες "2 ταχυτήτων": της τρέχουσας και της περυσινής σεζόν. Το θέμα εδώ είναι πως οι διαφορές μεταξύ των δυο μοντέλων είναι αρκετά μικρές, στον βαθμό που το 2023 αρκετές ήταν οι φορές που αναβάτες της GP22 κατάφερναν να επισκιάσουν όσους αγωνιζόταν με τη GP23. Όπως ήταν λογικό, οι εργοστασιακοί αναβάτες έκαναν πολλάκις παράπονα στους ιθύνοντες, καθώς καλοδεχούμενος μεν ο υψηλότερος μισθός της εργοστασιακής ομάδας, καλό και το status, αλλά όταν σου ρίχνει ο "δεύτερος", τότε η υπόθεση αρχίζει και... ξυνίζει. Και σα να μην έφτανε αυτό, το 2024 σκάει μύτη και ο "μπαμπούλας" Marc Marquez -ευχή και κατάρα για την Ducati-, σπέρνοντας πανικό στις τάξεις του Borgo Panigale, και σπρώχνοντας τον Gigi να κάνει δηλώσεις, προσπαθώντας να κατευνάσει τα πνεύματα, και να ηρεμήσει τους εργοστασιακούς.

Δεν είναι να απορεί κανείς, καθώς τα πρώτα δείγματα γραφής του MM93 στο τεστ στη Valencia έβαλαν σε σκέψεις τους πάντες. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως δηλώσεις για το μέλλον του Marquez στην ιταλική ομάδα έκανε και ο Διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Ducati, Paolo Ciabbati.

MotoGP

Ο Gigi Dall'Igna δήλωσε σχετικά με τη διαφορά δυναμικότητας μεταξύ εργοστασιακών και δορυφορικών Ducati το 2024: "Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε πολλές δοκιμές κατά τη διάρκεια του χειμώνα για να ρυθμίσουμε σωστά όλα τα νέα εξαρτήματα που θα θέλαμε να φέρουμε στις μοτοσυκλέτες μας. Κάναμε ένα λάθος στο παρελθόν επειδή προσπαθήσαμε να φέρουμε πάρα πολλές εξελίξεις στη μοτοσυκλέτα. Έτσι μάθαμε από αυτό το μάθημα και δεν θέλουμε να πράξουμε το ίδιο. Το 2024 θα κάνουμε κάτι περισσότερο. Πιστεύω ότι την επόμενη σεζόν, η διαφορά μεταξύ των εργοστασιακών μοτοσυκλετών και της μοτοσυκλέτας του προηγούμενου έτους θα είναι λίγο μεγαλύτερη. Αλλά θα το δούμε."

Θυμίζουμε πως το 2024 οι Francesco Bagnaia, Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team), Jorge Martin kai Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing) θα έχουν την GP24, ενώ οι Marc Marquez, Alex Marquez (Gresini Racing Team), Marco Bezzecchi και Fabio di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) θα έχουν στη διάθεση τους τις GP23.

Ετικέτες

MotoGP: Μοναδικό δίχρονο custom Simson για έναν τυχερό στο Sachsenring!

Κλήρωση των διοργανωτών του Γερμανικού GP σε συνεργασία με την ADAC Motorsport
sachsenring-simpson
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

24/6/2026

Για ένα πρωτάθλημα που έχει εξοβελίσει τους δίχρονους κινητήρες εδώ και τουλάχιστον 14 χρόνια – 2012 τα GP125, 2010 τα GP250 και 2002 τα GP500 – ακούγεται σχεδόν ειρωνικό το ότι στο επερχόμενο Γερμανικό Grand Prix στην πίστα Sachsenring θα τρέξει ένα διαγωνισμός με έπαθλο ένα δίχρονο Simson.

Κι όμως, σε συνεργασία με την ADAC Motorsport και τη ΖΤ-Tuning, οι διοργανωτές του Liqui Moly Motorcycle Grand Prix of Deutschland προκήρυξαν έναν σχετικό διαγωνισμό με έπαθλο ένα ιστορικό μικρό δίχρονο μοντέλο της Γερμανίας.

Ο λόγος για το εικονιζόμενο Simson S90 Sachsenring Motorrad Grand Prix Moped, το οποίο ήταν αρχικά ένα S51 που μετά τις περιποιήσεις της ZT-Tuning κατέληξε με κινητήρα 90 cc, κιβώτιο πέντε σχέσεων και ισχύ περίπου 10 ίππων. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ακόμη περιποίηση των αναρτήσεων για πιο σπορτίφ συμπεριφορά και ένα δισκόφρενο 320 mm μπροστά – αν και στη φωτογραφία εικονίζεται ακόμη το αυθεντικό ταμπούρο.

Το τελικό αποτέλεσμα καλλωπίζεται με μια αφαιρετική σύνθεση στα χρώματα της γερμανικής σημαίας.

Η μοτοσυκλέτα θα παρουσιαστεί στην πίστα στη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου (10-12 Ιουλίου), ενώ στον διαγωνισμό έχει δικαίωμα συμμετοχής οποιοσδήποτε ενήλικος, αρκεί να είναι κάτοικος (όχι απαραιτήτως υπήκοος) Γερμανίας.

Για να λάβει κανείς στην κλήρωση δεν χρειάζεται καν να παραστεί στον αγώνα, αλλά αρκεί να ακολουθήσει στο Instagram τους λογαριασμούς @motogp_deutschland και @zt_tuning και να γράψει στα σχόλια γιατί πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσει το Simson!

Ο διαγωνισμός (όροι συμμετοχής) άνοιξε την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 και θα διαρκέσει έως την Παρασκευή 3 Ιουλίου στις 15:00 (τοπική ώρα Sachsenring), ενώ ο νικητής θα ενημερωθεί με άμεσο μήνυμα.