Jorge Martin-MotoGP: Εκτός Grand Prix Γερμανίας – Δεν είναι έτοιμος ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής

Νέος έλεγχος την επόμενη εβδομάδα - Αναμένεται να επιστρέψει στον γύρο της Τσεχίας
Jorge-Martin
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

1/7/2025

Παρά την αισιόδοξη ενημέρωση από την Aprilia μετά από ιατρική εξέταση, ο Jorge Martin θα παραμείνει εκτός για το Γερμανικό Grand Prix με την ιατρική εκτίμηση του χρόνου αποκατάστασης των καταγμάτων να είναι στις δύο εβδομάδες, δίνοντας ελπίδες για την συμμετοχή στο Brno της Τσεχίας, στις 18-20 Ιουλίου, ενώ έχει προγραμματιστεί επανέλεγχος για τις αρχές της επόμενης εβδομάδας

Η Aprilia παρείχε θετική ενημέρωση για την αποκατάσταση του τραυματισμού του Jorge Martin μετά από εξέταση που έγινε στη Βαρκελώνη τη Δευτέρα. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2024 εξακολουθεί να ταλαιπωρείται από τους πολλαπλούς τραυματισμούς που αποκόμισε στην αρχή της σεζόν και πιο συγκεκριμένα στο Grand Prix του Qatar όπου ο Martin έπεσε και συγκρούστηκε με τον Fabio Di Giannantonio, με αποτέλεσμα να υποστεί κάταγμα στον καρπό και σε αρκετά πλευρά.

Σε ανακοίνωση της, η Aprilia αναφέρει ότι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής έκανε εξετάσεις στις 30 Ιουνίου στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Dexeus, του Ομίλου Quiron. Ο Dr. Xavier Mir παρουσιάστηκε ικανοποιημένος από την πρόοδο της ανάρρωσης του Ισπανού και σχετικά με το σκαφοειδές αναφέρει ότι η κλινική πρόοδος είναι καλή, με σχεδόν πλήρες εύρος κίνησης στον καρπό του Martin. Η οστική επούλωση δεν έχει ολοκληρωθεί 100%, αλλά η διαδικασία εξελίσσεται θετικά, παρότι υπάρχει ακόμη δρόμος που πρέπει να διανυθεί για να είναι ο εργοστασιακός αναβάτης της Aprilia 100% έτοιμος.

Επίσης, σύμφωνα με τον Dr. Angel Charte, σχετικά με τα κατάγματα στα πλευρά, υπάρχει σημαντική βελτίωση στα περισσότερα τραυματισμένα σημεία. Ωστόσο, παρά την αξιοσημείωτη πρόοδο, κάποια από τα κατάγματα δεν έχουν ακόμη πλήρως επουλωθεί. Η μέχρι τώρα πορεία αξιολογείται πολύ θετικά από το ιατρικό επιτελείο και με βάση αυτή απαιτούνται ακόμα δύο εβδομάδες για την πλήρη ανάρρωση του Martin, που θα εξεταστεί εκ νέου στις αρχές της επόμενης εβδομάδας. Πλέον αναμένεται ότι ο αναβάτης με το #1 θα επιστρέψει στη δράση στο Grand Prix της Τσεχίας στο Brno.

MotoGP: Λευκός καπνός για συμφωνία διοργανωτών και κατασκευαστών

Στον ερχόμενο αγώνα στο Brno αναμένονται οι ανακοινώσεις και μετά … καταιγίδα μεταγραφών
motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

15/6/2026

Η περίφημη συμφωνία που θα διέπει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP από το 2027 ως το 2031 έπρεπε κανονικά να έχει υπογραφεί από πέρυσι και, αν δεν είχε προκύψει η εξαγορά του MotoGP από τη Liberty Media, αυτό πιθανότατα θα είχε ήδη συμβεί. Οι νέοι Αμερικανοί ιδιοκτήτες ωστόσο εισέβαλλαν στο πρωτάθλημα ως ταύροι σε υαλοπωλείο και άρχισαν να δείχνουν δείγματα των προθέσεών τους σε όλα τα επίπεδα, από την υποβάθμιση των μικρότερων κατηγοριών ως τις ολοένα και διογκούμενες απαιτήσεις προς τις ομάδες.

Η Concorde Agreement, η συμφωνία που θα διέπει τη συνεργασία διοργανωτών και κατασκευαστών για τα επόμενα πέντε χρόνια ωστόσο δεν έχει υπογραφεί ακόμη, αν και πλέον όλα δείχνουν πως φτάσαμε στο τέλος της διαπραγμάτευσης και όλα δείχνουν πως στη Grand Prix της Τσεχίας το ερχόμενο σαββατοκύριακο (19-21/6) θα γίνουν οι επίσημες ανακοινώσεις.

Προφανώς ως τότε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι έχει συμφωνηθεί, από τις πηγές μας ωστόσο προκύπτουν κάποια δεδομένα. Πρώτον και βασικότερο, το αίτημα των κατασκευαστών για ποσοστά από τα έσοδα του MotoGP μάλλον δεν περνά και, σύμφωνα με τις πληροφορίες, έχει συμφωνηθεί πάγιο ετήσιο ποσό προς τις ομάδες, όπως ίσχυε ως τώρα, αλλά πιθανότατα λίγο αυξημένο.

Μαθαίνουμε επίσης πως υπάρχουν αρκετές εκκρεμότητες στο ζήτημα της επικοινωνιακής προβολής, όπου η MotoGP Sports Entertainment Group (MGPSEG, πρώην Dorna) θέλει πολύ αυξημένη εμπλοκή από τις ομάδες και τους κατασκευαστές, αλλά μάλλον δεν έχει βρεθεί ακόμη η χρυσή τομή εδώ.

Ακόμη περισσότερο όμως, περιμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε τι άλλο θα αλλάξει στις διαδικασίες του πρωταθλήματος σε ζητήματα που είχαν τεθεί από την MGPSEG, όπως η ύπαρξη τρίτου αναβάτη ως αναπληρωματικού, η επιβολή μιας μοτοσυκλέτας ανά αναβάτη αντί δύο και άλλα τέτοια ζητήματα που αναμένεται να επηρεάσουν την αγωνιστική δράση πολύ πιο άμεσα από το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

Πιθανότατα λοιπόν αυτό που θα ανακοινωθεί θα είναι ένα προσχέδιο συμφωνίας με τις βασικές αρχές που θα διέπουν το πρωτάθλημα από το 2027, με αρκετά ανοικτά θέματα να μεταφέρονται σε επόμενες διαβουλεύσεις. Διαβάζουμε επίσης για πρόβλεψη επέκτασης της συμφωνίας αυτής και για μια ακόμη πενταετία, δηλαδή ως και το 2036.

Στο μεταξύ, ενδεχόμενη ανακοίνωση της πολυπόθητης συμφωνίας θα ξεκλειδώσει και τις ανακοινώσεις μεταγραφών, κάτι που μάλλον δεν θα αλλάξει δραστικά τον κόσμο μας ως θεατές του αθλήματος, μιας και η επικαιρότητα πρακτικά έχει ήδη σκιαγραφήσει τις περισσότερες μετακινήσεις που θα γίνουν ενόψει 2027.

Ετικέτες