Morbidelli - Αναμένοντας το ιατρικό "ok" για τη συμμετοχή του στο Qatar

Η ανάρρωση του Ιταλού συνεχίζεται, με επόμενο στάδιο το κρίσιμο ιατρικό τεστ της Πέμπτης 7/3
Franco Morbidelli
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

7/3/2024

Η σεζόν του MotoGP για το 2024 ξεκινά την Παρασκευή με τον πρώτο γύρο, στο Qatar, όμως η συμμετοχή σε αυτόν του αναβάτη της Prima Pramac Racing, Franco Morbidelli κρίνεται ακόμα αβέβαιη.

Ο Ιταλός ελπίζει να πάρει το πράσινο φως από τους γιατρούς της διοργάνωσης στο ιατρικό τεστ της Πέμπτης, ώστε να μπορέσει να συμμετάσχει στον 1ο γύρο του MotoGP, και να μην ξεκινήσει τη χρονιά με ντεσαβαντάζ.

Έχοντας πάρει μεταγραφή από τη Yamaha στη Ducati στα τέλη της προηγούμενης σεζόν, ο Morbidelli είχε υποστεί ένα άσχημο ατύχημα σε δοκιμαστικά στο Portimao καβάλα σε ένα Panigale V4, όπου είχε χτυπήσει στο κεφάλι με αποτέλεσμα να χάσει τις αισθήσεις του για λίγη ώρα.

Το χτύπημα στο κεφάλι είναι ο σοβαρότερος τραυματισμός, ακόμα κι αν οι εξετάσεις (αξονική τομογραφία) δεν δείχνουν κάποιο πρόβλημα. Όπως γνωρίζουν οι φαν των μαχητικών αθλημάτων, στο τέλος κάθε αγώνα, οι αθλητές (μποξέρ κ.α.) μένουν υποχρεωτικά εκτός αγώνων και σπάρινγκ (προπονήσεων) για μεγάλο διάστημα που ποικίλει από εβδομάδες μέχρι μήνες. Κι αυτό γιατί τα χτυπήματα στο κεφάλι δρουν αθροιστικά, και ένα δεύτερο χτύπημα στο ίδιο σημείο μπορεί να αποδειχτεί ακόμα και μοιραίο.

Ο Morbidelli έχει χάσει ήδη τα pre-season test της Sepang και του Qatar, έχοντας μείνει πολύ πίσω σε σχέση με τους αντιπάλους του, ιδιαίτερα όταν έχει μπροστά του την εκμάθηση μιας εντελώς διαφορετικής μοτοσυκλέτας από εκείνη που οδηγούσε τα προηγούμενα χρόνια. Αν λοιπόν χάσει και τον 1ο αγώνα, τότε η απόσταση που τον χωρίζει από τους υπόλοιπους αναβάτες θα είναι εξαιρετικά δυσαναπλήρωτη. Η δεύτερη αξονική στην οποία υπεβλήθη ο Morbido στις 2 Μαρτίου είχε θετικό αποτέλεσμα, και τώρα αναμένουμε να δούμε και την τελική γνώμη των γιατρών της Dorna, σήμερα Πέμπτη 7/3.

Ο αναβάτης της Prima Pramac θεωρεί πάντως πως το τελικό ok των γιατρών είναι απλά μια τυπική υπόθεση αν κρίνουμε και από τις δηλώσεις του. “Είμαι πολύ ευχαριστημένος που κρίθηκα ικανός να ξεκινήσω τη σεζόν (σσ. μιλά για τα αποτελέσματα της αξονικής). Ανυπομονώ να δοκιμάσω τη μοτοσυκλέτα μου, να επιστρέψω στους αγώνες και να γνωρίσω καλύτερα τους ανθρώπους της ομάδας μου. Η χρονιά αυτή αντιπροσωπεύει μια μεγάλη αλλαγή στην καριέρα μου, και το ατυχές συμβάν του Portimao πιστεύω πως ανήκει πλέον στο παρελθόν. Ευχαριστώ τους γιατρούς μου, και την ομάδα μου για την υποστήριξή τους.

Ετικέτες

MotoGP: Ο Jonas Folger θα αντικαταστήσει τον Maverick Vinales στο γαλλικό GP

Δεν είναι ακόμα έτοιμος από τον τραυματισμό του ο Vinales
Folger
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/5/2026

Η Red Bull KTM Tech3 δεν θα έχει διαθέσιμο ούτε στη Γαλλία τον Maverick Viνales και θα βασιστεί στον αναβάτη εξέλιξης Jonas Folger για να συμπληρώσει το δίδυμό της στο Le Mans αυτή την εβδομάδα. Ο Ισπανός ακόμη δεν έχει αναρρώσει πλήρως από τον τραυματισμό στον αριστερό ώμο που τον ταλαιπωρεί εδώ και μήνες.

Ο Viνales επισκέφθηκε το Red Bull Athlete Performance Centre (APC) την περασμένη εβδομάδα και αποφάσισε να παρατείνει την απουσία του, ώστε να εξασφαλίσει ότι θα επιστρέψει στην ενεργό δράση σε πλήρη φυσική κατάσταση, έτσι δίπλα στον Enea Bastianini της Red Bull KTM Tech3 θα αγωνιστεί ο Jonas Folger.

Ο 32χρονος Γερμανός αναβάτης έχει να αγωνιστεί στην κορυφαία κατηγορία από το 2023, όταν και αντικατέστησε τον Pol Espargaro στο Assen, κερδίζοντας μάλιστα και 2 βαθμούς.

Jonas Folger: “Πρώτα απ’ όλα, θέλω να ευχηθώ στον Maverick γρήγορη και πλήρη ανάρρωση. Σε προσωπικό επίπεδο, είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που επιστρέφω μαζί με όλα τα παιδιά της Tech3 — έχω μια ιστορία με αυτή την ομάδα και θα είναι υπέροχο να ξαναδώ όλους. Το Le Mans θα είναι μια μεγάλη πρόκληση, καθώς επιστρέφω μετά από τόσα χρόνια μακριά από τους αγώνες και η επιστροφή στη μοτοσυκλέτα θα σημαίνει γρήγορη προσαρμογή και πολλά να μάθω κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Σίγουρα θα είναι δύσκολο, αλλά πιστεύω ότι τα θετικά υπερτερούν των δυσκολιών και το περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία. Δεν βλέπω την ώρα.”

Maverick Vinales: “Δουλεύω σκληρά από την εγχείρηση για να αναρρώσω πλήρως και πάντα είχα το Le Mans στο μυαλό μου ως τον αγώνα-στόχο για την επιστροφή μου. Ωστόσο, μετά την επίσκεψή μου στο APC αυτή την εβδομάδα, μου συνέστησαν ότι δεν είμαι ακόμα αρκετά δυνατός για να οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα. Αν και είμαι απογοητευμένος, καταλαβαίνω ότι το να επιστρέψω σε πλήρη φόρμα είναι το πιο σημαντικό και θα συγκεντρωθώ σε αυτό και θα το θέσω ως προτεραιότητα.”

Pit Beirer, Διευθυντής της KTM Motorsports: “Δεν ήταν εύκολη απόφαση για τον Maverick, αλλά κατανοούμε απόλυτα την επιθυμία του να επιστρέψει στο paddock όταν θα είναι έτοιμος να αγωνιστεί. Χρειάζεται απλώς λίγο περισσότερο χρόνο και γνωρίζουμε τις δυνατότητές του. Για το Le Mans, είμαστε ευγνώμονες που η ομάδα Tech3 μπόρεσε να καλέσει τον Jonas και χαιρόμαστε που δέχτηκε την πρόκληση, καθώς και ο Pol [Espargaro] αναρρώνει από τον τραυματισμό που είχε κατά την προπόνηση. Το MotoGP είναι πολύ σφιχτό και ανταγωνιστικό, καθώς και περίπλοκο για τους αναβάτες, οπότε έχω μεγάλο σεβασμό για τον Jonas και ελπίζω να απολαύσει το Grand Prix.”